Brugervenlig
ekstern helpdesk software.

Opdag, hvor nemt fjernsamarbejde kan være.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

At arbejde eksternt med hjælp fra en fjernsupportsoftware er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Selv før COVID-19 udbrudet, var fjernarbejde i stigning. 

Arbejdsgivere bliver mere fleksible og forstår, at hårdtarbejdende, kvalificerede medarbejdere er et aktiv for deres virksomhed, uanset hvor de arbejder fra. Faktisk ifølge PRNewswire, har 83 % af virksomhederne indført en fleksibel arbejdspladspolitik eller planlægger at vedtage en. Hvorfor? Læs videre for at finde ud af det

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Hvad er en remote helpdesk-software?

Software, der bruges til fjernarbejde, giver dig mulighed for at samarbejde med dit team og betjene dine kunder på samme tid.

Den rigtige fjernsupportsoftware bør have funktionaliteter, der hjælper dig med at kommunikere med dine kolleger og kunder fra en lang række kanaler, automatisere arbejdsgange, spore mængden af ​​udført arbejde og hjælpe dig med at oprette omfattende rapporter.

Hvorfor er fjernarbejde software fordelagtigt at bruge?

activity - gif

Øger medarbejdernes produktivitet

Ifølge FlexJob’s årlig undersøgelse er 65 % af de adspurgte mere produktive på deres hjemmekontor end på en traditionel arbejdsplads på grund af færre distraktioner og afbrydelser.

heart turning black and white - gif

Øger arbejdsglæden

Ifølge Amerisleep’s undersøgelse, er 57 % af fjernarbejdere mere tilbøjelige til at være tilfredse med deres job end den gennemsnitlige amerikaner. 

tune - gif

Reducerer medarbejdernes stressniveau

Amerisleeps undersøgelse viste også, at næsten 80 % af fjernarbejdere beskrev deres typiske stressniveau i løbet af arbejdsugen som enten “ikke stresset” eller kun “moderat stresset.”

temperature weather - gif

Det er sundere

Fjernarbejdere har en tendens til at tage færre sygedage. Ifølge Indeeds Remote Work Survey sagde 50 % af fjernmedarbejdere, at arbejde hjemmefra reducerede deres sygedage, og 56 % sagde, at det reducerede deres fravær.

Savings illustration

Påvirker COVID-19 din virksomhed?

Hvis du står over for hårde tider på grund af coronavirus, har vi dig dækket. Vi tilbyder krediteringsmuligheder til kunder, der ikke har råd til at betale for deres månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt os på live chat, eller send os en e-mail, der beskriver din situation, så finder vi ud af det sammen med dig.

Nøglefunktioner i en ekstern helpdesk-software

Den rigtige software til sporing af fjernarbejde vil give dig mulighed for at spore alt fra brugsstatistik og agentpræstation til kundetilfredshedsvurderinger. Opret omfattende rapporter efter tid, afdeling, agent, tag eller kanal.  Læs mere…

En arbejdsstyringssoftware skal hjælpe dig med at styre dine opgaver, arbejdsbyrde og agenter gennem automatiseringsfunktioner, der tildeler ansvar, optimale arbejdsbelastninger, distribuerer opgaver, registrerer agentkollision og mere. Læs mere…

Software til fjernsamarbejde bør understøtte både interne og eksterne tale- og videoopkald. Interne opkald giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer uden at skulle bruge tredjepartsapplikationer, og eksterne opkald giver dig mulighed for at servicere dine kunder hjemmefra. Læs mere…

Fjernsupportsoftware bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder og kolleger fra ét dashboard. Brug live chat til at hjælpe dine kunder i realtid, og brug interne chats til at kommunikere med dine kolleger for at få eksterne softwareteams til at fungere. Læs mere…

Hvordan kan du bruge LiveAgent til fjernarbejde?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundesupportteams.

Prøv LiveAgent i dag

Vi har hjulpet virksomheder med at vokse og tage sig af deres kunder siden 2004. Vi har det, der skal til for at tage din eksterne kundeservice til næste niveau.

Web icon

Mere end en fjernarbejde software

Det er en one-stop-shop for alle dine kundeservicebehov med billettering, live chat, callcenter og support på sociale medier.

Mest anmeldte & #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-softwareløsning til små og mellemstore virksomheder i 2019 & 2020. 

Funktionsrig og fleksibel

Værktøjet er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og næsten uendelige tilpasningsmuligheder for at tilpasse den til dine behov.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er den bedste desktop-software til fjernhjælp?

For at finde den bedste eksterne helpdesk-software til din virksomhed, tjek anmeldelsesplatforme som Capterra. Sammenlign desuden funktioner, priser og tilpasning. Vælg de tre bedste, og test deres forsøg. Hvert velrenommeret firma, der tilbyder en helpdesk-løsning, har en.

Hvad er ekstern supportsoftware?

Ekstern supportsoftware gør det muligt for dine agenter at yde kundeservice fra næsten hvor som helst med en simpel internetforbindelse. Desuden er det en centraliseret kundeservicesoftware, hvor du kan automatisere agentopgaver, analysere rapporter og effektivt svare kunder fra ét sted.

Hvordan sikrer man, at eksterne kundeserviceagenter arbejder?

En ordentlig ekstern helpdesk-software viser rapporteringsværktøjer, som sætter dig i stand til at se og spore din agents præstation på daglig basis, hvis det er nødvendigt.

Related Articles to Ekstern helpdesk software
Kunderne forventer personlig, hurtig og kyndig service. LiveAgent er ccm -software, der kan hjælpe dig med at levere det med det samme.

Kundekommunikationsstyringssoftware

En kraftfuld software til administration af kundekommunikation bør indeholde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. De fleste avancerede CCM-løsninger giver en kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og muliggør opdatering af kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid. Dataanalyse er en vigtig funktion for software til styring af kundekommunikation, da dette giver intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

Kundeservice er vigtigt for at opnå kundefastholdelse og øge indtjeningen. Kunder forventer hurtig og brugervenlig service, og er villige til at betale mere for god service. Opbyg loyalitet ved at tilbyde personaliserede samtaler og tilfredsstille kundebehov med et billetsystem på tværs af flere kanaler. Yde support med forbedrede svartider og fokus på kundetilfredshed for at glæde kunder og opnå højere tilfredshedsrater.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er en populær og effektiv løsning til kundeservice, som anbefales af mange brugere. Det hjælper med at forbedre responstider, øge kundetilfredshed og salg, og kategorisere billetterne, så man kan spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent er også kendt for at være omkostningseffektiv og tilbyde nyttige rapporteringsfunktioner.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software kan hjælpe virksomheder med at håndtere kunder ved at give mulighed for sikrere sikkerhedsforanstaltninger og let samarbejde mellem medarbejdere. Dette er vigtigt, da forsinket svar kan skade et omdømme. LiveAgent-prestationsstyring gør det nemt at identificere problemer og belønne personale for deres fremragende service. Ideel for virksomheder i alle brancher, servicedesk-software kan bruges til marketing, e-handel og tjenester, rejser, indkvartering og underholdning.

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Den bedste gratis helpdesk-software varierer for hver virksomhed, og det er en god idé at undersøge forskellige platforme for at vælge den, der passer bedst til dine behov. Helpdesk-software kan forbedre kundeoplevelsen og give en konkurrencefordel, og LiveAgent tilbyder en gratis konto, sammen med betalte abonnementer med forskellige funktioner. Der er også andre software muligheder at overveje, inklusiv multikanalstyring og sociale medier support. Kundesupport kan forbedres med avanceret live chat-funktioner, og LiveAgent tilbyder en alt-i-én-løsning til overkommelige priser med god kundesupport.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Denne tekst er en markedsføring for LiveAgent, en live chat-værktøjskasse med forskellige planer til forskellige størrelser af virksomheder. Teksten fremhæver også LiveAgents kundesupport funktioner såsom real-time besøgende og chat oversigt. Der er også en FAQ sektion, der besvarer spørgsmål om LiveAgents funktioner. Overall, teksten har til formål at fremme LiveAgents live chat-løsning for Shopify-hjemmesider.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo