Forbedre din kundeservice med den rigtige software og få mere end blot et chatværktøj. LiveAgent tilbyder kraftfulde værktøjer, en masse nyttige funktioner for at gøre dit arbejde nemmere og integrationer til yderligere at øge din arbejdsgang. Tusindvis af virksomheder over hele kloden skiftede over til LiveAgent og forbedrede deres kundesupport med vores hjælp.
Læs videre og se, hvorfor vores chatværktøj er det bedste, og hvorfor vi gør det bedre end LivePerson. Se, hvordan du kan give en bedre kundeoplevelse med et bedre værktøjssæt. Start en gratis prøveperiode i dag eller læs videre, for at finde ud af mere.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | LivePerson |
---|---|---|
Billettering Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | LivePerson tilbyder billettering. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | LivePerson tilbyder Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | LivePerson tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | LivePerson tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | LivePerson tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | LivePerson tilbyder en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | LivePerson tilbyder en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | LivePerson tilbyder ikke en Viber-integration. |
WhatsApp WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration. | LivePerson tilbyder WhatsApp-integration. |
Vidensbase En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder en vidensbase. | LivePerson tilbyder en vidensbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | LivePerson tilbyder kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | LivePerson tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | LivePerson tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | LivePerson tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | LivePerson tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | LivePerson tilbyder ubegrænset historie. |
Ubegrænsede websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | LivePerson tilbyder ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | LivePerson tilbyder ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | LivePerson tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. | LivePerson tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | LivePerson tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
Et godt LivePerson-alternativ bør være spækket med bedre livechat. Vi har arbejdet hårdt for at sørge for, at vores live chat er i top. Sådan formåede vi at levere den hurtigste livechat til vores kunder med chatvisningshastighed på kun 2,5 sekunder.
Live chat kommer spækket med nyttige funktioner, såsom indtastningsvisning i realtid, proaktive chatinvitationer og webstedsovervågning for at gøre supporten mere engagerende og mere effektiv. Få styr på din kundesupport eller salg med den hurtigste live chat-widget, der findes på markedet. Øg dine salgskonverteringer, lead captures, chatoplevelse og opret et bedre forhold til dine kunder og klienter. Sammenlign os med LivePerson ved hjælp af videoen nedenfor.
At tale om det yder det slet ikke retfærdighed. Hvad med at se vores livechat i aktion? I denne video kan du se, hvor nemt og problemfrit dine kunder kan kontakte dig. Videoen viser vores livechat både fra kundens og agentens perspektiv.
Så gå bare i gang, se om det passer dig, sammenlign dem og se, om vi gør det bedre end LivePerson.
Prøv LiveAgent gratis eller se vores betalte planer for at få flere oplysninger om tilgængelige værktøjer, funktioner og integrationspriser.
Her er de 3 vigtigste fordele, der gør LiveAgent til det bedste LivePerson-alternativ.
Tid er penge, så hvorfor ikke spare på begge? Livechat fra LiveAgent er den hurtigste på markedet, hvilket betyder hurtigere svartider til dine kunder.
Modtagelse af flot kundefeedback bakkes op af fantastiske mennesker og software. Øg kundetilfredsheden med de rigtige værktøjer.
Nå mere med en kundesupportløsning, der fungerer, som du forventede. LiveAgents funktioner er der for dig, når du har brug for dem.
Vi ved, at LivePerson gjorde et godt stykke arbejde med deres værktøjer. Men her er vores tilbud. Live chat og chatsupport er normalt blot en af mulighederne for at yde kundesupport. Vil du gerne have adgang til e-mail, call center, vidensbase og endda sociale mediekanaler såsom Instagram, Facebook messenger, WhatsApp eller Viber?
Skal ske. Du kan få det hele med den rigtige plan og virkelig oprette forbindelse til dine kunder eller kundeemner overalt via dine og deres yndlingskanaler. Alt håndteres via et pålideligt billetteringssystem, så du nemt kan holde styr på dem. LiveAgent er der for dig, når du har brug for det, uanset om du er et salgsteam eller en supportagent.
E-mail har afgørende betydning for salg og support
Tilpassede live chat-widgets, hastighed, pålidelighed. LiveAgent har det hele.
Opkald er stadig en af de mest populære kontaktmetoder.
Lad dine kunder finde løsninger på egen hånd med en vidensbase.
Chatbot kan være en fantastisk ting, men intet kan sammenlignes med menneskelig kontakt… chatbot… chatbot… chatbot… ja, den kan sætte sig fast in en loop eller blive forvirret, selvom teknologien forbedres hver dag. Vi ved, at en moderne kundesupportsoftware ikke kun kan fungere som en meddelelseskanal. Det bør give menneskelige agenter mere end blot besked-kanaler og andre samtaleløsninger.
Automatiseringer, automatiske svar, videochat, Slack, chatanalyse… der er en masse funktioner, egenskaber og integrationer, som LiveAgent kan byde på til dine agenter for lette deres arbejde. LiveAgent kan nemt skræddersyes til en personlig oplevelse ved hjælp af mange integrationer og hjælper med at give en bedre samtaleoplevelse og opfylde forbrugernes forventninger.
Kundesupportsoftware skabes for at gøre livet lettere for kunderne, og det ved vi. En virksomhed, der skaber sådan en software bør fremstå som et godt eksempel, bruge sine egne værktøjer og yde god support til deres kunder. Derfor gør vi vores bedste for at holde vores kunder tilfredse og opbygge loyalitet.
Vi tilbyder 24/7 support til vores kunder som en del af vores handel. Kontakt os, når du har brug for det, og vi vil være der for at hjælpe dig. Ingen chatbots, bare almindelige søde mennesker herovre. Kunne du tænke dig at blive en tilfreds kunde hos LiveAgent? Klik nedenfor!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
At holde tingene inden for dit budget er en af vores topprioriteter, så vi skræddersyede vores priser derefter. Betal for det, du har brug for på retfærdig vis. Vores planer starter så billigt som $15. Selvfølgelig ved vi, at det er bedre at prøve et produkt, før du køber det. Derfor kan du starte vores gratis 14-dages prøveperiode uden betingelser.
Så, kan du lide os bedre end LivePerson? Hvis du vil prøve det, så rul ned og giv os en chance. Og hold dig ikke tilbage for at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Du kan finde vores kontaktoplysninger nederst på siden.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.