Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Brugervenlig
ekstern helpdesk software.

Opdag, hvor nemt fjernsamarbejde kan være.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

At arbejde eksternt med hjælp fra en fjernsupportsoftware er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Selv før COVID-19 udbrudet, var fjernarbejde i stigning. 

Arbejdsgivere bliver mere fleksible og forstår, at hårdtarbejdende, kvalificerede medarbejdere er et aktiv for deres virksomhed, uanset hvor de arbejder fra. Faktisk ifølge PRNewswire, har 83 % af virksomhederne indført en fleksibel arbejdspladspolitik eller planlægger at vedtage en. Hvorfor? Læs videre for at finde ud af det

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Hvad er en remote helpdesk-software?

Software, der bruges til fjernarbejde, giver dig mulighed for at samarbejde med dit team og betjene dine kunder på samme tid.

Den rigtige fjernsupportsoftware bør have funktionaliteter, der hjælper dig med at kommunikere med dine kolleger og kunder fra en lang række kanaler, automatisere arbejdsgange, spore mængden af ​​udført arbejde og hjælpe dig med at oprette omfattende rapporter.

Hvorfor er fjernarbejde software fordelagtigt at bruge?

activity

Øger medarbejdernes produktivitet

Ifølge FlexJob’s årlig undersøgelse er 65 % af de adspurgte mere produktive på deres hjemmekontor end på en traditionel arbejdsplads på grund af færre distraktioner og afbrydelser.

heart

Øger arbejdsglæden

Ifølge Amerisleep’s undersøgelse, er 57 % af fjernarbejdere mere tilbøjelige til at være tilfredse med deres job end den gennemsnitlige amerikaner. 

tune

Reducerer medarbejdernes stressniveau

Amerisleeps undersøgelse viste også, at næsten 80 % af fjernarbejdere beskrev deres typiske stressniveau i løbet af arbejdsugen som enten “ikke stresset” eller kun “moderat stresset.”

temperature weather

Det er sundere

Fjernarbejdere har en tendens til at tage færre sygedage. Ifølge Indeeds Remote Work Survey sagde 50 % af fjernmedarbejdere, at arbejde hjemmefra reducerede deres sygedage, og 56 % sagde, at det reducerede deres fravær.

undraw Savings dwkw

Påvirker COVID-19 din virksomhed?

Hvis du står over for hårde tider på grund af coronavirus, har vi dig dækket. Vi tilbyder krediteringsmuligheder til kunder, der ikke har råd til at betale for deres månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt os på live chat, eller send os en e-mail, der beskriver din situation, så finder vi ud af det sammen med dig.

Nøglefunktioner i en ekstern helpdesk-software

Den rigtige software til sporing af fjernarbejde vil give dig mulighed for at spore alt fra brugsstatistik og agentpræstation til kundetilfredshedsvurderinger. Opret omfattende rapporter efter tid, afdeling, agent, tag eller kanal.  Læs mere…

En arbejdsstyringssoftware skal hjælpe dig med at styre dine opgaver, arbejdsbyrde og agenter gennem automatiseringsfunktioner, der tildeler ansvar, optimale arbejdsbelastninger, distribuerer opgaver, registrerer agentkollision og mere. Læs mere…

Software til fjernsamarbejde bør understøtte både interne og eksterne tale- og videoopkald. Interne opkald giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer uden at skulle bruge tredjepartsapplikationer, og eksterne opkald giver dig mulighed for at servicere dine kunder hjemmefra. Læs mere…

Fjernsupportsoftware bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder og kolleger fra ét dashboard. Brug live chat til at hjælpe dine kunder i realtid, og brug interne chats til at kommunikere med dine kolleger for at få eksterne softwareteams til at fungere. Læs mere…

Hvordan kan du bruge LiveAgent til fjernarbejde?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundesupportteams.

Prøv LiveAgent i dag

Vi har hjulpet virksomheder med at vokse og tage sig af deres kunder siden 2004. Vi har det, der skal til for at tage din eksterne kundeservice til næste niveau.

Web icon

Mere end en fjernarbejde software

Det er en one-stop-shop for alle dine kundeservicebehov med billettering, live chat, callcenter og support på sociale medier.

Stars

Mest anmeldte & #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-softwareløsning til små og mellemstore virksomheder i 2019 & 2020. 

Statistic icon

Funktionsrig og fleksibel

Værktøjet er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og næsten uendelige tilpasningsmuligheder for at tilpasse den til dine behov.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er den bedste desktop-software til fjernhjælp?

For at finde den bedste eksterne helpdesk-software til din virksomhed, tjek anmeldelsesplatforme som Capterra. Sammenlign desuden funktioner, priser og tilpasning. Vælg de tre bedste, og test deres forsøg. Hvert velrenommeret firma, der tilbyder en helpdesk-løsning, har en.

Hvad er ekstern supportsoftware?

Ekstern supportsoftware gør det muligt for dine agenter at yde kundeservice fra næsten hvor som helst med en simpel internetforbindelse. Desuden er det en centraliseret kundeservicesoftware, hvor du kan automatisere agentopgaver, analysere rapporter og effektivt svare kunder fra ét sted.

Hvordan sikrer man, at eksterne kundeserviceagenter arbejder?

En ordentlig ekstern helpdesk-software viser rapporteringsværktøjer, som sætter dig i stand til at se og spore din agents præstation på daglig basis, hvis det er nødvendigt.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo