Live-chat for ejendomsbrancen

Imponer dine kunder og øg deres tilfredshed.
  • ✓ Intet opsætningsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Header animation
Helpdesk software

Lysten til at eje dit eget hjem eller anden type for ejendom er indbygget i mennesket. Størstedelen af befolkningen har købt eller vil købe deres nye ejendom fra en certificeret ejendomsmæglerfirma eller mægler.

Det svarer til et stort antal værdifulde muligheder. Men de dage, hvor det var nok at have en tiltalende visning af ejendomme på dit bureaus vindue, er tilsyneladende langt væk. Men selvfølgelig, er det stadig nødvendigt at have det, men en stor del af køberne skifter deres opmærksom til online.

Det at købe produkter online kan være svært. Den primære grund er, at du ikke kan se produktet i virkeligheden, før du tager en beslutning.

Det er endnu mere stressfuldt at købe en ejendom på denne måde. Du vil gerne være i stand til at interagere, kontrollere hvert værelse, læse kontrakten og generelt få dine spørgsmål og bekymringer besvaret af ejendomsmægleren hurtigst muligt.

Telefonen er en rigtig god måde at gøre dette, men live-chat er en endnu mere praktisk og produktiv mulighed for online kommunikation.

Er du klar til at lægge den første byggesten til din kundeservicesucces?

Lad os starte arbejdet.

Hvordan kan live-chat støtte ejendomsbranchen?

Start online support på den rigtige måde og giv en positiv oplevelse til dine online klienter, der leder efter deres nye hjem.

Den såkaldte vindueshopping var en mulighed for en potentiel køber til at kontrollere ejendommene på et ejendomsmæglers display.

Chancen for at fange opmærksomheden fra udsigten blev også re-designet online. Det er blevet observeret, at det tager mellem 5-10 minutter, for at fange et perspektivs opmærksomhed.

Hvad er fordelene ved live-chat indenfor fem primære kategorier eller ejendomshandel?

  • Beboelse
  • Kommerciel
  • Industriel
  • Råt land
  • Special brug

Planlagt og stratetisk placeret proaktiv chat invitationer på sider der regelmæssig generere høje trafik tal, for eksempel, en pris- eller produkt side.

Selvom live-chat primært er et aktivt værktøj for chatting i realtid, tilbyder det også en funktion udenfor arbejdstidskommunikation, og det er kontakt blanketter. Som med andre funktioner, er kontakt blanketter helt brugerdefineret.

Eksempel af en kontakt blanket

Grundet adskillige grunde, er det nogle gange ikke muligt at planlægge en visning af ejendommen. Men med vores tilføjet funktion af video chat, kan dine ejendomsmæglere tilbyde en virtuel rundtur til deres potentielle købere. LiveAgents video chat er browser-baseret og er en del af din konto-plan, du behøver ingen tredjepartsprogrammer for at køre det. Enten opret eller vælg en video chat knap fra vores vores galleri og placér det på hjemmesiden, og du kan nyde en ansigt-til-ansigt samtale i realtid.

Realtids video chat browser-baseret
Eksempel af video chat (klik for at forstørre)

Live-chat kan i ejendomsmæglerbranchen nemt bruges til at dele profit, da den overvåger konverteringsraten og derved meget præcist belønner mæglerne med provision.

Hjemmeside overvågning - Chat overblik
Eksempel af chat overblik (klik for at forstørre)

Hvordan kan live-chat sammenlignes med telefoner og emailsupport?

Det er en mere omkostningseffektiv metode til at yde online assistance til potentielle husejere, kundeemner og faste kunder end telefon- eller e-mail-support. Den væsentlige forskel er, at det ikke er nødvendigt at administrere live-chat-samtaler i større antal.

En enkelt mægler kan holde styr på flere chats på samme tid. De hurtige og aktuelle svar er uvurderlige tidsbesparelser. Vedhæftning af vitale dokumenter giver kunderne en idé om, hvilke juridiske og økonomiske krav der kræves for at købe en ejendom.

Hvordan træner man en ejendomsmægler til live-chat kommunikation?

Succesfuld live-chat interaktion ville ikke eksistere uden øvede og erfarent personale. De er et essentielt komponent indenfor kundeoplevelser og konversionsrater.

Onlinekommunikation er forskellig fra den sædvanlige interaktion, som ejendomsmæglere tidligere har været vant til. Hvis du ønsker at tilbyde en meget personlig og menneskelig live-chat-tjeneste, er der specifikke retningslinjer for dine ejendomsmæglere at følge.

Ejendomsmæglere agerer konsulenter, som guider investorerne i deres søgen efter en ejendom, så at have en praktisk træning og etikette på plads, er nødvendigt.

Derfor vil du være i stand til at træffe en beslutning om, hvilken af ​​dine ejendomsmæglere der skal håndtere din chattjeneste. Sagen er, at ikke alle er egnet til det, og nogle kan være mere tilbøjelig til fejl end andre.

Eksempel af en chatmæglers opgave (klik for at forstørre)

Hvad kan live-chat give for at forbedre din kundeservice?

  • Omnikanal support
  • Forbedret gennemsnitlig ventetid
  • Reduceret email volumen
  • Højere konversionsrate
  • Nedsat afvisningsprocent
  • Praktisk kommunikation
  • Forhøjet engagement
  • Højere kundetilfredshedsscore

Husk altid det gamle ordsprog: Kunderne husker tjenesten meget længere, end de husker prisen.

Lauren Freedman – Ejendomsmægler

Live-chats primære features

Live-chat og dets features er alle en del af vores omnikanal help-desk software.

  • Universel Inboks: Hver chat-session er konverteret til supportsager og gemt i enuniversel, delt inboks. Enhver chatmægler med adgang kan søge og frembringe en kundes profil eller historik af tidligere interaktioner.
Eksempel af en universel inboks (klik for at forstørre)
  • Proaktive chat invitationer: Stop standby-tiden, og vent på, at kundeemner starter chatsamtalen. Live chat reducerer ventetiden og tilbyder aktivt en hjælpende hånd i form af en proaktiv chat invitation.
Chat invitationsgalleri
Eksempel af et chat invitationsgalleri (klik for at forstørre)
  • Automatiseret- og prædefineret svar: Uvurderlig tidsbesparelse til besvarelse af ofte stillede spørgsmål. Automatiseret- og prædefineret svar er en absolut nødvendighed for at opretholde en sund indbakke.
  • Chat overblik: Ønsker du at vide mere om dine besøgende på webstedet og være forberedt på enhver chat på forhånd? Stop med at lede. Chat overblik viser det generelle billede af antallet af besøgende, der venter i kø, URL’er, placeringer eller andre nyttige oplysninger.
Hjemmeside overvågning - Chat overblik
Eksempel af chat overblik (klik for at forstørre)
  • Chat distribution: Transfer af chats til ledige agenter eller automatisk dirigering af chats ved at vælge tre foruddefinerede rutemuligheder – tilfældig tildeling, ring til alle, maks. udnyttelse.
Chat distribution
Eksempel af chat distribution (klik for at forstørre)
  • Kontakt formular: Tillader klienter at sende gennem en kontakt formular udenfor arbejdstiden eller hvis en specifik agent er offline.
Contact-forms-LiveAgent
Eksempel af en kontakt formular (klik for at forstørre)
  • Efter chat undersøgelse: Muliggøre input og feedback fra klienter og rangordning af agentens effektivitet eller den samlede tilfredshed af en chatsession.
Agent rangliste
Eksempel af agent rangliste (klik for at forstørre)

Live-chat integration

Indbygget integration gjort rigtigt. Simpelt kopier og indsæt en kortHTML kode på din LiveAgent konto, og chatknappen vises på din eller din klients hjemmeside, forberedt på enhver indgående chatanmodning. En ekstra fordel er integration med tredje-part software eller en app.

Hvad er live-chat sikkerheds features?

Databeskyttelse, kontosikkerhed og privatlivets fred er vigtige emner for alle, der administrerer og driver deres forretning online. LiveAgent er ikke anderledes. Her er nogle af de top sikkerheds features.

Hvis du vil vide mere, læs LiveAgents sikkerhedspolitikker.

Vidensbase

Hvis du vil lære mere, skal du gå over til vores Vidensbase for mere information.

Stadig ikke sikker på om live-chat er det rigtige værktøj for dig?

Start din 14-dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort oplysninger nødvendigt.

FAQ

Hvad er live-chat?

Live chat er et kommunikationsværktøj, der enten kan håndtere chatanmodninger eller tjene som hjælp til live chat-kommunikation. Dette udføres ved at implementere en chatwidget, der ofte kaldes en chatknap på hjemmesiden.

Hvorfor er live-chat vigtigt for ejendomsindustrien?

Live chat bruges hovedsageligt til assistance til potentielle eller eksisterende kunder, men det kan også fungere godt som et køretøj til at føre konverteringer.

Hvordan er live chat mere fordelagtigt i forhold til telefon og e-mail?

Mere omkostningseffektiv og tidseffektiv end telefon- eller e-mail-tjenester på grund af dens integreret hastighed og personaliserede tilgang.

Hvordan uddannes en kundeservice ejendomsmægler?

Uddannelse og håndtering af live chat-tjenesten anbefales til agenter, der har tilhørsforhold og nødvendige skrivefærdigheder for at opretholde den problemfri strøm af samtaler.

Hvad er de primære features?

Kernefunktionerne i live chat er: Universalindbakke, Chat-knap, der kan tilpasses, og andre chatrelaterede funktioner, Proaktive chatinvitationer, Automatiserede-svar og foruddefinerede svar, Chatoversigt, Chatdistribution, Kontaktformularer, Efter chatundersøgelse.

Hvordan integrere man live-chat?

Fuldt understøttet integreret integration. Hurtig kopier og indsæt en HTML-kode, og du kan chatte med det samme.

Hvad er live-chats sikkerheds features?

Grundlæggende sikkerhedsfunktioner er: BAN-IP'er, totrinsbekræftelse, HTTPS-kryptering, flere datacentre, GDPR.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Forbedre din kundeoplevelse med en simpel live chat-knap på din hjemmeside. Tjek alle de funktioner og fordele, Live Chat tilbyder.

Real-time chat

LiveAgent tilbyder forskellige abonnementer for live chat support, og inkluderer flere funktioner end bare en chatløsning. Omkostningerne kan variere alt efter antallet af agenter. Du kan finde mere information om priserne på LiveAgents hjemmeside, og der er en 14-dages gratis prøveperiode til rådighed. En guide til integration af en Live Chat-knap findes også på hjemmesiden. LiveAgent tilbyder en mere afbalanceret fordeling af chats mellem alle tilgængelige agenter, eller en maksimering af antallet af chats mellem agenten med flest kørende chats. Visse konkurrenter, såsom Desk.com, UserLike og Genesys, er dog væsentligt dyrere end LiveAgent.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo