Leder du efter en bedre helpdesk software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Desk.com-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Aflyse til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Fleksibel multi-channel helpdesk.
Prøv LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over fra Desk.com

Dine kunder og virksomhed fortjener bedre kundeservice. Tilbyd det med LiveAgent.

Gratis automatisk migrering

Du skal ikke bekymre dig om migreringen af ​​dine eksisterende data gennem tredjepartsapps, da vi tilbyder helt gratis automatiseret migrering til vores helpdesk-billetsoftware.

24/7 kundeservice

Der kan opstå problemer når som helst, hvilket gør dig fuldstændig uforberedt. Du skal ikke begrænse muligheden for at løse dem, kontakt kundesupport 24/7.

Multi-channel tilgang

Fra begyndelsen blev LiveAgent bygget med multi-channel tilgang i tankerne. Ikke kun fokusere på e-mails; yd også support via live chat eller callcenter.

Desk.com vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Desk.com
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Desk.com tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Desk.com tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Desk.com tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Desk.com tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Desk.com tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Desk.com tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Desk.com tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Desk.com tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
Desk.com tilbyder ikke WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
Desk.com tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Desk.com tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Desk.com tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Desk.com tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Desk.com tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Desk.com tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Desk.com tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Desk.com tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Desk.com tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Desk.com tilbyder ubegrænset 24/7 support.

Mød LiveAgent, din ægte multi-channel helpdesk-software

Din kundesupportafdeling bør bruge den rigtige slags kommunikationsplatform. En WordPress help desk-løsning, der er solid og funktionsrig, samtidig med at den er nem at bruge og navigere i. Platform; der vokser med din virksomhed og ikke koster tusindvis. Lær LiveAgent IT helpdesk-software at kende og kontakt dine kunder hvor som helst. Lige meget om kommunikationen starter via e-mail, live chat eller opkald, har LiveAgent dig dækket.

Tilfredse kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Data migration from one solution to another

White glove migration

Lad os håndtere skiftet fra Desk til LiveAgent helpdesk-software, så du kan fokusere på vigtigere ting, som at styre din supportafdeling. White glove migreringstjenesten er helt gratis og automatiseret – ingen oversete billetter!

Datamigreringen kører i baggrunden, så du kan blive ved med at arbejde i din gamle helpdesk, indtil den er færdig. I mellemtiden kan vi køre en demo for dine supportmedarbejdere og vise dem rundt i LiveAgent.

Hvis du vil migrere din Desk.com-konto til LiveAgent, skal du kontakte os.

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent tilbyder dig de perfekte funktioner, herunder kraftfuld helpdesk-billetteringssoftware, live chat med indtastningsvisning i realtid og indbygget cloudbaseret callcentersoftware. Disse tre centrale elementer af multi-channel helpdesk er endnu mere forbedret af mere end 40+ integrationer og plugins, 40+ tilgængelige oversættelser og snesevis af rapporter og indsigt. Du får alt dette til en gennemsnitspris på en middag for 2 personer.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent sammenligning

mitigate losses

Desk.com

Produkter, der sendes til softwarelossepladsen, har normalt begrænset teknisk support og kundesupport. Desværre kan problemer opstå når som helst, og du bliver simpelthen overladt til usikkerhed. Tjenester modtager heller ikke vigtige softwareopdateringer, som ville forbedre deres funktionalitet. Mulighederne for at holde styr på ​​kundesupporten er forældede og betydeligt begrænsede.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, som en stabil multi-channel helpdesk-løsning, modtager nye produktopdateringer på regelmæssig basis hver 2.-3. uge. Nye funktioner implementeres konstant, hvilket både forbedrer stabilitet og funktionalitet. Vores vision er enkel – servicedesk-software skal være det første skridt mod bedre kundeservice. Hold dig ikke tilbage, få et voksende selskab med os.

Den bedste værdi for dine penge

Help desk-software behøver ikke at koste en formue. LiveAgent tilbyder dig en rimelig og gennemsigtig pris. Pay as you go-modellen binder dig ikke til nogen kontrakter.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Aflyse til enhver tid
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Grundene til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

Sammenlign LiveAgent med andet software

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to Desk.com alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x