Leder du efter et LiveCall-alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste LiveCall-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Aflyse til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Telefonsupport er kun begyndelsen. Få e-mail, live chat, sociale medier og vidensbase – for at give dine kunder flere muligheder.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der letter dit arbejde og gør det mere behageligt. 

Overkommelige priser

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

LiveCall vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
LiveCall
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
LiveCall tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
LiveCall tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
LiveCall tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
LiveCall tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
LiveCall tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
LiveCall tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LiveCall tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
LiveCall tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
LiveCall tilbyder WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
LiveCall tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
LiveCall tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
LiveCall tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
LiveCall tilbyder ikke API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
LiveCall tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LiveCall tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
smart phone calling

Et kraftfuldt LiveCall-alternativ

Gå et skridt videre med din supportdesk med e-mails, live chat, sociale medier og vidensbase. 

Giv dine kunder flere muligheder for at kontakte dig og omdanne dem til betalende kunder. Du får alt dette til en pris, der ikke ødelægger dit budget. 

Den hurtigste live chat

Live chat giver dig den hurtigste måde for dine kunder at kontakte dig på. Du kan øge antallet af konverteringer og omdanne side-besøgende til betalende kunder.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Kan du følge med?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Call center support

Call center er nemt at konfigurere og nemt at bruge. LiveAgents interface vil nemt guide dig gennem hele processen. Kontakt dine kunder via browser, telefon eller andet udstyr, efter eget valg. 

LiveAgent klarer det hele, så der ikke er behov for tredjemandsudbydere. Du kan fokusere på det vigtige og yde support – uden yderligere besvær.

Hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

Savings illustration

Få mere og spar mere

Hvis du giver dine kunder og agenter flere muligheder, betyder det ikke, at du skal betale en overpris. LiveAgent har tre gode betalte planer, der er spækket med de bedste værktøjer og funktioner for at yde kundesupport. 

Hvis du vil, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget for dem. Klik nedenfor og se mere.

Spar meremed LiveAgent

Sammenlign os med anden callcenter-software

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to LiveCall alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x