VIP Support

Availability & scope of service

Dette er en ekstra funktion, der er tilgængelig, hvis den større kunde kræver en dedikeret person, og det kun er tilgængelig for den højeste plan (alt inklusive) med et ekstra gebyr på 1000€/måned.

Dedicated support scope   

Dedicated single point of contact

Du har en dedikeret supportagent, som du kender ved navn, dedikeret til dig og din virksomhed, som du når som helst kan kontakte.

Inden for customer service manager software, har du også adgang til en unik chatknap, der giver dig mulighed for at kontakte din dedikerede agent direkte. Du har også adgang til deres kalender og kan planlægge et opkald med dem.

Prioriteret adgang til senioragenter

Hvis du har brug for avanceret support, stiller vi dig straks om til en teknisk agent på 2. niveau, der har erfaring med at håndtere komplekse tekniske problemer.

Gennemgå samtaler

Du kan booke et opkald med din dedikerede supportagent for at få hjælp, funktionstræning eller brainstorme implementeringsændringer i systemet.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dedikeret supportagent tilgængelighed

Ud over 24/7 support på vores websted og standard e -mail support, får du:

  • Dedikeret chat – support fra 9:00 til 17.00 CET mandag – fredag
    • Opkald, der modtages uden for kontortiden, videresendes til en telefonsvarer, og vi vil gøre vores bedste for at ringe tilbage/gribe ind hurtigst muligt.
  • Dedikeret e -mail support fra 9:00 til 17.00 CET mandag – fredag
    • Vi indsamler e -mails modtaget uden for kontortiden; dog kan vi ikke garantere svar før den næste arbejdsdag.
  • Dedikeret opkaldssupport: Du kan booke et opkald med din dedikerede supportagent baseret på deres kalender tilgængelighed.

VIP SLA svartider

AlvorlighedDefinitionMålrettede indledende svartiderMålrettede indledende svartider
Alvorlighed 1 KritiskTjenesten er nede eller utilgængelig.
Situationen standser kundens forretningsdrift, og der findes ingen proceduremæssig løsning.
1 time eller mindre.4 timer eller mindre.Supportagenter arbejder sammen med vores administratorer for at genoprette tjenesten hurtigst muligt.
Alvorlighed 2 HøjBetydelig forringelse af ydeevnen.
Cloudtjenester er operationelle, men udviser stærkt forringet ydeevne på grænsen til betydelig indvirkning på brugen.
1 time eller mindre.4 timer eller mindre.
Supportagenter arbejder sammen med vores administratorer for at gendanne tjenesten hurtigst muligt.
Alvorlighed 3 StandardEt delvis tab af cloud-tjenester med indvirkning på kundernes forretning.
For eksempel hentes nye e -mails ikke, eller en bestemt integration fungerer ikke.
2 arbejdstimer eller mindre.
Din dedikerede agent vil tage kontakt inden for 1-2 timer, typisk med det samme.
To hverdage eller mindre
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holder dig opdateret.
Alvorlighed 4 fejlrettelserForespørgsel vedrørende en fejl (et ikke-kritisk problem).
For eksempel oplever du en bestemt funktionsfejl, når du bruger LiveAgent (f.eks. fungerer en bestemt regelbetingelse ikke eller lignende).
1 hverdag eller mindre
Din dedikerede agent vil kontakte dig inden for 24 timer, typisk med det samme.
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holde dig opdateret.
Alvorlighed 5 anmodningAnmodning om en rådgivning ved indstilling, forslag til nye funktioner eller ethvert andet spørgsmål til vores support.
For eksempel indstilling af automatiseringsregler, konsultation af en brugssag, forespørgsel om en funktion eller lignende.
1 hverdag eller mindre.
em>Din dedikerede agent kontakter dig inden for 24 timer, typisk med det samme.
Din dedikerede agent håndterer al kommunikation og holde dig opdateret.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

UbesværetHelp Desk Software

LiveAgent tilbyder virksomheds-, support- og kundeløsninger gennem en omfattende supportportal og tilknyttede programmer. De har også integrationer og priskalkulatorer for kunderne.

Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

Kundeservice adresseliste

Få de seneste nyheder om LiveAgent-opdateringer og rabatter. Planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi værdsætter din nylige tilmelding til LiveAgent. En besked vil blive sendt til din email-adresse med login detaljer, efter din konto er installeret. Prøv alle kommunikationskanaler, mens din LiveAgent er klar. Chat-opkalds-videoopkald-kontaktformular-fora-feedback-Twitter-Gmail-Facebook-Viber-Whatsapp-Slack eller fortsæt med at se. Vores hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte antager vi dit samtykke til at bruge cookies i henhold til vores privatlivs- og cookiepolitik. Kontakt os via kontaktformularen eller start en live-chat, når du er klar.

Kundesupport Ofte Stillede Spørgsmål

LiveAgent er en kundeserviceplatform med forskellige funktioner og integrationer. Start en gratis prøveperiode for at forbedre din responsrate.

IT support, også kendt som teknisk support, er en teknisk hjælp til kunderne. Bloktimer, administrerede tjenester, tid og materialer.

IT support

LiveAgent er en omnikanal helpdesk software, der tilbyder problemfri kundeoplevelser på tværs af flere kanaler. Den har automatisering, integrationer og venlige kundeservicemedarbejdere, hvilket giver en mindeværdig oplevelse og øger ROI. Desuden er sociale medier en effektiv kanal for kundeservice blandt personer i aldersgruppen 18-34 år.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo