Træt af din webmail?

Find ud af, hvorfor LiveAgent er det bedste Outlook alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Outlook alternativ?

LiveAgent er et godt valg. Selvom Outlook har mange nyttige funktioner til individuel e-mailadministration, er der begrænsninger, når det kommer til at styre flere e-mail adresser og samarbejde med kolleger.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Oversigt over Outlook vs LiveAgent

Funktioner Liveagent Outlook
Ubegrænset lagerplads
Ubegrænset lagerplads til e-mails.
Har ubegrænset opbevaring.
Har begrænset opbevaring.
E-mail kryptering
E-mail kryptering sikrer, at hackere eller andre parter end modtageren af ​​din besked ikke kan læse dens indhold.
Har indbygget e-mail kryptering.
Har indbygget e-mail kryptering.
Tilpasningsmuligheder
Tilpasninger af lyd, advarsler, farver og temaer.
Tilbyder tilpasningsmuligheder.
Tilbyder tilpasningsmuligheder.
Adgang for flere brugere
Gør det muligt for flere brugere at arbejde med problemer samtidigt.
Tilbyder adgang til flere brugere.
Tilbyder adgang til flere brugere.
Separat e-mail fanevisning
Tillader brugere at åbne flere e-mail faner og skifte igennem efter behov.
Har separat e-mail fanevisning.
Har separat e-mail fanevisning.
Annoncefri oplevelse
Der vises ingen sponsorerede annoncer i indbakken.
Tilbyder en annoncefri oplevelse.
Tilbyder ikke en annoncefri oplevelse.
Automatiseringsregler
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
Har automatiseringsregler.
Har automatiseringsregler.
E-mail skabeloner, der kan tilpasses
Gør det muligt for brugerne at oprette e-mail skabeloner, der kan tilpasses fuldt ud.
Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses.
Tilbyder e-mail skabeloner, der kan tilpasses.
Gratis version
Tilbyder en gratis version.
Tilbyder gratis version.
Tilbyder gratis version.
Tags
Føj tags til enhver billet for at se dens indhold hurtigt eller gøre det lettere at finde.
Har tags.
Har ikke tags.
E-mail opdeling/fletning
Del e-mails i to for at sikre hurtigere problemløsning eller flette flere e-mails fra en kunde til en.
Har e-mail opdeling/fletning funktionalitet.
Har ikke e-mail opdeling/fletningsfunktion.
Private noter
Del private noter med dine kolleger. Brug dem som påmindelser eller til at gemme ekstra information.
Tilbyder private noter.
Tilbyder ikke funktion til private noter.
CRM
Et indbygget værktøj til styring af kundeforhold.
Har en indbygget CRM.
Har ikke en indbygget CRM.
Integrationer
Integrationer med populær software, værktøjer og netværk, såsom sociale medier, CRM'er eller betalingsprocessorer.
Tilbyder tredjepartsintegrationer.
Forbinder ikke til tredjepartsintegrationer.

Tillid til mere end 30.000 virksomheder og 150 mio. Slutbrugere

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vi introducerer den universelle indbakke

En smartere version af din Outlook, der understøtter adgang til flere brugere og effektiviserer e-mails fra flere e-mail adresser og kommunikationskanaler til en enkelt indbakke.

Brugt til flere e-mail faner?

Vores Outlook alternative tilbud flere billetfaner for hurtigere problemløsning og let tabbing ind og ud.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

Brugerdefineret email skabeloner

Outlook -alternativer som LiveAgent tilbyder utallige tilpasningsmuligheder, herunder e-mail skabeloner

Byg dine skabeloner med en enkel WYSIWYG editor eller lav en tilpasset HTML -kode.

At få jobbet udført hurtigere

Har du modtaget en billet med flere anmodninger? Opdel billetten i to for at sikre hurtigere problemløsning.

Alternativt, flet to eller flere billetter til en for at sikre, at der ikke spildes tid på at løse den samme anmodning flere gange.

Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Sidder du fast?

Vores Outlook -alternativ tilbyder gratis interne in-app-chats og opkald.

For endnu mere bekvemmelighed, del email ID’et med dine kolleger, så de ikke behøver at søge efter den e-mail, du henviser til.

Mere praktisk end nogensinde

Spar dine agenter over 15 timers arbejde hver uge ved at oprette foruddefinerede svar på ofte stillede spørgsmål i form af Hermetiske beskeder.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Rige omnikanal integrationer

Vores Outlook -alternativ tilbyder rige integrationer med over 130 tredjepartssystemer.

Strømlin din effektivitet ved at forbinde din LiveAgent -konto med TwitterFacebook, eller Instagram, utallige VoIP -udbydere, betalingsprocessorer eller CRM -software (Customer Relationship Management) PipeDrive.

Løbende forbedring

Outlook alternativer som LiveAgent giver dyb indsigt i din støtteindsats.

Lær, hvor mange e -mails du modtager hver måned, hvor mange der blev besvaret til tiden, hvilke SLA’er ikke blev opfyldt, og hvem der var ansvarlig for dem.

Performance report by LiveAgent

Blot et par grunde til, at vi er det bedste Outlook -alternativ

Ticketing templates

Giv Outlook -alternativer en chance for at forbedre din support med tidssporingsfunktioner. Find ud af, hvilke opgaver der er mest komplekse, eller hvilke agenter der har brug for mere uddannelse fra en enkelt grænseflade.

Knowledge base templates

Vores Outlook -alternativ tilbyder praktisk hybrid billetstrømme der sikrer, at du ikke går tabt i rodet i kundekommunikation, når de kommer fra forskellige kanaler.

Marketing email templates

LiveAgent, det perfekte Outlook -alternativ, sikrer, at flere supportagenter kan arbejde sammen uden at slette hinandens arbejde. Agenter er advaretsom de ser billetter, der allerede arbejdes på.

Customer service templates

LiveAgent kan prale af den rigeste automatisering regler, hvilket gør det til det perfekte Outlook -alternativ. Strømlin processer ved at automatisere hverdagslige opgaver som at tildele tags og ansvar eller følge op på e-mails.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Outlook alternativer tildeler automatisk tags til hver indgående e-mail for at sikre, at du kan se dens indhold på et øjeblik uden at skulle åbne den. Dette gør det hurtigere og mere bekvemt at søge efter e-mails.

Call center templates

Opret mapper og undermapper i form af afdelinger. Sørg for, at hver e-mail automatisk dirigeres til den korrekte afdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle tildelinger.

Live chat templates

Tildel klart ansvar på tværs af flere afdelinger og agenter. Sørg for, at ingen e -mail falder igennem revnerne og forbliver ubesvaret takket være dit nye Outlook alternativ.

Se, rediger og tilføj oplysninger til vores indbyggedeCRM mens du besvarer e-mails fra en grænseflade. Tilføj brugerdefinerede felter, såsom skostørrelse eller tidszone for at gøre din kundeservice mere personlig.

Business Email Templates

Oplys flere oplysninger om en given e-mail, kunde eller afviklingsproces. Dine kolleger kan se disse noter når som helst, når de løser en bestemt e -mail/forespørgsel.

Her er hvad vores kunder har at sige

  • Vi brugte Outlook til at holde øje med og svare på e -mails/advarsler fra sociale medier fra klienter og nye og potentielle kunder. Vi stod dagligt over for en række problemer, som f.eks. at e -mails ved et uheld blev slettet eller ikke blev besvaret, ikke kunne finde e -mails, da de ikke havde referencenumre, var forsinkede og at de samme e -mails blev besvaret af forskellige medarbejdere. LiveAgent har løst alle disse problemer.

    Mike S. – Director – 5/5

  • Håndtering af kundeforespørgsler ved hjælp af Outlook var meget svært med et team af mennesker, der delte en indbakke – ved at bruge LiveAgent sikrer det effektivitet.

    User in Information Technology and Services – 4.5/5

  • Sammenlignet med en delt Outlook -indbakke kan vi tildele e -mails med tags, der ikke kun fremhæver, hvem e -mailen er til, hvad emnet vedrører, men også søgeord, som vi kan søge på. Dette har hjulpet os med at oprette flere indbakker til mindre områder af vores virksomhed, hvilket har øget vores effektivitet med at hjælpe vores kunder.

    Michael B – 4.5/5

  • Jeg kan godt lide, hvordan LiveAgent giver dig mulighed for at kategorisere anmodninger, tildele leveringstider og automatisere mange ting, der er meget tidskrævende i Outlook.

    Anonymous reviewer – Logistics and Supply Chain – 5/5

  • Let at bruge og installere, har masser af nyttige funktioner – for mig personligt især tagsautomatisering (regler og tideregler), der hjælper med at administrere dine billetter. Før brugte jeg Outlook + ZOHO + Zoiper (til telefonopkald), nu bruger jeg bare LiveAgent til alle 3 plus jeg kan tilføje noter og får telefonoptagelsen på billetten.

    Anonymous reviewer – Administrator in Human Resources – 5/5

  • Jeg begyndte med et Outlook -baseret system, og søgning efter e -mails, der bare var en uge gamle, var nærmest umuligt. Med LiveAgent har vi muligheden for automatisk at organisere vores e -mails med tags, personer, mapper, brugerdefinerede filtre, tidsindstillet farve osv. Gjort det meget lettere at håndtere e -mails. Jeg behøver sjældent at søge for mere end et minut for at finde det, jeg vil have.

    Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5/5

Glem din frustration og sig farvel til Outlook for evigt

LiveAgent, det bedste Outlook alternativ på markedet, er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2021. 

Deltag i virksomheder som Yamaha, BMW, Huawei i at levere kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det let. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent sig med Outlook?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Outlook: billetfunktioner, support døgnet rundt, live chat, callcenter og integration af sociale medier.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Outlook?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Outlook inkluderer øget kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, reducerede omkostninger til kundeservice, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Related Articles to Outlook Alternativ
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær med LiveAgent webinarer

LiveAgent tilbyder kundesupport og samarbejdsprogrammer, integrationer og skabeloner. Virksomheden har flere priser og certifikater. Der er også support og kundeoplevelser, samt en blog og et akademi med webinarer og skrivetests. LiveAgent tilbyder gratis prøveversioner og en cost calculator. Det er en virksomhed, der sætter pris på deres kunder og deres erfaring med LiveAgent.

Leder du efter det rigtige osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nu og få bedre kundesupportsoftware i dag.

Leder du efter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der hjælper med at håndtere supportanmodninger via forskellige kanaler. Det er blevet anbefalet af en række kunder, der roser dets pålidelighed og evne til at forbedre kundeservicen. Derudover er LiveAgent let at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo