Brugervenlig
ekstern helpdesk software.

Opdag, hvor nemt fjernsamarbejde kan være.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

At arbejde eksternt med hjælp fra en fjernsupportsoftware er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Selv før COVID-19 udbrudet, var fjernarbejde i stigning. 

Arbejdsgivere bliver mere fleksible og forstår, at hårdtarbejdende, kvalificerede medarbejdere er et aktiv for deres virksomhed, uanset hvor de arbejder fra. Faktisk ifølge PRNewswire, har 83 % af virksomhederne indført en fleksibel arbejdspladspolitik eller planlægger at vedtage en. Hvorfor? Læs videre for at finde ud af det

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Hvad er en remote helpdesk-software?

Software, der bruges til fjernarbejde, giver dig mulighed for at samarbejde med dit team og betjene dine kunder på samme tid.

Den rigtige fjernsupportsoftware bør have funktionaliteter, der hjælper dig med at kommunikere med dine kolleger og kunder fra en lang række kanaler, automatisere arbejdsgange, spore mængden af ​​udført arbejde og hjælpe dig med at oprette omfattende rapporter.

Hvorfor er fjernarbejde software fordelagtigt at bruge?

activity - gif

Øger medarbejdernes produktivitet

Ifølge FlexJob’s årlig undersøgelse er 65 % af de adspurgte mere produktive på deres hjemmekontor end på en traditionel arbejdsplads på grund af færre distraktioner og afbrydelser.

heart turning black and white - gif

Øger arbejdsglæden

Ifølge Amerisleep’s undersøgelse, er 57 % af fjernarbejdere mere tilbøjelige til at være tilfredse med deres job end den gennemsnitlige amerikaner. 

tune - gif

Reducerer medarbejdernes stressniveau

Amerisleeps undersøgelse viste også, at næsten 80 % af fjernarbejdere beskrev deres typiske stressniveau i løbet af arbejdsugen som enten “ikke stresset” eller kun “moderat stresset.”

temperature weather - gif

Det er sundere

Fjernarbejdere har en tendens til at tage færre sygedage. Ifølge Indeeds Remote Work Survey sagde 50 % af fjernmedarbejdere, at arbejde hjemmefra reducerede deres sygedage, og 56 % sagde, at det reducerede deres fravær.

Savings illustration

Påvirker COVID-19 din virksomhed?

Hvis du står over for hårde tider på grund af coronavirus, har vi dig dækket. Vi tilbyder krediteringsmuligheder til kunder, der ikke har råd til at betale for deres månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt os på live chat, eller send os en e-mail, der beskriver din situation, så finder vi ud af det sammen med dig.

Nøglefunktioner i en ekstern helpdesk-software

Den rigtige software til sporing af fjernarbejde vil give dig mulighed for at spore alt fra brugsstatistik og agentpræstation til kundetilfredshedsvurderinger. Opret omfattende rapporter efter tid, afdeling, agent, tag eller kanal.  Læs mere…

En arbejdsstyringssoftware skal hjælpe dig med at styre dine opgaver, arbejdsbyrde og agenter gennem automatiseringsfunktioner, der tildeler ansvar, optimale arbejdsbelastninger, distribuerer opgaver, registrerer agentkollision og mere. Læs mere…

Software til fjernsamarbejde bør understøtte både interne og eksterne tale- og videoopkald. Interne opkald giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer uden at skulle bruge tredjepartsapplikationer, og eksterne opkald giver dig mulighed for at servicere dine kunder hjemmefra. Læs mere…

Fjernsupportsoftware bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder og kolleger fra ét dashboard. Brug live chat til at hjælpe dine kunder i realtid, og brug interne chats til at kommunikere med dine kolleger for at få eksterne softwareteams til at fungere. Læs mere…

Hvordan kan du bruge LiveAgent til fjernarbejde?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundesupportteams.

Prøv LiveAgent i dag

Vi har hjulpet virksomheder med at vokse og tage sig af deres kunder siden 2004. Vi har det, der skal til for at tage din eksterne kundeservice til næste niveau.

Web icon

Mere end en fjernarbejde software

Det er en one-stop-shop for alle dine kundeservicebehov med billettering, live chat, callcenter og support på sociale medier.

Mest anmeldte & #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-softwareløsning til små og mellemstore virksomheder i 2019 & 2020. 

Funktionsrig og fleksibel

Værktøjet er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og næsten uendelige tilpasningsmuligheder for at tilpasse den til dine behov.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Ekstern helpdesk software
LiveAgent tilbyder en gratis migrering af dine data fra Kayako til LiveAgent. Tag et kig på detaljerne og få din gratis migrering i dag.

Flytter du fra Kayako?

Slut dig til LiveAgent, den mest anmeldte helpdesk-software til SMB, og få support i verdensklasse. Prøv GRATIS i 30 dage.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.

Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.

Prøv den bedste kundesporingssoftware på markedet. LiveAgent er konsekvent anerkendt som det bedste kundesporingsværktøj for SMB'er.

Hold hele tiden øje med dine kunder

LiveAgent anbefales stærkt som et Kayako-alternativ; det forbedrer kundeservice, øger kundetilfredshed og salg og øger responstiden med 60%.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo