Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live-chat for ejendomsbrancen

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Lysten til at eje dit eget hjem eller anden type for ejendom er indbygget i mennesket. Størstedelen af befolkningen har købt eller vil købe deres nye ejendom fra en certificeret ejendomsmæglerfirma eller mægler.

Det svarer til et stort antal værdifulde muligheder. Men de dage, hvor det var nok at have en tiltalende visning af ejendomme på dit bureaus vindue, er tilsyneladende langt væk. Men selvfølgelig, er det stadig nødvendigt at have det, men en stor del af køberne skifter deres opmærksom til online.

Det at købe produkter online kan være svært. Den primære grund er, at du ikke kan se produktet i virkeligheden, før du tager en beslutning.

Det er endnu mere stressfuldt at købe en ejendom på denne måde. Du vil gerne være i stand til at interagere, kontrollere hvert værelse, læse kontrakten og generelt få dine spørgsmål og bekymringer besvaret af ejendomsmægleren hurtigst muligt.

Telefonen er en rigtig god måde at gøre dette, men live-chat er en endnu mere praktisk og produktiv mulighed for online kommunikation.

Er du klar til at lægge den første byggesten til din kundeservicesucces?

Lad os starte arbejdet.

Hvordan kan live-chat støtte ejendomsbranchen?

Start online support på den rigtige måde og giv en positiv oplevelse til dine online klienter, der leder efter deres nye hjem.

Den såkaldte vindueshopping var en mulighed for en potentiel køber til at kontrollere ejendommene på et ejendomsmæglers display.

Chancen for at fange opmærksomheden fra udsigten blev også re-designet online. Det er blevet observeret, at det tager mellem 5-10 minutter, for at fange et perspektivs opmærksomhed.

Hvad er fordelene ved live-chat indenfor fem primære kategorier eller ejendomshandel?

  • Beboelse
  • Kommerciel
  • Industriel
  • Råt land
  • Special brug

Planlagt og stratetisk placeret proaktiv chat invitationer på sider der regelmæssig generere høje trafik tal, for eksempel, en pris- eller produkt side.

Selvom live-chat primært er et aktivt værktøj for chatting i realtid, tilbyder det også en funktion udenfor arbejdstidskommunikation, og det er kontakt blanketter. Som med andre funktioner, er kontakt blanketter helt brugerdefineret.

Live-chat for ejendomsbrancen
Eksempel af en kontakt blanket

Grundet adskillige grunde, er det nogle gange ikke muligt at planlægge en visning af ejendommen. Men med vores tilføjet funktion af video chat, kan dine ejendomsmæglere tilbyde en virtuel rundtur til deres potentielle købere. LiveAgents video chat er browser-baseret og er en del af din konto-plan, du behøver ingen tredjepartsprogrammer for at køre det. Enten opret eller vælg en video chat knap fra vores vores galleri og placér det på hjemmesiden, og du kan nyde en ansigt-til-ansigt samtale i realtid.

Realtids video chat browser-baseret
Eksempel af video chat (klik for at forstørre)

Live-chat kan i ejendomsmæglerbranchen nemt bruges til at dele profit, da den overvåger konverteringsraten og derved meget præcist belønner mæglerne med provision.

Hjemmeside overvågning - Chat overblik
Eksempel af chat overblik (klik for at forstørre)

Hvordan kan live-chat sammenlignes med telefoner og emailsupport?

Det er en mere omkostningseffektiv metode til at yde online assistance til potentielle husejere, kundeemner og faste kunder end telefon- eller e-mail-support. Den væsentlige forskel er, at det ikke er nødvendigt at administrere live-chat-samtaler i større antal.

En enkelt mægler kan holde styr på flere chats på samme tid. De hurtige og aktuelle svar er uvurderlige tidsbesparelser. Vedhæftning af vitale dokumenter giver kunderne en idé om, hvilke juridiske og økonomiske krav der kræves for at købe en ejendom.

Hvordan træner man en ejendomsmægler til live-chat kommunikation?

Succesfuld live-chat interaktion ville ikke eksistere uden øvede og erfarent personale. De er et essentielt komponent indenfor kundeoplevelser og konversionsrater.

Onlinekommunikation er forskellig fra den sædvanlige interaktion, som ejendomsmæglere tidligere har været vant til. Hvis du ønsker at tilbyde en meget personlig og menneskelig live-chat-tjeneste, er der specifikke retningslinjer for dine ejendomsmæglere at følge.

Ejendomsmæglere agerer konsulenter, som guider investorerne i deres søgen efter en ejendom, så at have en praktisk træning og etikette på plads, er nødvendigt.

Derfor vil du være i stand til at træffe en beslutning om, hvilken af ​​dine ejendomsmæglere der skal håndtere din chattjeneste. Sagen er, at ikke alle er egnet til det, og nogle kan være mere tilbøjelig til fejl end andre.

Live-chat for ejendomsbrancen
Eksempel af en chatmæglers opgave (klik for at forstørre)

Hvad kan live-chat give for at forbedre din kundeservice?

  • Omnikanal support
  • Forbedret gennemsnitlig ventetid
  • Reduceret email volumen
  • Højere konversionsrate
  • Nedsat afvisningsprocent
  • Praktisk kommunikation
  • Forhøjet engagement
  • Højere kundetilfredshedsscore

Husk altid det gamle ordsprog: Kunderne husker tjenesten meget længere, end de husker prisen.

Lauren Freedman – Ejendomsmægler

Live-chats primære features

Live-chat og dets features er alle en del af vores omnikanal help-desk software.

  • Universel Inboks: Hver chat-session er konverteret til supportsager og gemt i enuniversel, delt inboks. Enhver chatmægler med adgang kan søge og frembringe en kundes profil eller historik af tidligere interaktioner.
Live-chat for ejendomsbrancen
Eksempel af en universel inboks (klik for at forstørre)
  • Proaktive chat invitationer: Stop standby-tiden, og vent på, at kundeemner starter chatsamtalen. Live chat reducerer ventetiden og tilbyder aktivt en hjælpende hånd i form af en proaktiv chat invitation.
Chat invitationsgalleri
Eksempel af et chat invitationsgalleri (klik for at forstørre)
  • Automatiseret- og prædefineret svar: Uvurderlig tidsbesparelse til besvarelse af ofte stillede spørgsmål. Automatiseret- og prædefineret svar er en absolut nødvendighed for at opretholde en sund indbakke.
  • Chat overblik: Ønsker du at vide mere om dine besøgende på webstedet og være forberedt på enhver chat på forhånd? Stop med at lede. Chat overblik viser det generelle billede af antallet af besøgende, der venter i kø, URL’er, placeringer eller andre nyttige oplysninger.
Hjemmeside overvågning - Chat overblik
Eksempel af chat overblik (klik for at forstørre)
  • Chat distribution: Transfer af chats til ledige agenter eller automatisk dirigering af chats ved at vælge tre foruddefinerede rutemuligheder – tilfældig tildeling, ring til alle, maks. udnyttelse.
Chat distribution
Eksempel af chat distribution (klik for at forstørre)
  • Kontakt formular: Tillader klienter at sende gennem en kontakt formular udenfor arbejdstiden eller hvis en specifik agent er offline.
Contact-forms-LiveAgent
Eksempel af en kontakt formular (klik for at forstørre)
  • Efter chat undersøgelse: Muliggøre input og feedback fra klienter og rangordning af agentens effektivitet eller den samlede tilfredshed af en chatsession.
Agent rangliste
Eksempel af agent rangliste (klik for at forstørre)

Live-chat integration

Indbygget integration gjort rigtigt. Simpelt kopier og indsæt en kortHTML kode på din LiveAgent konto, og chatknappen vises på din eller din klients hjemmeside, forberedt på enhver indgående chatanmodning. En ekstra fordel er integration med tredje-part software eller en app.

Hvad er live-chat sikkerheds features?

Databeskyttelse, kontosikkerhed og privatlivets fred er vigtige emner for alle, der administrerer og driver deres forretning online. LiveAgent er ikke anderledes. Her er nogle af de top sikkerheds features.

Hvis du vil vide mere, læs LiveAgents sikkerhedspolitikker.

Vidensbase

Hvis du vil lære mere, skal du gå over til vores Vidensbase for mere information.

Stadig ikke sikker på om live-chat er det rigtige værktøj for dig?

Start din 14-dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort oplysninger nødvendigt.

Prøv LiveAgent

FAQ

Hvad er live-chat?

Live chat er et kommunikationsværktøj, der enten kan håndtere chatanmodninger eller tjene som hjælp til live chat-kommunikation. Dette udføres ved at implementere en chatwidget, der ofte kaldes en chatknap på hjemmesiden.

Hvorfor er live-chat vigtigt for ejendomsindustrien?

Live chat bruges hovedsageligt til assistance til potentielle eller eksisterende kunder, men det kan også fungere godt som et køretøj til at føre konverteringer.

Hvordan er live chat mere fordelagtigt i forhold til telefon og e-mail?

Mere omkostningseffektiv og tidseffektiv end telefon- eller e-mail-tjenester på grund af dens integreret hastighed og personaliserede tilgang.

Hvordan uddannes en kundeservice ejendomsmægler?

Uddannelse og håndtering af live chat-tjenesten anbefales til agenter, der har tilhørsforhold og nødvendige skrivefærdigheder for at opretholde den problemfri strøm af samtaler.

Hvad er de primære features?

Kernefunktionerne i live chat er: Universalindbakke, Chat-knap, der kan tilpasses, og andre chatrelaterede funktioner, Proaktive chatinvitationer, Automatiserede-svar og foruddefinerede svar, Chatoversigt, Chatdistribution, Kontaktformularer, Efter chatundersøgelse.

Hvordan integrere man live-chat?

Fuldt understøttet integreret integration. Hurtig kopier og indsæt en HTML-kode, og du kan chatte med det samme.

Hvad er live-chats sikkerheds features?

Grundlæggende sikkerhedsfunktioner er: BAN-IP'er, totrinsbekræftelse, HTTPS-kryptering, flere datacentre, GDPR.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo