Zendesk call center software anmeldelse

Anmeldelse af Zendesk call center software med høj pris men gode funktioner. Nem opsætning og implementering med gode muligheder for tilpasning. Opkaldsoplevelsen med Zendesk Talk er god, men kan have dårlig stemmekvalitet. Mulighed for automatisering og analyser. Generelle problemer inkluderer dårlig stemmekvalitet og afbrudte opkald.

Zendesk call center software anmeldelse
Compare Zendesk call center software anmeldelse with other in: How Zendesk call center software anmeldelse is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
12685 reviews

Zendesk fungerer som et meget godt call center-software med interessante muligheder og funktioner, men prisen er ret høj. Lær mere i vores anmeldelse af Zendesk call center software.

Pricing
Starting from:
$ 49   pr. måned
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.5
Brugeroplevelse
4
Pris
2
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Nem opsætning og implementering
  • Gratis telefonnummer med prøveversion
  • God opkaldskvalitet og funktioner

Cons

  • Grænsefladen kan være forvirrende
  • Meget dyrt

Kom godt i gang med Zendesk call center-funktionen

Jeg kom i gang med Zendesk takket være en gratis prøveversion tilgængelig på deres hjemmeside. Processen var ret hurtig, bortset fra den del, hvor jeg skulle vente på bekræftelsesmailen. Det var en ret lang periode, og det overraskede mig, at e-mailen ikke kom før. Jeg var nødt til bede om prøven igen en anden gang, og først da ankom e-mailen. Ikke desto mindre er registreringsprocessen stadig ret hurtig og enkel.

Zendesk - trial questionnaire

Zendesk tilbyder en ret god mulighed i begyndelsen af ​​prøveperioden. Du kan angive, hvordan du vil bruge denne applikation og få en lidt forbedret, skræddersyet brugeroplevelse til din brugeroplevelse. Du kan springe dette trin over, hvis du vil, men jeg anbefaler dig stærkt at fuldføre det. Når du er færdig med det eller springer det over, vil du blive ført direkte til Zendesk-grænsefladen. Grænsefladen tilbyder nogle praktiske værktøjstip, som vil guide dig igennem og hjælpe dig i gang med Zendesk.

Zendesk - get started guide

En af de sejeste ting ved Zendesk-prøveversionen er, at de giver dig et gratis telefonnummer til at prøve callcenter-funktionen. Jeg behøvede ikke engang at integrere eller gennemgå komplicerede opsætninger for at komme i gang, og jeg kunne stort set begynde at ringe med det samme. Zendesk tilbyder også muligheden for at tilføje dit eget telefonnummer. Du kan finde denne mulighed i Admin Center under Talk-indstillingerne. Denne mulighed inkluderer også forskellige justeringer og tilpasningsmuligheder for dine telefonlinjer, så du kan specificere deres anvendelsestilfælde lidt mere.

Zendesk - first ticket

Zendesk call center software tilbyder både indgående og udgående opkaldsmuligheder, hvilket gør det til en komplet callcenterløsning for enhver type virksomhed. Implementeringen er ret nem, og det burde ikke være et problem for nogen, selvom jeg må sige, at menuindstillingerne kunne være lidt mere klare, da de nogle gange bliver forvirrende. At finde admin panelet var lidt af en opgave for mig, og visse muligheder burde være mere synlige, i det mindste efter min mening. Før vi kommer til testdelen af ​​anmeldelsen, lad os først gennemgå en liste over Zendesk call center-funktioner og se, hvad du kan forvente.

Zendesk call center funktioner

Zendesks call center funktionalitet omfatter indgående og udgående call center funktioner og en call centerintegration med Zendesks billetsystem. Hvert indgående og udgående opkald opretter en billet i systemet. Call centerbilletterne kan også skabe en optagelse af hele opkaldet, hvis du aktiverer denne mulighed for et af dine telefonnumre. Du kan få adgang til hele opkaldsoptagelseshistorikken på denne måde. Zendesk har intelligent opkaldsrouting, som automatisk dirigerer opkald til tilgængelige agenter baseret på forskellige kriterier. Interactive Voice Response er også tilgængelig.

Zendesk - IVR menu

Zendesk tilbyder også overvågning af opkald og call whispering, hvor sidstnævnte er nyttigt især for nye call center-agenter i uddannelsen. Jeg fandt call whispering ret interessant, da det ikke er noget, jeg støder på tit. Dette er, når en senior kollega kan oprette forbindelse til et opkald og give råd til agenten, uden at kunden hører det. Ret imponerende! Du kan også få adgang til call centeranalyser, som giver et dybt indblik i dine aktiviteter. Zendesk tilbyder en opkaldsscriptfunktion, hvor du kan planlægge forløbet af dine telefonsamtaler og levere en bedre oplevelse. Du kan få adgang til den fulde opkaldshistorik og genafspille opkaldsoptagelser, når det er nødvendigt. Zendesk har også visse automatiseringsfunktioner, som kan hjælpe dig med at slippe af med kedelige eller gentagne call center-opgaver.

Zendesk - automation settings

Ydeevne og anvendelighed af Zendesk call center-software

Da du får et testnummer med din gratis prøveversion med det samme, er der ingen komplicerede opsætninger at afslutte, medmindre du virkelig ønsker at tilslutte dit eget telefonnummer. Hvis du gør det, kan du finde muligheden i indstillingerne, og det tager kun et par minutter. Brugeroplevelsen og grænsefladen er designet ganske godt, og selvom nogle funktionaliteter kan være sværere at få adgang til, hvis du ikke ved, hvor det er, klarer Zendesk det stadig ret godt med applikationsdesignet. For at få adgang til opkaldsfunktionaliteten behøvede jeg kun at kigge til højre i grænsefladen, hvor jeg kunne se telefonikonet.

Zendesk - call interface

Det er vigtigt at bemærke, at du kun kan ringe til numre inden for USA med den gratis prøveperiode, men du kan besvare indgående opkald fra ethvert land. Når du ringer til dit Zendesk-nummer, afspiller systemet en besked med “Tak for at prøve Zendesk” og informerer dig om, at du har brug for en betalt plan for at fjerne beskeden. Når beskeden er afspillet, bliver du forbundet til nummeret, og du kan besvare det i Zendesk-applikationen. Appen viser en visuel notifikation, når du har et indgående opkald, og du vil også høre en ringetone.

Zendesk - incoming call notification

Zendesk-applikationen har en praktisk opkaldsfunktion, men den tilbyder ikke en kontaktliste i opkaldsvinduet. Jeg var overrasket over at finde ud af, at mit første opkald ikke blev optaget nogen steder i billetsystemet. Jeg er ikke sikker på, om det skal fungere på den måde, eller om Zendesk har en fejl. Opkaldskvaliteten er dog fantastisk, og jeg oplevede ingen problemer med nogen af ​​opkaldene. Oplevelsen kan forbedres endnu mere, hvis du beslutter dig for at bruge IVR, indstille forskellige hilsner eller tilpasse call center-funktionaliteten i indstillingerne.

Zendesk - call dialer

Samlet set er opkaldsoplevelsen med Zendesk Talk-funktionalitet ret god, og jeg har ingen klager. Opkaldene fungerer, som de skal, og opkalds-widgetten er let tilgængelig, uanset hvor du befinder dig i grænsefladen. Når du først har lært, hvor du får adgang til Admin Center, skulle du ikke have problemer med at huske, hvor indstillingerne er, og du kan frit justere dem efter behov.

Zendesk priser

Zendesk har et stort udvalg af prisplaner til forskellige anvendelsestilfælde, dog er det kun Zendesk Suite-prisplanerne, der tilbyder call center-funktionaliteten. De resterende planer fokuserer på salgsteams og grundlæggende kundesupport. Vi gennemgår hver plan for at vise dig, hvad du kan få med hver af dem. Alle planerne giver call centerfunktionaliteten, så dit valg vil højst sandsynligt dreje sig om andre funktioner inkluderet i hver plan.

Suite Team

Suite Team-planen starter ved $49 per måned per bruger med årlig fakturering. Det giver dig adgang til et billetsystem, beskeder med web, mobil og social samt e-mail, tale, SMS og live chat support. Derudover får du adgang til et enkelt hjælpecenter, automatiseringer, arbejdsgange, automatiserede svar, routing, analyser, fillagring, API’er, online support og mere.

Suite Growth

Suite Growth-planen starter ved $79 pr. måned pr. bruger med årlig fakturering. Den tilbyder alle funktioner fra Suite Team-planen og tilføjer selvbetjeningskundeportal, AI-drevet vidensstyring, tilpassede billetlayouts, light access licenses med op til 50 tilgængelige, SLA’er, flersproget support og indhold og mere.

Suite Professional

Suite Professional-planen er den dyreste med en pris på $99 pr. måned pr. bruger med årlig fakturering. Den kombinerer funktioner fra begge tidligere planer og tilføjer nye – live agent-aktivitets-dashboard, integrerede fællesskabsforum, private samtaletråde, brugerdefinerbare og delbare dashboards, avancerede stemmefunktioner, data stedsbaserede muligheder, HIPAA-overholdelse og begivenhedskonnektor til amazon-webtjenester.

Konklusion

Zendesk tilbyder ret god callcenter-funktionalitet med en for det meste intuitiv grænseflade, der generelt er nem at bruge. Det faktum, at du ikke behøver at integrere eller opsætte dit call center på en kompliceret måde, er et kæmpe plus. Zendesk-planer er dog ikke billige, og de kan slå et voldsomt stort hul i dit budget. Du får enorme mængder af funktionalitet og stor værdi for prisen, men det ville være rart at have en billigere løsning for dem, der søger godt call center-software.

Generelle problemer

Zendesk Talk-funktionen har dårlig stemmekvalitet

Der kan være én eller flere årsager, der er ansvarlige for dette problem. Som angivet på Zendesk Talk-fejlfindingssiden, kan dårlig stemmekvalitet oftest være forårsaget af langsom eller svag internetforbindelse, eller det kan være forårsaget af visse lyd- og lyddrivere til din opkaldshardware. Prøv at flytte til et område med en bedre forbindelse, eller tilslut et ethernet-kabel for at få de bedste resultater. Med hensyn til hardwaredriverne, prøv at deaktivere dem og se, om problemet fortsætter.

Afbrudte opkald i Zendesk call center

Hvis dine opkald har tendens til at blive afbrudt, kan du prøve et par ting. Det er dog vigtigt at nævne, at afbrudte opkald er normalt, hvis du bruger en gratis prøveversion af Zendesk, da de er programmeret til en grænse på to minutter. Hvis dine opkald afbrydes med en betalt konto, og du bruger en IVR-opsætning, kan du prøve at oprette en tilpasset hilsen, da systemet lægger på uden en indstillet hilsen. En anden løsning kan være at kontrollere, om lydhilsenfilerne er korrupte. Hvis de er det, så prøv at erstatte dem eller optage dem.

Product reviews

Overvejer du osTicket til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

osTicket billetteringsanmeldelse

OsTicket er en billetløsning med en gratis Open Source-version og en cloud-hosted version til $9/måned. Det indeholder vigtige funktioner og understøtter tekstformatering. Den eneste ulempe er, at kunder skal indsende billetter via et billetindsendelsessystem, hvilket kan være en fordel i nogle situationer. Den ukonventionelle billetformular kan være lidt svær at bruge, men indstillingerne kan justeres. Der er loginproblemer og en forældet grænseflade, men generelt tilbyder det grundlæggende, men gratis billetfunktionalitet.

Ms Alternatives Categories - Zohodesk Da

zohodesk

Ms Alternatives Categories - Zohodesk Da

Overvejer du Zendesk til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

Zendesk billetteringsanmeldelse

Zendesk er en billetløsning med alle de væsentlige funktioner til en rimelig pris. Det tilbyder individuelle tilpasninger, men mangler nogle avancerede funktioner. Zendesk-grænsefladen er ret ligetil og nem at navigere. Det er let at registrere sig med Zendesk, og opstartsguiden hjælper dig med at komme godt i gang. Der er dog nogle generelle problemer, såsom tastaturgenveje og opdatering af e-mailadresse i Zendesk billettering, som du skal overvinde. Til trods for dette er Zendesk stadig et godt valg for billetsystemer.

Overvejer du CloudTalk som kundesupport til dit callcenter? Tag et kig på vores anmeldelse og se, hvordan den klarede sig under vores generelle test.

CloudTalk call center anmeldelse

LiveAgent tilbyder priser og certifikater, samarbejder med VoIP-partnere og har tilknyttede programmer. Derudover har firmaet en supportportal med dataoverførsler og systemstatus. LiveAgent tilbyder også webinars og skabeloner samt en blog og en ordliste. De leverer også en costs calculator og deres tjenester kan tilpasses til kunders behov. Der er også anmeldelser fra kunder, og LiveAgent har brancheløsninger og virksomhedsløsninger. Du kan også tilmelde dig en gratis prøveperiode hos LiveAgent.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo