Manychat bot anmeldelse

Læs vores anmeldelse af Manychat chatbot-software og se, hvordan den klarer sig i forhold til andre chatbots på markedet. Vi gennemgår funktionerne, priserne og installationen af Manychat.

Manychat bot anmeldelse
Compare Manychat bot anmeldelse with other in: How Manychat bot anmeldelse is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
133 reviews

Manychat chatbot er en løsning til automatisering af interaktive samtaler på Instagram, Facebook og SMS. Det er nemt at bruge med nogle lejlighedsvise hastighedsfejl. Læs denne anmeldelse for at finde ud af, om Manychat er noget for dig.

Pricing
Starting from:
$ 0 eller 15   pr. måned
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
5
Implementering
4

Key takeaways

Pros

  • Gratis at bruge
  • Meget brugervenligt UI
  • Attraktive funktioner i betragtning af, at det er et gratis værktøj

Cons

  • Ikke meget variation i prisplaner
  • Lejlighedsvis fejl forårsaget af problemer med Facebook API
  • Ingen indbygget kalender

Kom godt i gang med Manychat-bot-funktionen

Manychat er en chatbot-byggeplatform designet til at skabe interaktive chatbots i Instagram Direct Messages, Facebook Messenger og SMS. Det giver en visuel træk-og-slip-grænseflade, der gør det muligt for brugere at designe og tilpasse deres chatbots uden at skulle skrive nogen kode. Platformen tilbyder også en række attraktive funktioner. Eksempler omfatter forudbyggede skabeloner, målgruppesegmentering, udsendelser og analyser.

Manychat homepage

For mig startede processen med at installere Manychat ved at besøge Manychat-webstedet og klikke på knappen “Get Started Free“. Derfra blev jeg bedt om at vælge en af ​​de 4 kanaler: Instagram, Facebook, Telegram og WhatsApp. Da jeg ville teste chatbot’en ​​på Facebook Messenger, klikkede jeg på denne mulighed og fortsatte med at logge ind med min Facebook-konto som anmodet.

Manychat - choose your channel to continue

Manychat anmodede om adgang til en masse forskellige detaljer om mig og de sider, jeg ejer, såsom navn, profilbillede, e-mailadresse, administration og adgang til sider og mere. Jeg havde intet andet valg end at acceptere, og så kunne jeg gå videre.

Manychat requesting Facebook access

Under registreringsprocessen leverer Manychat en nem oplevelse, der hjælper brugere med at konfigurere deres chatbot. Hvor lang tid det tager at tilmelde sig Manychat, afhænger af brugerens kendskab til tilmeldingsprocesser som denne, vil jeg sige. Generelt kan installationsprocessen tage alt indenfor et par til flere minutter.

Manychat registration process

Samlet set føler jeg, at Manychat stræber efter at gøre installationsprocessen så let som muligt for nybegyndere. Softwaren er designet til at være brugervenlig og intuitiv. Efter min mening giver virksomheden omfattende support og ressourcer til at hjælpe brugerne med at komme hurtigt i gang.

Manychat - select your business solution

Manychat bot funktioner og implementering

Generelt synes jeg, at Manychat har en ren og intuitiv brugergrænseflade. Platformen har et behageligt visuelt design, der gør det nemt at navigere og bruge. Jeg var i stand til ubesværet at finde det, jeg havde brug for i appen og begynde at bygge mine chatbot-automatiseringer uden større besvær.

Jeg kan godt lide, at Manychat tilbyder en bred vifte af funktioner og muligheder for at oprette chatbots og automatiseringer.

Manychat - set up your automation

Jeg sætter specifikt pris på følgende funktioner: konfiguration af søgeord, vækstværktøjer og træk-og-slip-editor. Der er også mange forudbyggede skabeloner og automatiseringssekvenser tilgængelige, som jeg fandt nyttige for hurtigt at komme i gang. Mine yndlingseksempler inkluderer use cases som “increase engagement”, “capture phone numbers” og “inform about products”.

Manychat - start with a template

Jeg tror, at du nok vil synes, at platformen virker forvirrende i starten, især hvis du ikke er fortrolig med chatbot-teknologi. Manychat tilbyder dog en række support- og vejledningsressourcer for at hjælpe brugerne med at komme i gang. Dette inkluderer en omfattende vidensbase, videovejledninger og et fællesskabsforum, hvor brugere kan stille spørgsmål og modtage vejledning fra andre. Generelt anser jeg Manychat for at have en brugervenlig grænseflade og et omfattende sæt funktioner til at bygge chatbots og automatiseringer inden for den gratis plan.

Ydeevne og anvendelighed

For at vurdere chatbottens ydeevne og anvendelighed besluttede jeg at forbinde den til en af ​​mine test-Facebook-sider. Hvad angår opsætning af chatbot-flows, fandt jeg processen relativt ligetil. Der findes attraktive skabeloner, som jeg naturligvis benyttede mig af. Når jeg ser på, hvordan chatbotten præsterede mod forskellige brugerinput, kan jeg ikke rigtig sige noge negativ her. Manychat reagerede præcist, da jeg satte alle kommandoerne op. Det eneste, jeg kan klage over her, var hurtigheden af ​​svarene. Men måske afhænger det af faktorer som internethastighed for eksempel. Alt i alt gjorde chatbotten, hvad den skulle.

Manychat bot priser

Dette er en gratis løsning med én betalt plan tilgængelig, hvis du vil skalere dine funktioner. Lad os se på abonnementsmulighederne beskrevet nærmere nedenfor.

Free plan

Free plan tilbyder forskellige funktioner, der kan være tilstrækkelige, afhængigt af deres størrelse. Nogle af de funktioner, du får inden for denne mulighed, inkluderer ubegrænsede chatbot-flows, 10 tags, 2 sekvenser og 3 nøgleord. Ulempen ved denne plan er, at den inkluderer Manychat-branding, som jeg personligt finder ubelejlig.

Pro plan

Og hvad angår den betalte plan, koster den $15 om måneden. Dette er et relativt lille gebyr, når man tænker på, hvilke funktioner det tilbyder. Eksempler inkluderer ubegrænsede chatbot-flows, ubegrænsede tags og sekvenser, ingen Manychat-branding og endda indsamling af kontaktdata med et enkelt klik.

Konklusion

For at afslutte anmeldelsen vil jeg sige, at virkelig nød at prøve Manychat chatbot-software. Efter min mening er det et godt værktøj for små virksomheder med basale behov, når det kommer til at have chatbots. Chatbotten er nem at konfigurere og bruge, og priserne kunne ikke være mere budgetvenlige. Jeg vil sige, at enhver nybegynder vil kunne lide denne chatbot til en vis grad. Selvom funktionerne måske ikke er for rige (sammenlignet med alternative løsninger), bør du ikke blive afskrækket af dette.

Generelle problemer

Hvorfor sender min bot de forkerte beskeder?

Din bot sender muligvis forkerte beskeder af flere grunde. For at finde disse grunde, skal du bekræfte 4 ting. Tjek først, om “Instant Reply” er aktiveret. At have den tændt kan give problemer. For det andet, tag et kig på tilpassede skabeloner i Ads Manager. Hvis du ikke har knyttet din kampagne til JSON-værktøjet i Manychat, kan bot-meddelelserne også være forkerte. Når du kommer videre, er det vigtigt, at du bekræfter, at du ikke bruger andre chatbots på samme tid. Disse kan også påvirke nøjagtigheden af ​​bot-meddelelserne. Endelig kan problemet ligge i livechat-triggerne – se på dem for at kontrollere, om de fungerer, som de skal.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan tilføje en side til Manychat?

For at forbinde nye sider til Manychat skal du være administrator af disse sider på Facebook. I så fald, skal du blot klikke på “create new account” i Manychat-appen og oprette kontoen. Derefter vil du se muligheden for at forbinde en Facebook-side – klik på knappen og følg trinene. Hvis du ikke kan se de sider, du vil tilføje, bliver du nødt til at gennemgå dine virksomhedsintegrationer i Facebook. Det kan være, at de korrekte indstillinger ikke er slået til for Manychat. Hvis du justerer dem, løses problemet.

Hvordan fjerner jeg en Facebook-side fra Manychat?

For at fjerne en Facebook-side fra Manychat skal du gå til din Manychat-konto, navigere til “Settings” og så “Connected Pages“. Derfra skal du klikke på knappen “Remove” ud for den side, du vil fjerne. Bekræft handlingen, og siden vil blive afbrudt fra Manychat.

Product reviews

Kundeservice i realtid er afgørende. Tjek vores live chat-statistikker og -tendenser for at finde ud af, hvor meget din virksomhed afhænger af det.

Live chat statistikker og tendenser

Virksomheder kan reducere håndteringstiden for livechats og opgaver ved at give agenter helpdesk-systemer. Ifølge en undersøgelse kan live chatsessioner startes inden for 10 sekunder, og gennemsnitlig kølængde er på 5 minutter og 57 sekunder. Kunder og tjenesteudbydere sætter pris på livechat, fordi det reducerer billetvolumen og giver øjeblikkelige løsninger. Live chat kan også hjælpe med at reducere betydelige indtægtstab i tilfælde af mangel på realtid bistand, hvilket også er vigtigt for mobilvenlige chat-widgets, som har en høj startprocent via mobilenheder. Den gennemsnitlige live chat-session varer 11 minutter og 15 sekunder, og 5 samtaler overføres i tillæg pr. gennemsnit.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Social media overview

En gennemsnitlig virksomhed modtager 20 sociale medie-billetter om dagen, og dette emne dækkes i Knowledge Base-statistikken. Der er fokus på nødvendigheden af self-service og kundeportal-benchmarking. Der er også information om social medieservice-statistikker for Twitter og Instagram, call center-statistikker og kundeservicestatistikker. Derudover er der help desk- og live chat-statistikker og tendenser samt fordele ved live chat. Der er også en mulighed for at planlægge en demo for at se, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed. Der er kontaktmuligheder til rådighed via en formular, chat og messenger. Cookies skal accepteres for at få adgang til visse funktioner.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo