Bitrix24 call center software anmeldelse

Bitrix24 er en alsidig call center software-løsning med masser af forskellige funktioner til forskellige brugstilfælde. Grænsefladen kan være forvirrende i starten, men det tilbyder masser af værktøjer. Det er også en af de billigere løsninger på markedet med generøse brugergrænser. Leje af et telefonnummer kan involvere ekstra omkostninger.

Bitrix24 call center software anmeldelse
Compare Bitrix24 call center software anmeldelse with other in: How Bitrix24 call center software anmeldelse is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1877 reviews

Bitrix24 er en omfattende løsning med call centerfunktioner, der kan hjælpe dig med at løse mange forretningsopgaver. Læs mere om dets fordele og ulemper i vores anmeldelse.

Pricing
Starting from:
$ gratis   pr. måned
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.8
Brugeroplevelse
2.5
Pris
5
Implementering
4

Key takeaways

Pros

  • En lang række værktøjer til forskellige brugstilfælde
  • Call center i den gratis plan
  • Lave priser

Cons

  • Lidt forvirrende grænseflade
  • Stejl indlæringskurve

Kom godt i gang med Bitrix24 call center-software

Bitrix24 giver alle brugere mulighed for at komme gratis i gang, takket være den gratis mulighed. Mens nogle funktioner kun er tilgængelige i betalte planer, kan du give de fleste af dem en prøvetur med en gratis prøveperiode. Registreringsprocessen er meget hurtig og nem, den kræver kun dine grundlæggende oplysninger. Når du har udfyldt de påkrævede detaljer, får du tilsendt et aktiveringslink, som du har brug for, for at få adgang til din Bitrix24-konto. Da Bitrix24 er en meget omfattende software til flere brugstilfælde, kan du vælge dit primære brugstilfælde fra starten, og grænsefladen og værktøjerne vil blive justeret til dette formål. Du kan ikke desto mindre få adgang til alle værktøjer.

Bitrix24 dashboard

At navigere i grænsefladen er ret skræmmende i begyndelsen. Dette er ikke nødvendigvis forårsaget af et dårligt design, men den store mængde af tilgængelige værktøjer, funktioner og egenskaber kan være meget overvældende for en ny bruger. Hvert menupunkt er dog tydeligt markeret i de fleste tilfælde, og hvis du er tålmodig, kan du meget nemt finde call center-funktionaliteten. Det er skjult under indstillingen Collaboration i venstre menulinje.

Bitrix24 telephony function

Da jeg ikke betalte for Bitrix24-planen, kunne jeg prøve Telephony -funktionen med en gratis 15-dages prøveperiode. Da jeg aktiverede den, var telefonifunktionen tilgængelig med det samme. Du skal dog først købe kreditter for at ringe eller tilføje dit telefonnummer. Bitrix24 tilbyder flere muligheder for integration af telefonnummer via API, PBX, SIP-tjenester og mere. Nogle af disse muligheder kan kræve yderligere betaling, nemlig Office PBX og Cloud PBX, som kræver, at du køber et særligt modul til opkald. Den nemmeste mulighed er at leje et nummer. Uanset hvilken mulighed du vælger, vil du være i stand til at bruge Bitrix24 call center-funktioner.

Bitrix24 call center dashboard

Hvis du beslutter dig for at købe et telefonnummer, skal du være opmærksom på, at tilgængeligheden ændrer sig fra land til land, og at du måske ikke nødvendigvis selv kan finde et nummer. Omkostningerne kan også være meget forskellige. Før vi kommer til testdelen af ​​denne anmeldelse, tager vi et kig på, hvilken type call center-funktioner du kan forvente fra Bitrix24.

Bitrix24 Call Center-funktioner

Bitrix24 er en omfattende softwareløsning med call center-funktioner, der hovedsageligt er fokuseret på administration af kunderelationer. Telefoni-funktionen giver dig mulighed for at leje lokale telefonnumre eller tilslutte dine egne numre, hvis du har nogle ledige. Dette er muligt takket være adskillige tilgængelige integrationer, som tillader en sådan funktionalitet. Bitrix24 call center-funktioner omfatter oprettelse af interne telefonnummerudvidelser samt opkaldskø og viderestilling.

Bitrix24 call center group settings

Bitrix24 tilbyder mere callcenter-funktionalitet, som er integreret sammen med resten af ​​dets CRM-funktioner. Du kan til enhver tid optage alle opkald og få adgang til optagelserne i call centerhistorikken. Bitrix24 tilbyder også telemarketingfunktionalitet med avancerede funktioner såsom en automatisk opkaldsfunktion eller en tilbagekaldswidget, som kan placeres på enhver type hjemmeside. Du kan også sende tilbagekaldsanmodninger eller bruge taleudsendelser og SMS.

Bitrix24 widgets

Ydeevne og anvendelighed af Bitrix24 call center software

Bitrix24 er hverken svær eller nem at bruge. Dette skyldes mest den lidt komplicerede grænseflade, som kan være ret svær at navigere for nye brugere. Når du først har fået styr på det, og husker, hvor hvert menupunkt er, bliver arbejdsgangen betydeligt nemmere. Når du køber et nummer, kan du begynde at besvare indgående opkald, samt foretage udgående opkald uden problemer. Du kan nemt få adgang til call center-funktionaliteten fra højre panel i CRM-sektionen. Kig efter telefonikonet, som fører dig til opkaldsmenuen.

Bitrix24 call history

Du kan også se tidligere opkald i CRM-sektionen og opkaldsmenusektionen. Denne menu tilbyder mere end blot telefonifunktionaliteten. Du kan også få adgang til en meddelelsesmenu, kanaler og nogle indstillingsmuligheder. Indstillingerne er ret korte, og de giver dig mulighed for at justere tastaturgenveje, tillade eller deaktivere visse call center-indstillinger, vælge højttalere og mikrofon, justere beskedindstillinger og så videre.

Bitrix24 call settings

Menuen til venstre har også mulighed for at ringe til et nummer og starte et opkald. Opkaldstastaturet er ret lille, men det er ikke et problem, da det har en god funktionalisme, og du kan bruge dit numeriske tastatur til at indtaste nummeret. Når du gør det, åbner Bitrix24 et separat opkaldsvindue med nogle indstillinger. Du kan deaktivere eller aktivere mikrofonen, justere lydstyrken og meget mere. Bitrix24 har også notifikationer for indgående opkald. Alle opkald optages i opkaldshistorikken.

Bitrix24 ongoing call

Opkaldskvaliteten var ret god i begge tilfælde, og jeg stødte ikke på nogen problemer, der ville ødelægge opkaldet. Der var ingen call drops eller dårligere opkaldskvalitet under mine tests.

Bitrix 24 call center software priser

Bitrix24 tilbyder fire prisplaner, inklusive en gratis. Hver plan tilbyder call center-funktioner, og de er generelt ret overkommelige takket være de højere maksimale brugergrænser i hver plan. Hvis du planlægger at købe en Bitrix24-plan, vil din beslutningstagning hovedsageligt dreje sig om brugergrænsen, samt visse yderligere funktioner, der kan være interessante for din virksomhed. Lad os tage et kig på hver plan.

Free

Den gratis plan tilbyder ingen brugergrænser. Selvom det er gratis, kan det komme med nogle ekstra omkostninger, såsom betaling for leje af et nummer. Det tilbyder 5 GB lagerplads, samarbejdsfunktioner, chat, videoopkald, kalender, arbejdsområde, feed, vidensbase, opgaver og projekter, CRM, drive, kontaktcenter, en hjemmesidebygger og mere.

Basic

Basic-planen koster $61 om måneden for fem brugere, men du kan få den billigere med den årlige fakturering. Den tilbyder 24 GB lagerplads. Denne plan har alle funktionerne fra gratisplanen og tilføjer onlinebutiksfunktioner samt kundesupport.

Standard

Standardplanen koster $124 om måneden for 50 brugere, men igen kan det være billigere med den årlige faktureringsplan. Den har 100 GB lagerplads, og den tilbyder alle funktionerne fra begge tidligere planer. Derudover giver det dig adgang til marketingfunktioner og onlinedokumentationsfunktioner.

Professional

Dette er den dyreste plan med en pris på $249 pr. måned for 100 brugere. Prisen falder dog, hvis du vælger den årlige fakturering. Det tilbyder alle de tidligere funktioner fra alle planer og tilføjer salgsintelligens, automatisering, HR og mere.

Konklusion

Bitrix24 er ikke i oppe i toppen af rangstigen over ​​call center-softwareløsninger, men det fortjener bestemt sin plads som en værdig konkurrent. Grænsefladen kan være forvirrende, men der er en meget god grund til det: den tilbyder masser af forskellige funktioner udover callcenteret, hvilket gør det til en meget alsidig løsning for de fleste virksomheder. Selvom priserne kan virke høje, tilbyder den meget generøse brugergrænser, hvilket gør den til en af ​​de billigere løsninger på markedet. Hvis du leder efter noget mere udover call centersoftware, er Bitrix24 bestemt værd at overveje.

Generelle problemer

Jeg modtager forskellige opkaldsfejl.

Opkaldsfejl i Bitrix24 kan skyldes flere ting. Før du drager forhastede konklusioner om funktionalitet, skal du altid kontrollere, om dit telefonnummer er integreret korrekt, og om du har nok kreditter til rådighed. Sørg for, at hvert telefonnummer, du ringer til, har det korrekte internationale format bestående af en landekode, bykode og selve nummeret. Endelig kan dette problem være forårsaget af en dårlig internetforbindelse, firewall eller anden antivirussoftware, du bruger på din computerenhed. Sørg for at give de nødvendige tilladelser til Bitrix24, så dets aktiviteter ikke bliver blokeret af firewall eller antivirussoftware.

Jeg har svært ved at foretage et opkald i Bitrix24.

Bitrix24 tilbyder en call center-funktion i den gratis plan, men du skal stadig have et telefonnummer for at foretage og modtage opkald. Gå til CRM -sektionen i Bitrix24-menuen til venstre, og vælg Telephony under add-ons. Du kan tjekke, om du har nogle ledige numre i dette afsnit. Hvis du ikke gør det, kan du tilslutte dit eget nummer eller leje et nummer fra Bitrix24 for at tillade opkaldsfunktionaliteten. Bemærk, at du vil blive opkrævet for at leje et telefonnummer, selvom du bruger det gratis abonnement.

Product reviews

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Vidensbaseret software anmeldelser

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Overvejer du osTicket til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

osTicket billetteringsanmeldelse

OsTicket er en billetløsning med en gratis Open Source-version og en cloud-hosted version til $9/måned. Det indeholder vigtige funktioner og understøtter tekstformatering. Den eneste ulempe er, at kunder skal indsende billetter via et billetindsendelsessystem, hvilket kan være en fordel i nogle situationer. Den ukonventionelle billetformular kan være lidt svær at bruge, men indstillingerne kan justeres. Der er loginproblemer og en forældet grænseflade, men generelt tilbyder det grundlæggende, men gratis billetfunktionalitet.

Overvejer du SolarWinds til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

SolarWinds billetteringsanmeldelse

LiveAgent er et kundeservicetool, der er blevet anset som et værdifuldt værktøj af forskellige virksomheder og kunder. Produktet kan øge betalte kundes konverteringsrater op til 325%. Virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2 bruger LiveAgent, og det kan prøves gratis uden kreditkort. LiveAgent tilbyder også webinars, blog, ordliste og akademi for kundernes bedste servicering.

Overvejer du Zendesk til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

Zendesk billetteringsanmeldelse

Zendesk er en billetløsning med alle de væsentlige funktioner til en rimelig pris. Det tilbyder individuelle tilpasninger, men mangler nogle avancerede funktioner. Zendesk-grænsefladen er ret ligetil og nem at navigere. Det er let at registrere sig med Zendesk, og opstartsguiden hjælper dig med at komme godt i gang. Der er dog nogle generelle problemer, såsom tastaturgenveje og opdatering af e-mailadresse i Zendesk billettering, som du skal overvinde. Til trods for dette er Zendesk stadig et godt valg for billetsystemer.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo