Leder du efter et Vision alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Vision-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Aflyse til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Vil du gerne skifte over til en anden helpdesk-software?

LiveAgent tilbyder dig flere muligheder, når det kommer til at yde kundesupport. Det er den ultimative løsning til din virksomhed. Med dækning af de vigtigste kommunikationskanaler, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer, kan du også tage din support til det næste nivea.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Overkommelige priser

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Vision vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Vision
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Vision tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Vision tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Vision tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Vision tilbyder selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Vision tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Vision tilbyder en Twitter-integration i plan for $25/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Vision tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Vision tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
Vision tilbyder ikke WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
Vision tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Vision tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Vision tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Vision tilbyder API-funktioner i plan for $15/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Vision tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Vision tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Vision tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Vision tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Vision tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Vision tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Visiontilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Vision tilbyder ubegrænset 24/7 support.
app installation - illustration

Et stærkt Vision alternativ

Skift over til en helpdesk-software, der giver dig mere, og tag din kundesupport til næste niveau. 

LiveAgent understøtter alle relevante kommunikationskanaler såsom e-mail, live chat, callcenter, vidensbase og endda sociale medier som Instagram, Twitter og Facebook. Viber-integration er på vej. Med alt dette kommer et fantastisk billetteringssystem, der styrer al din kommunikation og organiserer den for dig. Du behøver ikke bekymre dig om rod i kommunikationen. 

Forbliv social

Vi lever i en verden med ​​online socialt samvær, så det er vigtigt ikke kun at yde støtte via traditionelle kanaler, men også via sociale medier.

LiveAgent er en af ​​få helpdesk-løsninger, der ikke kun dækker Facebook og Twitter, men også Instagram-kommunikation. Viber-integration er på vej. LiveAgent dækker en lang række kanaler, så du kan yde bedre support til dine kunder. 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Hurtigste live chat

Livechat er et vigtigt og meget nyttigt værktøj for kundesupportagenter. Det giver dine kunder mulighed for at kontakte dig direkte fra din hjemmeside og chatte med det samme. Derfor skal det være hurtigt. 

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

man and woman winners-illustration

Er du parat til at få mere for mindre?

Det behøver ikke at være så dyrt at give din virksomhed en fantastisk supportsoftware. LiveAgent tilbyder dig tre fantastiske betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at give dig alt, hvad du har brug for, for at yde den bedste support.

Se vores planer og find ud af mere. Vi lover, at de ikke ødelægger dit budget.

Sammenligne alternativer? Tag et kig på andre

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to Vision alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x