Det er vist sikkert at sige, at Gmail er en af de mest populære og mest brugte e-mail-tjenester. Vi har alle vænnet os til den gratis lagerplads, Un-send-knappen samt de yderligere nyttige funktioner såsom snooze, tags eller mapper. Vi vil gå så langt som til at sige, at Gmail er den perfekte e-mail-løsning for privatpersoner. Det sørger for, at alting er ordentligt og organiseret.
Men når det kommer til at bruge Gmail til virksomheder – specifikt til kundesupport, er der nogle få begrænsninger. Desværre understøtter Gmail ikke en universel indbakke med multikanal-integrationer eller en multi-agent dashboard-oversigt. Disse er begge væsentlige funktioner i kundeservice. Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din supportafdeling, er LiveAgent måske den rigtige løsning for dig.
Som et alternativ til Gmail, bør du overveje LiveAgent. LiveAgent har over 179 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Udnyt vores kraftfulde analyse- og rapporteringsfunktioner, gamification-funktioner eller indbyggede vidensbase.
Implementer en universel indbakke i din virksomhed og få disse fordele:
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted.
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Den ideelle kundeservicesoftware bør være gennemsigtig og let tilgængelig for alle agenter i din afdeling. Det bør understøtte multikanalintegrationer og give yderligere helpdesk-funktioner såsom automatisering. Den universelle indbakke fra LiveAgent gør netop det.
LiveAgents universelle indbakke er en smartere version af din nuværende e-mail-indbakke. Det giver dig mulighed for at sende og modtage beskeder fra flere kanaler, såsom e-mail, live chat, sociale medier eller endda tale- og videoopkald. Det eliminerer behovet for kontodeling og enhedsovervågning. Alle nye billetter flyttes automatisk ind i LiveAgent-dashboardet og kan ses og besvares af alle agenter.
Den universelle indbakke giver dig mulighed for at tilføje tags, påmindelser, interne noter, automatisere billetter til afdelinger eller specifikke agenter og meget mere. Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din virksomhed, så overvej LiveAgent.
Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din virksomhed, så overvej LiveAgent. LiveAgent bruger hybrid billetstrøm, som er en vigtig funktion i kundesupport, fordi det øger agentens produktivitet. Den hybride billetstrøm får alle billetter til at se ens ud, uanset hvilken kommunikationskanal de blev modtaget fra. Billetstrømmen giver dig mulighed for at følge dine kunders rejse gennem forskellige kanaler, men altid forblive i den samme hybridbillet. På denne måde har du alle vigtige oplysninger om dine kunder og deres problemer lige ved hånden.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Automatisering er en vigtig funktion for kundesupport, fordi det sparer en masse tid. Det giver dig mulighed for at automatisere almindelige opgaver, oprette arbejdsgange eller unikke automatiseringsregler i henhold til dine forretningsbehov.
For eksempel kan automatiseringsregler automatisk tildele billetter (på ethvert trin) til individuelle agenter eller afdelinger. Du skal bare vælge en “trigger”, og reglen vil blive udført. I LiveAgent kan automatiseringsregler være baseret på enhver billetparameter, begivenhed eller tidstilstand.
Beslut om LiveAgent er et godt Gmail-alternativ for dine virksomheder med vores gratis 14-dages prøveperiode. Intet kreditkort påkrævet.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Gmail. Slut dig til virksomheder som Yamaha, BMW, Huawei og Oxford University for at levere kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det nemt. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort påkrævet.
12% af amerikanerne siger, at deres største frustration med kundeservice er “manglende hastighed. Statista
72% af forbrugerne synes, at det at skulle forklare deres problem til flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional Research
En tredjedel af forbrugerne siger, at de ville overveje at skifte virksomhed efter blot et enkelt tilfælde af dårlig kundeservice. American Express
72% af forbrugerne siger, at når de kontakter kundeservice, forventer de, at agenten “ved, hvem de er, hvad de har købt og har indsigt i deres tidligere engagementer.” Microsoft
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os her? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.