LiveAgent er et godt valg. Selvom Outlook har mange nyttige funktioner til individuel e-mailadministration, er der begrænsninger, når det kommer til at styre flere e-mail adresser og samarbejde med kolleger.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste selvbetjeningssupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet
|
Outlook
|
---|---|---|
Ubegrænset lagerplads
Ubegrænset lagerplads til e-mails.
|
Har ubegrænset opbevaring.
|
Har begrænset opbevaring.
|
E-mail kryptering
E-mail kryptering sikrer, at hackere eller andre parter end modtageren af din besked ikke kan læse dens indhold.
|
Har indbygget e-mail kryptering.
|
Har indbygget e-mail kryptering.
|
Tilpasningsmuligheder
Tilpasninger af lyd, advarsler, farver og temaer.
|
Tilbyder tilpasningsmuligheder.
|
Tilbyder tilpasningsmuligheder.
|
Adgang for flere brugere
Gør det muligt for flere brugere at arbejde med problemer samtidigt.
|
Tilbyder adgang til flere brugere.
|
Tilbyder adgang til flere brugere.
|
Separat e-mail fanevisning
Tillader brugere at åbne flere e-mail faner og skifte igennem efter behov.
|
Har separat e-mail fanevisning.
|
Har separat e-mail fanevisning.
|
Annoncefri oplevelse
Der vises ingen sponsorerede annoncer i indbakken.
|
Tilbyder en annoncefri oplevelse.
|
Tilbyder ikke en annoncefri oplevelse.
|
Automatiseringsregler
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
|
Har automatiseringsregler.
|
Har automatiseringsregler.
|
E-mail skabeloner, der kan tilpasses
Gør det muligt for brugerne at oprette e-mail skabeloner, der kan tilpasses fuldt ud.
|
Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses.
|
Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses.
|
Gratis version
Tilbyder en gratis version.
|
Tilbyder gratis version.
|
Tilbyder gratis version.
|
Tags
Føj tags til enhver billet for at se dens indhold hurtigt eller gøre det lettere at finde.
|
Har tags.
|
Har ikke tags.
|
E-mail opdeling/fletning
Del e-mails i to for at sikre hurtigere problemløsning eller flette flere e-mails fra en kunde til en.
|
Har e-mail opdeling/fletning funktionalitet.
|
Har ikke e-mail opdeling/fletningsfunktion.
|
Private noter
Del private noter med dine kolleger. Brug dem som påmindelser eller til at gemme ekstra information.
|
Tilbyder private noter.
|
Tilbyder ikke funktion til private noter.
|
CRM
Et indbygget værktøj til styring af kundeforhold.
|
Har en indbygget CRM.
|
Har ikke en indbygget CRM.
|
Integrationer
Integrationer med populær software, værktøjer og netværk, såsom sociale medier, CRM'er eller betalingsprocessorer.
|
Tilbyder tredjepartsintegrationer.
|
Forbinder ikke til tredjepartsintegrationer.
|
En smartere version af din Outlook, der understøtter adgang til flere brugere og effektiviserer e-mails fra flere e-mail adresser og kommunikationskanaler til en enkelt indbakke.
Vores Outlook alternative tilbud flere billetfaner for hurtigere problemløsning og let tabbing ind og ud.
Outlook -alternativer som LiveAgent tilbyder utallige tilpasningsmuligheder, herunder e-mail skabeloner.
Byg dine skabeloner med en enkel WYSIWYG editor eller lav en tilpasset HTML -kode.
Har du modtaget en billet med flere anmodninger? Opdel billetten i to for at sikre hurtigere problemløsning.
Alternativt, flet to eller flere billetter til en for at sikre, at der ikke spildes tid på at løse den samme anmodning flere gange.
Vores Outlook -alternativ tilbyder gratis interne in-app-chats og opkald.
For endnu mere bekvemmelighed, del email ID’et med dine kolleger, så de ikke behøver at søge efter den e-mail, du henviser til.
Spar dine agenter over 15 timers arbejde hver uge ved at oprette foruddefinerede svar på ofte stillede spørgsmål i form af Hermetiske beskeder.
Vores Outlook -alternativ tilbyder rige integrationer med over 130 tredjepartssystemer.
Strømlin din effektivitet ved at forbinde din LiveAgent -konto med Twitter, Facebook, eller Instagram, utallige VoIP -udbydere, betalingsprocessorer eller CRM -software (Customer Relationship Management) PipeDrive.
Outlook alternativer som LiveAgent giver dyb indsigt i din støtteindsats.
Lær, hvor mange e -mails du modtager hver måned, hvor mange der blev besvaret til tiden, hvilke SLA’er ikke blev opfyldt, og hvem der var ansvarlig for dem.
Giv Outlook -alternativer en chance for at forbedre din support med tidssporingsfunktioner. Find ud af, hvilke opgaver der er mest komplekse, eller hvilke agenter der har brug for mere uddannelse fra en enkelt grænseflade.
Vores Outlook -alternativ tilbyder praktisk hybrid billetstrømme der sikrer, at du ikke går tabt i rodet i kundekommunikation, når de kommer fra forskellige kanaler.
LiveAgent, det perfekte Outlook -alternativ, sikrer, at flere supportagenter kan arbejde sammen uden at slette hinandens arbejde. Agenter er advaretsom de ser billetter, der allerede arbejdes på.
LiveAgent kan prale af den rigeste automatisering regler, hvilket gør det til det perfekte Outlook -alternativ. Strømlin processer ved at automatisere hverdagslige opgaver som at tildele tags og ansvar eller følge op på e-mails.
Outlook alternativer tildeler automatisk tags til hver indgående e-mail for at sikre, at du kan se dens indhold på et øjeblik uden at skulle åbne den. Dette gør det hurtigere og mere bekvemt at søge efter e-mails.
Opret mapper og undermapper i form af afdelinger. Sørg for, at hver e-mail automatisk dirigeres til den korrekte afdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle tildelinger.
Tildel klart ansvar på tværs af flere afdelinger og agenter. Sørg for, at ingen e -mail falder igennem revnerne og forbliver ubesvaret takket være dit nye Outlook alternativ.
Se, rediger og tilføj oplysninger til vores indbyggedeCRM mens du besvarer e-mails fra en grænseflade. Tilføj brugerdefinerede felter, såsom skostørrelse eller tidszone for at gøre din kundeservice mere personlig.
Oplys flere oplysninger om en given e-mail, kunde eller afviklingsproces. Dine kolleger kan se disse noter når som helst, når de løser en bestemt e -mail/forespørgsel.
Vi brugte Outlook til at holde øje med og svare på e -mails/advarsler fra sociale medier fra klienter og nye og potentielle kunder. Vi stod dagligt over for en række problemer, som f.eks. at e -mails ved et uheld blev slettet eller ikke blev besvaret, ikke kunne finde e -mails, da de ikke havde referencenumre, var forsinkede og at de samme e -mails blev besvaret af forskellige medarbejdere. LiveAgent har løst alle disse problemer.
Mike S. – Director – 5/5
Håndtering af kundeforespørgsler ved hjælp af Outlook var meget svært med et team af mennesker, der delte en indbakke – ved at bruge LiveAgent sikrer det effektivitet.
User in Information Technology and Services – 4.5/5
Sammenlignet med en delt Outlook -indbakke kan vi tildele e -mails med tags, der ikke kun fremhæver, hvem e -mailen er til, hvad emnet vedrører, men også søgeord, som vi kan søge på. Dette har hjulpet os med at oprette flere indbakker til mindre områder af vores virksomhed, hvilket har øget vores effektivitet med at hjælpe vores kunder.
Michael B – 4.5/5
Jeg kan godt lide, hvordan LiveAgent giver dig mulighed for at kategorisere anmodninger, tildele leveringstider og automatisere mange ting, der er meget tidskrævende i Outlook.
Anonymous reviewer – Logistics and Supply Chain – 5/5
Let at bruge og installere, har masser af nyttige funktioner – for mig personligt især tagsautomatisering (regler og tideregler), der hjælper med at administrere dine billetter. Før brugte jeg Outlook + ZOHO + Zoiper (til telefonopkald), nu bruger jeg bare LiveAgent til alle 3 plus jeg kan tilføje noter og får telefonoptagelsen på billetten.
Anonymous reviewer – Administrator in Human Resources – 5/5
Jeg begyndte med et Outlook -baseret system, og søgning efter e -mails, der bare var en uge gamle, var nærmest umuligt. Med LiveAgent har vi muligheden for automatisk at organisere vores e -mails med tags, personer, mapper, brugerdefinerede filtre, tidsindstillet farve osv. Gjort det meget lettere at håndtere e -mails. Jeg behøver sjældent at søge for mere end et minut for at finde det, jeg vil have.
Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5/5
LiveAgent, det bedste Outlook alternativ på markedet, er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021.
Deltag i virksomheder som Yamaha, BMW, Huawei i at levere kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det let.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Outlook: billetfunktioner, support døgnet rundt, live chat, callcenter og integration af sociale medier.
De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Outlook inkluderer øget kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, reducerede omkostninger til kundeservice, reduceret churn rate og bedre agent workflow.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer