Brugervenlig
ekstern helpdesk software.

Opdag, hvor nemt fjernsamarbejde kan være.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

At arbejde eksternt med hjælp fra en fjernsupportsoftware er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Selv før COVID-19 udbrudet, var fjernarbejde i stigning. 

Arbejdsgivere bliver mere fleksible og forstår, at hårdtarbejdende, kvalificerede medarbejdere er et aktiv for deres virksomhed, uanset hvor de arbejder fra. Faktisk ifølge PRNewswire, har 83 % af virksomhederne indført en fleksibel arbejdspladspolitik eller planlægger at vedtage en. Hvorfor? Læs videre for at finde ud af det

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Hvad er en remote helpdesk-software?

Software, der bruges til fjernarbejde, giver dig mulighed for at samarbejde med dit team og betjene dine kunder på samme tid.

Den rigtige fjernsupportsoftware bør have funktionaliteter, der hjælper dig med at kommunikere med dine kolleger og kunder fra en lang række kanaler, automatisere arbejdsgange, spore mængden af ​​udført arbejde og hjælpe dig med at oprette omfattende rapporter.

Hvorfor er fjernarbejde software fordelagtigt at bruge?

activity - gif

Øger medarbejdernes produktivitet

Ifølge FlexJob’s årlig undersøgelse er 65 % af de adspurgte mere produktive på deres hjemmekontor end på en traditionel arbejdsplads på grund af færre distraktioner og afbrydelser.

heart turning black and white - gif

Øger arbejdsglæden

Ifølge Amerisleep’s undersøgelse, er 57 % af fjernarbejdere mere tilbøjelige til at være tilfredse med deres job end den gennemsnitlige amerikaner. 

tune - gif

Reducerer medarbejdernes stressniveau

Amerisleeps undersøgelse viste også, at næsten 80 % af fjernarbejdere beskrev deres typiske stressniveau i løbet af arbejdsugen som enten “ikke stresset” eller kun “moderat stresset.”

temperature weather - gif

Det er sundere

Fjernarbejdere har en tendens til at tage færre sygedage. Ifølge Indeeds Remote Work Survey sagde 50 % af fjernmedarbejdere, at arbejde hjemmefra reducerede deres sygedage, og 56 % sagde, at det reducerede deres fravær.

Savings illustration

Påvirker COVID-19 din virksomhed?

Hvis du står over for hårde tider på grund af coronavirus, har vi dig dækket. Vi tilbyder krediteringsmuligheder til kunder, der ikke har råd til at betale for deres månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt os på live chat, eller send os en e-mail, der beskriver din situation, så finder vi ud af det sammen med dig.

Nøglefunktioner i en ekstern helpdesk-software

data analysis - illustration

Den rigtige software til sporing af fjernarbejde vil give dig mulighed for at spore alt fra brugsstatistik og agentpræstation til kundetilfredshedsvurderinger. Opret omfattende rapporter efter tid, afdeling, agent, tag eller kanal. Læs mere…

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

En arbejdsstyringssoftware skal hjælpe dig med at styre dine opgaver, arbejdsbyrde og agenter gennem automatiseringsfunktioner, der tildeler ansvar, optimale arbejdsbelastninger, distribuerer opgaver, registrerer agentkollision og mere. Læs mere…

voice and video chat - illustration

Software til fjernsamarbejde bør understøtte både interne og eksterne tale- og videoopkald. Interne opkald giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer uden at skulle bruge tredjepartsapplikationer, og eksterne opkald giver dig mulighed for at servicere dine kunder hjemmefra. Læs mere…

Girl walking having written conversation on her phone

Fjernsupportsoftware bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder og kolleger fra ét dashboard. Brug live chat til at hjælpe dine kunder i realtid, og brug interne chats til at kommunikere med dine kolleger for at få eksterne softwareteams til at fungere. Læs mere…

Hvordan kan du bruge LiveAgent til fjernarbejde?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundesupportteams.

Prøv LiveAgent i dag

Vi har hjulpet virksomheder med at vokse og tage sig af deres kunder siden 2004. Vi har det, der skal til for at tage din eksterne kundeservice til næste niveau.

Web icon

Mere end en fjernarbejde software

Det er en one-stop-shop for alle dine kundeservicebehov med billettering, live chat, callcenter og support på sociale medier.

Mest anmeldte & #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-softwareløsning til små og mellemstore virksomheder i 2019 & 2020. 

Funktionsrig og fleksibel

Værktøjet er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og næsten uendelige tilpasningsmuligheder for at tilpasse den til dine behov.

Related Articles to Ekstern helpdesk software
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Hvis du vil undgå at skrive det samme svar på gentagne problemer, skal du udnytte foruddefinerede svar. Skab dine egne og brug dem, når du har brug for det.

Foruddefinerede svar

Foruddefinerede svar er beskeder, der bruges af kundeservicemedarbejdere. De fremskynder svartider og indeholder vedhæftede filer.

Træk og slip filer, f.eks. billeder, musik, video eller dokumenter til dine billetter med LiveAgents funktion - Vedhæftede filer. Det er så nemt. Læs mere om det.

Vedhæftede filer

Få en gratis demo af LiveAgent, den ultimative helpdesk-software, der optimerer kommunikationen og løser problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten. Start din gratis prøveperiode i dag.

Har du brug for en pause? Bare tryk på pauseknappen og stop med at modtage nye billetter, chats og opkald, mens du er væk fra din helpdesk.

Pause

LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x