At arbejde eksternt med hjælp fra en fjernsupportsoftware er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Selv før COVID-19 udbrudet, var fjernarbejde i stigning.
Arbejdsgivere bliver mere fleksible og forstår, at hårdtarbejdende, kvalificerede medarbejdere er et aktiv for deres virksomhed, uanset hvor de arbejder fra. Faktisk ifølge PRNewswire, har 83 % af virksomhederne indført en fleksibel arbejdspladspolitik eller planlægger at vedtage en. Hvorfor? Læs videre for at finde ud af det
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Software, der bruges til fjernarbejde, giver dig mulighed for at samarbejde med dit team og betjene dine kunder på samme tid.
Den rigtige fjernsupportsoftware bør have funktionaliteter, der hjælper dig med at kommunikere med dine kolleger og kunder fra en lang række kanaler, automatisere arbejdsgange, spore mængden af udført arbejde og hjælpe dig med at oprette omfattende rapporter.
Ifølge FlexJob’s årlig undersøgelse er 65 % af de adspurgte mere produktive på deres hjemmekontor end på en traditionel arbejdsplads på grund af færre distraktioner og afbrydelser.
Ifølge Amerisleep’s undersøgelse, er 57 % af fjernarbejdere mere tilbøjelige til at være tilfredse med deres job end den gennemsnitlige amerikaner.
Amerisleeps undersøgelse viste også, at næsten 80 % af fjernarbejdere beskrev deres typiske stressniveau i løbet af arbejdsugen som enten “ikke stresset” eller kun “moderat stresset.”
Fjernarbejdere har en tendens til at tage færre sygedage. Ifølge Indeeds Remote Work Survey sagde 50 % af fjernmedarbejdere, at arbejde hjemmefra reducerede deres sygedage, og 56 % sagde, at det reducerede deres fravær.
Hvis du står over for hårde tider på grund af coronavirus, har vi dig dækket. Vi tilbyder krediteringsmuligheder til kunder, der ikke har råd til at betale for deres månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt os på live chat, eller send os en e-mail, der beskriver din situation, så finder vi ud af det sammen med dig.
Den rigtige software til sporing af fjernarbejde vil give dig mulighed for at spore alt fra brugsstatistik og agentpræstation til kundetilfredshedsvurderinger. Opret omfattende rapporter efter tid, afdeling, agent, tag eller kanal. Læs mere…
En arbejdsstyringssoftware skal hjælpe dig med at styre dine opgaver, arbejdsbyrde og agenter gennem automatiseringsfunktioner, der tildeler ansvar, optimale arbejdsbelastninger, distribuerer opgaver, registrerer agentkollision og mere. Læs mere…
Software til fjernsamarbejde bør understøtte både interne og eksterne tale- og videoopkald. Interne opkald giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer uden at skulle bruge tredjepartsapplikationer, og eksterne opkald giver dig mulighed for at servicere dine kunder hjemmefra. Læs mere…
Fjernsupportsoftware bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder og kolleger fra ét dashboard. Brug live chat til at hjælpe dine kunder i realtid, og brug interne chats til at kommunikere med dine kolleger for at få eksterne softwareteams til at fungere. Læs mere…
LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundesupportteams.
Vi har hjulpet virksomheder med at vokse og tage sig af deres kunder siden 2004. Vi har det, der skal til for at tage din eksterne kundeservice til næste niveau.
Det er en one-stop-shop for alle dine kundeservicebehov med billettering, live chat, callcenter og support på sociale medier.
LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-softwareløsning til små og mellemstore virksomheder i 2019 & 2020.
Værktøjet er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og næsten uendelige tilpasningsmuligheder for at tilpasse den til dine behov.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
For at finde den bedste eksterne helpdesk-software til din virksomhed, tjek anmeldelsesplatforme som Capterra. Sammenlign desuden funktioner, priser og tilpasning. Vælg de tre bedste, og test deres forsøg. Hvert velrenommeret firma, der tilbyder en helpdesk-løsning, har en.
Ekstern supportsoftware gør det muligt for dine agenter at yde kundeservice fra næsten hvor som helst med en simpel internetforbindelse. Desuden er det en centraliseret kundeservicesoftware, hvor du kan automatisere agentopgaver, analysere rapporter og effektivt svare kunder fra ét sted.
En ordentlig ekstern helpdesk-software viser rapporteringsværktøjer, som sætter dig i stand til at se og spore din agents præstation på daglig basis, hvis det er nødvendigt.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer