Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Artboard 6

VIP Support

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová

Sidst ændret den September 14, 2021 på 12:19 am

Availability & scope of service

Dette er en ekstra funktion, der er tilgængelig, hvis den større kunde kræver en dedikeret person, og det kun er tilgængelig for den højeste plan (alt inklusive) med et ekstra gebyr på 1000€/måned.

Dedicated support scope   

Dedicated single point of contact

Du har en dedikeret supportagent, som du kender ved navn, dedikeret til dig og din virksomhed, som du når som helst kan kontakte.

Du har også adgang til en unik chat-knap, der giver dig mulighed for at kontakte din dedikerede agent direkte. Du har også adgang til deres kalender og kan planlægge et opkald med dem.

Prioriteret adgang til senioragenter

Hvis du har brug for avanceret support, stiller vi dig straks om til en teknisk agent på 2. niveau, der har erfaring med at håndtere komplekse tekniske problemer.

Gennemgå samtaler

Du kan booke et opkald med din dedikerede supportagent for at få hjælp, funktionstræning eller brainstorme implementeringsændringer i systemet.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?

Dedikeret supportagent tilgængelighed

Ud over 24/7 support på vores websted og standard e -mail support, får du:

  • Dedikeret chat – support fra 9:00 til 17.00 CET mandag – fredag
    • Opkald, der modtages uden for kontortiden, videresendes til en telefonsvarer, og vi vil gøre vores bedste for at ringe tilbage/gribe ind hurtigst muligt.
  • Dedikeret e -mail support fra 9:00 til 17.00 CET mandag – fredag
    • Vi indsamler e -mails modtaget uden for kontortiden; dog kan vi ikke garantere svar før den næste arbejdsdag.
  • Dedikeret opkaldssupport: Du kan booke et opkald med din dedikerede supportagent baseret på deres kalender tilgængelighed.

VIP SLA svartider

AlvorlighedDefinitionMålrettede indledende svartiderMålrettede indledende svartider
Alvorlighed 1 KritiskTjenesten er nede eller utilgængelig.
Situationen standser kundens forretningsdrift, og der findes ingen proceduremæssig løsning.
1 time eller mindre.4 timer eller mindre.Supportagenter arbejder sammen med vores administratorer for at genoprette tjenesten hurtigst muligt.
Alvorlighed 2 HøjBetydelig forringelse af ydeevnen.
Cloudtjenester er operationelle, men udviser stærkt forringet ydeevne på grænsen til betydelig indvirkning på brugen.
1 time eller mindre.4 timer eller mindre.
Supportagenter arbejder sammen med vores administratorer for at gendanne tjenesten hurtigst muligt.
Alvorlighed 3 StandardEt delvis tab af cloud-tjenester med indvirkning på kundernes forretning.
For eksempel hentes nye e -mails ikke, eller en bestemt integration fungerer ikke.
2 arbejdstimer eller mindre.
Din dedikerede agent vil tage kontakt inden for 1-2 timer, typisk med det samme.
To hverdage eller mindre
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holder dig opdateret.
Alvorlighed 4 fejlrettelserForespørgsel vedrørende en fejl (et ikke-kritisk problem).
For eksempel oplever du en bestemt funktionsfejl, når du bruger LiveAgent (f.eks. fungerer en bestemt regelbetingelse ikke eller lignende).
1 hverdag eller mindre
Din dedikerede agent vil kontakte dig inden for 24 timer, typisk med det samme.
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holde dig opdateret.
Alvorlighed 5 anmodningAnmodning om en rådgivning ved indstilling, forslag til nye funktioner eller ethvert andet spørgsmål til vores support.
For eksempel indstilling af automatiseringsregler, konsultation af en brugssag, forespørgsel om en funktion eller lignende.
1 hverdag eller mindre.
em>Din dedikerede agent kontakter dig inden for 24 timer, typisk med det samme.
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holde dig opdateret.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo