Dine kunder og virksomhed fortjener bedre kundeservice. Tilbyd det med LiveAgent.
Du skal ikke bekymre dig om migreringen af dine eksisterende data gennem tredjepartsapps, da vi tilbyder helt gratis automatiseret migrering til vores helpdesk-billetsoftware.
Der kan opstå problemer når som helst, hvilket gør dig fuldstændig uforberedt. Du skal ikke begrænse muligheden for at løse dem, kontakt kundesupport 24/7.
Fra begyndelsen blev LiveAgent bygget med multi-channel tilgang i tankerne. Ikke kun fokusere på e-mails; yd også support via live chat eller callcenter.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Desk.com |
---|---|---|
Billettering Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Desk.com tilbyder billettering. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Desk.com tilbyder Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Desk.com tilbyder Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Desk.com tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Desk.com tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Desk.com tilbyder en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Desk.com tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Desk.com tilbyder ikke en Viber-integration. |
WhatsApp WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration. | Desk.com tilbyder ikke WhatsApp-integration. |
Vidensbase En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder en vidensbase. | Desk.com tilbyder en vidensbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Desk.com tilbyder kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Desk.com tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Desk.com tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Desk.com tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Desk.com tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Desk.com tilbyder ikke ubegrænset historie. |
Ubegrænsede websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Desk.com tilbyder ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Desk.com tilbyder ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Desk.com tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. | Desk.com tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Desk.com tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
Din kundesupportafdeling bør bruge den rigtige slags kommunikationsplatform. En WordPress help desk-løsning, der er solid og funktionsrig, samtidig med at den er nem at bruge og navigere i. Platform; der vokser med din virksomhed og ikke koster tusindvis. Lær LiveAgent IT helpdesk-software at kende og kontakt dine kunder hvor som helst. Lige meget om kommunikationen starter via e-mail, live chat eller opkald, har LiveAgent dig dækket.
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Lad os håndtere skiftet fra Desk til LiveAgent helpdesk-software, så du kan fokusere på vigtigere ting, som at styre din supportafdeling. White glove migreringstjenesten er helt gratis og automatiseret – ingen oversete billetter!
Datamigreringen kører i baggrunden, så du kan blive ved med at arbejde i din gamle helpdesk, indtil den er færdig. I mellemtiden kan vi køre en demo for dine supportmedarbejdere og vise dem rundt i LiveAgent.
Hvis du vil migrere din Desk.com-konto til LiveAgent, skal du kontakte os.
LiveAgent tilbyder dig de perfekte funktioner, herunder kraftfuld helpdesk-billetteringssoftware, live chat med indtastningsvisning i realtid og indbygget cloudbaseret callcentersoftware. Disse tre centrale elementer af multi-channel helpdesk er endnu mere forbedret af mere end 40+ integrationer og plugins, 40+ tilgængelige oversættelser og snesevis af rapporter og indsigt. Du får alt dette til en gennemsnitspris på en middag for 2 personer.
Produkter, der sendes til softwarelossepladsen, har normalt begrænset teknisk support og kundesupport. Desværre kan problemer opstå når som helst, og du bliver simpelthen overladt til usikkerhed. Tjenester modtager heller ikke vigtige softwareopdateringer, som ville forbedre deres funktionalitet. Mulighederne for at holde styr på kundesupporten er forældede og betydeligt begrænsede.
LiveAgent, som en stabil multi-channel helpdesk-løsning, modtager nye produktopdateringer på regelmæssig basis hver 2.-3. uge. Nye funktioner implementeres konstant, hvilket både forbedrer stabilitet og funktionalitet. Vores vision er enkel – servicedesk-software skal være det første skridt mod bedre kundeservice. Hold dig ikke tilbage, få et voksende selskab med os.
Help desk-software behøver ikke at koste en formue. LiveAgent tilbyder dig en rimelig og gennemsigtig pris. Pay as you go-modellen binder dig ikke til nogen kontrakter.
Most Popular
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.