Træt af din webmail?
Kom godt i gang | 14 dage gratis
Se det i aktion
LiveAgent er et godt valg. Selvom Outlook har mange nyttige funktioner til individuel e-mailadministration, er der begrænsninger, når det kommer til at styre flere e-mail adresser og samarbejde med kolleger.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste selvbetjeningssupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet | Outlook |
---|---|---|
Ubegrænset lagerplads Ubegrænset lagerplads til e-mails. | Har ubegrænset opbevaring. | Har begrænset opbevaring. |
E-mail kryptering E-mail kryptering sikrer, at hackere eller andre parter end modtageren af din besked ikke kan læse dens indhold. | Har indbygget e-mail kryptering. | Har indbygget e-mail kryptering. |
Tilpasningsmuligheder Tilpasninger af lyd, advarsler, farver og temaer. | Tilbyder tilpasningsmuligheder. | Tilbyder tilpasningsmuligheder. |
Adgang for flere brugere Gør det muligt for flere brugere at arbejde med problemer samtidigt. | Tilbyder adgang til flere brugere. | Tilbyder adgang til flere brugere. |
Separat e-mail fanevisning Tillader brugere at åbne flere e-mail faner og skifte igennem efter behov. | Har separat e-mail fanevisning. | Har separat e-mail fanevisning. |
Annoncefri oplevelse Der vises ingen sponsorerede annoncer i indbakken. | Tilbyder en annoncefri oplevelse. | Tilbyder ikke en annoncefri oplevelse. |
Automatiseringsregler Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser. | Har automatiseringsregler. | Har automatiseringsregler. |
E-mail skabeloner, der kan tilpasses Gør det muligt for brugerne at oprette e-mail skabeloner, der kan tilpasses fuldt ud. | Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses. | Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses. |
Gratis version Tilbyder en gratis version. | Tilbyder gratis version. | Tilbyder gratis version. |
Tags Føj tags til enhver billet for at se dens indhold hurtigt eller gøre det lettere at finde. | Har tags. | Har ikke tags. |
E-mail opdeling/fletning Del e-mails i to for at sikre hurtigere problemløsning eller flette flere e-mails fra en kunde til en. | Har e-mail opdeling/fletning funktionalitet. | Har ikke e-mail opdeling/fletningsfunktion. |
Private noter Del private noter med dine kolleger. Brug dem som påmindelser eller til at gemme ekstra information. | Tilbyder private noter. | Tilbyder ikke funktion til private noter. |
CRM Et indbygget værktøj til styring af kundeforhold. | Har en indbygget CRM. | Har ikke en indbygget CRM. |
Integrationer Integrationer med populær software, værktøjer og netværk, såsom sociale medier, CRM’er eller betalingsprocessorer. | Tilbyder tredjepartsintegrationer. | Forbinder ikke til tredjepartsintegrationer. |
En smartere version af din Outlook, der understøtter adgang til flere brugere og effektiviserer e-mails fra flere e-mail adresser og kommunikationskanaler til en enkelt indbakke.
Vores Outlook alternative tilbud flere billetfaner for hurtigere problemløsning og let tabbing ind og ud.
Outlook -alternativer som LiveAgent tilbyder utallige tilpasningsmuligheder, herunder e-mail skabeloner.
Byg dine skabeloner med en enkel WYSIWYG editor eller lav en tilpasset HTML -kode.
Har du modtaget en billet med flere anmodninger? Opdel billetten i to for at sikre hurtigere problemløsning.
Alternativt, flet to eller flere billetter til en for at sikre, at der ikke spildes tid på at løse den samme anmodning flere gange.
Vores Outlook -alternativ tilbyder gratis interne in-app-chats og opkald.
For endnu mere bekvemmelighed, del email ID’et med dine kolleger, så de ikke behøver at søge efter den e-mail, du henviser til.
Spar dine agenter over 15 timers arbejde hver uge ved at oprette foruddefinerede svar på ofte stillede spørgsmål i form af Hermetiske beskeder.
Vores Outlook -alternativ tilbyder rige integrationer med over 130 tredjepartssystemer.
Strømlin din effektivitet ved at forbinde din LiveAgent -konto med Twitter, Facebook, eller Instagram, utallige VoIP -udbydere, betalingsprocessorer eller CRM -software (Customer Relationship Management) PipeDrive.
Outlook alternativer som LiveAgent giver dyb indsigt i din støtteindsats.
Lær, hvor mange e -mails du modtager hver måned, hvor mange der blev besvaret til tiden, hvilke SLA’er ikke blev opfyldt, og hvem der var ansvarlig for dem.
Giv Outlook -alternativer en chance for at forbedre din support med tidssporingsfunktioner. Find ud af, hvilke opgaver der er mest komplekse, eller hvilke agenter der har brug for mere uddannelse fra en enkelt grænseflade.
Vores Outlook -alternativ tilbyder praktisk hybrid billetstrømme der sikrer, at du ikke går tabt i rodet i kundekommunikation, når de kommer fra forskellige kanaler.
LiveAgent, det perfekte Outlook -alternativ, sikrer, at flere supportagenter kan arbejde sammen uden at slette hinandens arbejde. Agenter er advaretsom de ser billetter, der allerede arbejdes på.
LiveAgent kan prale af den rigeste automatisering regler, hvilket gør det til det perfekte Outlook -alternativ. Strømlin processer ved at automatisere hverdagslige opgaver som at tildele tags og ansvar eller følge op på e-mails.
Outlook alternativer tildeler automatisk tags til hver indgående e-mail for at sikre, at du kan se dens indhold på et øjeblik uden at skulle åbne den. Dette gør det hurtigere og mere bekvemt at søge efter e-mails.
Opret mapper og undermapper i form af afdelinger. Sørg for, at hver e-mail automatisk dirigeres til den korrekte afdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle tildelinger.
Tildel klart ansvar på tværs af flere afdelinger og agenter. Sørg for, at ingen e -mail falder igennem revnerne og forbliver ubesvaret takket være dit nye Outlook alternativ.
Se, rediger og tilføj oplysninger til vores indbyggedeCRM mens du besvarer e-mails fra en grænseflade. Tilføj brugerdefinerede felter, såsom skostørrelse eller tidszone for at gøre din kundeservice mere personlig.
Oplys flere oplysninger om en given e-mail, kunde eller afviklingsproces. Dine kolleger kan se disse noter når som helst, når de løser en bestemt e -mail/forespørgsel.
LiveAgent, det bedste Outlook alternativ på markedet, er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021.
Deltag i virksomheder som Yamaha, BMW, Huawei i at levere kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det let.
Sammenlign alternativer
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Sådan opretter du tidsregler i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtige priser, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Tidsregler kan automatisere opgaver og forbedre billethåndteringsprocessen. Opret en gratis konto for at lære mere.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Sådan opretter du e-mail-skabeloner i LiveAgent
LiveAgent tilbyder helpdesk-software med chat, opkald og kontaktformularer for bedre kundesupport. De har regelfunktioner til automatisering af billethåndtering og dækker vigtige supportkanaler og billetfunktioner. De tilbyder også support til sociale medier og live chat software som Podium og Zendesk. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets. Oplev LiveAgent.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
Helpdesk-software hjælper virksomheder med at administrere kundeservice og support fra ét sted. LiveAgent tilbyder integration af kommunikationskanaler og automatisering af opgaver, hvilket reducerer arbejdsbyrden. Få en oversigt over funktionerne og opret en gratis konto.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.