agreement illustration

Vil du samarbejde?

Det er gode nyheder! Kom direkte i kontakt med vores salgsdirektør og diskuter de mulige partnerskabsmuligheder, som du gerne vil deltage i. Brug kontaktknappen nedenfor til at skrive direkte til ham og starte den nye rejse.

Kender du os ikke endnu?

Lær styrken ved multi-kanal helpdesk-software at kende, og se den slags påvirkning, det bringer til mange virksomheder rundt om i verden inden for flere områder af virksomheder og industrier. Bring LiveAgent tættere på dit lokale marked og drag fordel af det gensidige partnerskab.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Specifikke behov?

Vi laver RFP’er for vores kunder efter regelmæssige behov. Vi forstår, at nogle virksomheder har specifikke interne politikker, og vi besvarer gerne ethvert spørgsmål, du måtte have. Kontakt os for flere detaljer.

Related Articles to Ønsker du at blive partner?
Opbygning af forhold i kundeservice handler om at udvikle stærke forhold med kunder gennem kommunikation og kropssprog for øget tillid og loyalitet.

Opbygge Forhold

Opbygning af forhold i kundeservice handler om at udvikle stærke forhold med kunder gennem kommunikation og kropssprog for øget tillid og loyalitet.

Enestående kundeservice kræver empati, aktiv lytning og problemløsningsevner. Det fører til kundeloyalitet og positiv mund-til-mund markedsføring.

Enestående kundeservice

Enestående kundeservice kræver empati, aktiv lytning og problemløsningsevner. Det fører til kundeloyalitet og positiv mund-til-mund markedsføring.

Brug af de rigtige ord og sætninger i kundeservice er afgørende for at opbygge tillid og sikre kundetilfredshed. Undgå fyldord og negativt sprog for at kommunikere effektivt.

Call Center-Træning: Kundeservice – Hvad skal man IKKE SIGE (med SÆTNINGER, som du kan BRUGE i stedet!)

Brug af de rigtige ord og sætninger i kundeservice er afgørende for at opbygge tillid og sikre kundetilfredshed. Undgå fyldord og negativt sprog for at kommunikere effektivt.

For at opnå succes i forretningen er det vigtigt at forstå kundernes behov og skabe skræddersyede produkter og tjenester. Dette fører til øget kundetilfredshed og loyalitet, hvilket resulterer i gentagne køb og højere rentabilitet. LiveAgent-værktøjet til kundeservice er blevet rost for at forbedre kundetilfredshed, salg og produktivitet.

Sæt dine kunder i centrum for ALT, hvad du gør

For at opnå succes i forretningen er det vigtigt at forstå kundernes behov og skabe skræddersyede produkter og tjenester. Dette fører til øget kundetilfredshed og loyalitet, hvilket resulterer i gentagne køb og højere rentabilitet. LiveAgent-værktøjet til kundeservice er blevet rost for at forbedre kundetilfredshed, salg og produktivitet.

Dårlig kundeservice? Prøv LiveAgent til at håndtere kundernes dårlige dage. Start en gratis konto! 4.8/5 bedømmelse.

Hvad skal man gøre, når kunder har en dårlig dag?

Dårlig kundeservice? Prøv LiveAgent til at håndtere kundernes dårlige dage. Start en gratis konto! 4.8/5 bedømmelse.

Lær at skabe et salgbart produkt ved at formulere et overbevisende værdiforslag. Michael Skok deler tips om at validere og forbedre dit værdiforslag for virksomhedens succes. Få adgang til værdifulde ressourcer ved at oprette en gratis konto.

Value Props: Skab et produkt, folk faktisk vil købe

Lær at skabe et salgbart produkt ved at formulere et overbevisende værdiforslag. Michael Skok deler tips om at validere og forbedre dit værdiforslag for virksomhedens succes. Få adgang til værdifulde ressourcer ved at oprette en gratis konto.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.