Tilføj din overskriftstekst her

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Overskriftsblok med prøveformular (med baggrund)

Her kan du bruge en standardtekst (afsnit) med links. Hvis du skal bruge fed, kursiv eller punktopstilling og nummererede lister, kan du gøre det.

Under denne blok kan du tilføje knapper ved hjælp af HTML-blokken, client logoer gennem en kort kode, eller One-point FAQ’er med schema.org.

For mere vigtig information, gå videre til vores github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vandrette faneblok

Her kan du bruge en standardtekst (afsnit) med links. Hvis du skal bruge fed, kursiv, kan du gøre det.

Prisblok - to pakker (uden baggrund)

Her kan du bruge en standardtekst (afsnit) med links. Hvis du skal bruge fed, kursiv eller punktopstilling og nummererede lister, kan du gøre det.

Under denne blok kan du tilføje knapper ved hjælp af HTML-blokken.

Package Name

Pakke navn

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /md
Package Name

Pakke navn

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /md

Alt i et callcenter-løsning til små firmaer og større virksomheder

LiveAgent helpdesk tour

Forbind alle dine sociale medie konti med vores kontaktcentersoftware for at forbedre agentproduktiviteten og holde din kundes data sikre. LiveAgent helpdesk-software integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk software kan prale af den hurtigste live chat widget på markedet. Konverter besøgende på hjemmesiden til kunder på få sekunder. Ræk ud proaktivt, tilbyd personlig og kyndig hjælp, og nyd forøget kundetilfredshed og samtidig generere mere salg.

LiveAgent helpdesk tour

Strømline alle kundeforespørgsler til et centraliseret omnikanals agent-skrivebord med vores billetterings-software. Tildel billetter til forskellige afdelinger og agenter, og organiser hver forespørgsel efter tags, prioritet eller modtaget dato. Se hver kundes problemløsningsrejse fra start til slut på tværs af forskellige supportkanaler og i et kontekstrigt format med vores hybrid billet strøm.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Skab og stil din helt egen vidensbade ved brug af vores WYSIWYG (Hvad du ser er hvad du får) redaktør. Forøg kundetilfredsheden ved at give dine kunder selvhjælpsværktøjer såsom how-to-artikler, FAQ eller fællesskab forummer.

Related Articles to Skitser landingsside for PPC
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

LiveAgent, Podium og Zendesk er populære kundesupportsoftwareløsninger med forskellige funktioner og priser. Der er også anmeldelser af IP-telefoner som Avaya, Poly Edge og Nextiva X-835, der tilbyder let kommunikation og avancerede funktioner til virksomheder.

Nextiva X-835 IP Telefon Anmeldelse

LiveAgent, Podium og Zendesk er populære kundesupportsoftwareløsninger med forskellige funktioner og priser. Der er også anmeldelser af IP-telefoner som Avaya, Poly Edge og Nextiva X-835, der tilbyder let kommunikation og avancerede funktioner til virksomheder.

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Hvis du vil undgå at skrive det samme svar på gentagne problemer, skal du udnytte foruddefinerede svar. Skab dine egne og brug dem, når du har brug for det.

Foruddefinerede svar

Foruddefinerede svar er beskeder, der bruges af kundeservicemedarbejdere. De fremskynder svartider og indeholder vedhæftede filer.

Opkaldsomstilling tager sig af dine opkald. Deltog overførsler venter med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller simpelthen ikke besvaret af en anden agent.

Opkaldstransfer

LiveAgent tilbyder intelligent opkaldsdirigering, opkaldshåndteringstid, og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundetilfredsheden i callcentre. Gratis prøveperiode tilgængelig.

Træk og slip filer, f.eks. billeder, musik, video eller dokumenter til dine billetter med LiveAgents funktion - Vedhæftede filer. Det er så nemt. Læs mere om det.

Vedhæftede filer

Få en gratis demo af LiveAgent, den ultimative helpdesk-software, der optimerer kommunikationen og løser problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten. Start din gratis prøveperiode i dag.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x