Sociale medier software

Bliv social med vores supportsoftware til sociale medier.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Support på sociale medier i din helpdesk

Vil du tale med dine kunder på sociale medier, men har du ikke fundet den rigtige løsning endnu? Led ikke længere! LiveAgent er en fuldt udstyret helpdesk-software, der kan integrere alle populære sociale mediekanaler og endda messaging apps i ét praktisk dashboard. Prøv det gratis i dag og se, hvordan du kan forbedre din kommunikation på sociale medier og samle alle kanaler!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Best solutions

Bedste løsninger

Hvorfor burde du vælge LiveAgent til sociale medier medier?

Fordi LiveAgent letter kommunikation på sociale medier! Vores særlig sauce er vores avancerede billetteringssystem, der kan integrere hver eneste af dine konti og sider på sociale medier. Det forener den indgående kommunikation til letløselige billetter, og det kan endda håndtere hybrid kommunikation med kunder, der bruger flere konti på forskellige sociale medier. Der er mere: hele din arbejdsgang understøttes også af effektive produktivitetsfunktioner, der gør hvert svar eller kommentar til en meget lettere opgave. 

Lad LiveAgent håndtere dine beskeder på sociale medier

Integrer dine konti og sig farvel til at skifte mellem alle de sociale medier, dine kunder bruger. Tag et kig på, hvilke sociale medier og messaging apps, som LiveAgent kan administrere for dig.

Facebook Integration Demo: Sådan fungerer det​

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Publikumsstyring

Forbind dine Facebook-sider og begynd at håndtere alt via billetter. Hver agent kan svare på en billet fra den universelle indbakke, så du behøver ikke at være afhængig af applikationen eller browserappen. Alle kommentarer og omtaler af din side vil blive omdannet til billetter, og de vil blive arkiveret i billetsystemet. Du kan bruge de fleste billetfunktioner til svar og endda gemme hele historien. Opbyg et loyalt onlinefællesskab takket være hurtig Facebook-support tilgængelig for alle, når som helst de har brug for det.

  • Interager med kommentarer, indlæg og indhold
  • Like eller slet kommentarer, tilføj GIF’er og mere

Effektiv messaging

Vil du håndtere dine Messenger-samtaler direkte fra dit billetteringssystem? Hold op med at skifte mellem apps med vores Facebook Messenger-integration. Hver samtale bliver omdannet til en billet, og du kan bruge de fleste LiveAgent-billetfunktioner til at forbedre din chatoplevelse. 

  • Svar på Messenger-meddelelser via billettering
  • Adgang til billetfunktioner og hybride beskeder/span>

Facebook Integration Demo: Sådan fungerer det

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sådan overvåger du Twitter med LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Følg tweets

LiveAgents Twitter-integration gør det muligt for dig at overvåge alle @mentions af din side eller eventuelle #hashtags efter eget valg. LiveAgent kan hjælpe dig med at kombinere din Twitter-konto med resten af dit LiveAgent-værktøjssæt. Alle hashtags og omtaler, du beslutter dig for at overvåge, bliver automatisk omdannet til billetter, som kan tildeles afdelinger og agenter. 

  • Spor brandomtaler og nøgleord 
  • Tweets, kommentarer og omtaler i én indbakke

Administrer følgere

Instagram er et af de mest populære sociale medier lige nu, hvilket gør det perfekt til kundeservice og support. Svar på opslag, hvor folk giver dig tags eller omtaler direkte fra din billettering. Det kan spare dig masser af tid og hjælpe dig med at håndtere meget mere, end hvis du brugte web-app eller smartphone-app.

  • Håndter Instagram-kundeinteraktioner hurtigere
  • Spor kundekommunikation fra indlæg

Sådan bruger du dit Instagram-plugin i LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integration Demo | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Indbakke-sms

Viber er en af de mest populære messaging-platforme, der er tilgængelige i dag, hvilket betyder, at det er det ideelle værktøj til din helpdesk. Svar nemt direkte fra dit billetteringssystem, og administrer kommunikationen med kunder, der foretrækker messaging apps i stedet for sociale medier. Integrationen er nem og fungerer med de fleste LiveAgent-funktioner. 

  • Organiser din Viber-kommunikation ét sted
  • Svar på Viber-beskeder i din billetteringsindbakke

Slack notifikationer

Der er ingen grund til at glemme din arbejdskommunikation, når du chatter med dine kolleger. Vores Slack-integration fungerer også perfekt med LiveAgent-billetter, så du stadig kan følge med dine kunder og deres forespørgsler til enhver tid. Hver billet vil give dig en ny notifikation.

  • Bliv informeret om din billetaktivitet i Slack
  • Tilpas dine Slack-meddelelser 
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp support

Vores nye integration kan hjælpe vores mest værdsatte kunder med at håndtere kundekommunikation via WhatsApp. Som med tidligere kanaler kan WhatsApp blive en integreret del af din billettering og din helpdesk. Gå ikke glip af det, og prøv det!

  • Integrer den mest populære messaging-platform
  • Administrer WhatsApp-kommunikation fra billettering
Let’s get social!

Håndter kundeproblemer via sociale medier

Vær der, hvor dine kunder bruger mest tid, og begynd at levere fremragende tjenester til enhver bruger af sociale medier. LiveAgent kan integrere din Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber og WhatsApp og hjælpe dig med at forvandle dem til fantastiske og kraftfulde kundeserviceværktøjer.

Forbedre kunderejsen med:

  • Bedre kommunikation & produktivitet
  • Hybrid universal indbakke
  • Gnidningsfri indbyggede integrationer
Support team view

Det er nemt at håndtere sociale medier med LiveAgent

Tag et kig på, hvor nemt det er at tilføje alle vigtige sociale kanaler til kundeservice. Tilknyt dine sociale konti, administrer dine profiler, og skab en loyal kundebase.

Se andre LiveAgent produktivitetsfunktioner

LiveAgent er langt mere end blot software til sociale medier. Se vores andre vigtige værktøjer og funktioner, og se, hvordan du kan bruge dem til at opnå en konkurrencefordel for din virksomhed.

Organiseret kommunikation

Universal indbakke

Få mere ud af din sociale medieløsning, og foren din kommunikation. LiveAgent kan håndtere kundebeskeder eller opkald fra enhver slags kanal og opbevare dem sikkert for dig i den universelle indbakke med hybrid billettering. Alle kundesupportprocesser bliver nemmere, når informationen er det rigtige sted.

  • Bevarer kundesamtaler ét sted
  • Hybrid kommunikation og nem organisering

Få flere oplysninger om universel indbakke

Organized communication
Efficient workflow

Effektiv arbejdsgang

Automatiseringsregler

Sociale medieapps er fantastiske, men de kan ikke klare det hele. Heldigvis kan LiveAgent hjælpe dig med en række automatiseringsregler, der kan udføre mange trivielle opgaver automatisk. Fokuser på det vigtige, og spild ikke tid på gentagne opgaver, der forhindrer dig i at hjælpe dine kunder.

  • Automatiser din arbejdsgang og fokuser på det vigtige
  • Blive fri for trivielle eller gentagne opgaver

Få flere oplysninger om automatiseringsregler

Kategorisering

Afdelinger og tags

Ikke alle kundeforespørgsler er ens og derfor er det vigtigt, at opdele dem i kategorier. LiveAgent kan hjælpe dig med dette med afdelinger og tags-funktionerne. Organiser din kommunikation ordentligt og send altid kundehenvendelser til de eksperter, der kan give det bedste svar.

  • Opdel medlemmer af kundesupportteamet efter ekspertise
  • Brug tags for at organisere kundeserviceinteraktioner
  • Giv korrekte og rettidige kundeserviceløsninger

Få flere oplysninger om afdelinger

Categorizing
Ticket features

Billetfunktioner

Makroer, vedhæftede filer og noter

Reducer svartider og forbedre kundeservice med dåsesvar og foruddefinerede svar. LiveAgent understøtter forskellige typer vedhæftede filer, når du svarer på en billet. Du er velkommen til at lægge en besked til dine medagenter i billetter og informere dem om kundernes bekymringer eller positive interaktioner, nå du har brug for det.

  • Hold dig opdateret med kunderne med forudskrevne beskeder
  • Læg beskeder, og føj vedhæftede filer til billetter
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid

Se, hvordan du kan drage fordel af support på sociale medier

Sociale medier er en vigtig del af enhver moderne helpdesk. Tag et kig på statistikken og se, hvordan du kan bruge sociale medier til at forbedre din kundesupport og din virksomhed.

Social tilstedeværelse

Kunder foretrækker at interagere med brands og virksomheder på sociale medier, hvilket betyder, at de forventer ordentlig service og support. Yd købsrådgivning og kundeservice på sociale medier til dit publikum med LiveAgent, og vær lige der, hvor dine kunder bruger deres tid.

  • Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier, og svar hurtigere
  • Billettering strømliner din sociale kommunikation
Chart

63%

af kunderne forventer sociale medier service

Sociale medier er blevet afgørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier og vær der for dit publikum.

Kundetilfredshed

Forbedre kundetilfredshedsraten og håndter kundeklager mere effektivt. Kundeservice på sociale medier kan hjælpe din kundesupport og forbedre den generelle tilfredshed og kundeglæde.

 

  • Forbedre kundetilfredsheden med sociale medier
  • Gå over forventningerne med regelmæssige svar og aktivitet
Chart

70%

tilfredshedsrate

En høj procentdel af kunderne er tilfredse med den måde, deres problemer løses på via sociale medier. Lad være med at springe over, hvor gærdet er lavest når det kommer til social kundeservice af høj kvalitet og forbedre den i dag.

Skab loyalitet

Skab kundeloyalitet med bedre kundeservice. Dine kunder vil være mere tilbøjelige til at interagere med dine sociale konti, samt købe fra dig oftere, når de modtager bedre kundeservice. 

 

  • Øg kundeloyaliteten med god service
  • Sørg for konsistente svar og kundesupport
Chart

79%

af kunder forventer et svar inden for 24 timer

Få de bedste resultater på kundetilfredshedsundersøgelser og lever hurtig kundeserviceaktivitet på sociale medier.

Spar mere med LiveAgent

LiveAgent vil ikke ruinere dit budget. Se, hvor meget du kan spare på kundeservice på sociale medier og hele din helpdesk.

 

 

Anmeldelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 glade kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Book en demo

requestDemo
Hvad vil du lære under demoen
  • Sådan opnår du dine forretningsmål med LiveAgent – uanset om det er at forbedre kundetilfredsheden eller skabe mere salg.
  • Sådan fungerer LiveAgent. Vi giver dig en tour i produktet, så du kan få en idé om, hvordan det er at arbejde med vores software.
  • Svar på alle spørgsmål, du måtte have om priser, service, integrationer og funktioner.

“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Salgschef

Related Articles to Kundeservice på sociale medier

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x