Få en imponerende online kundeoplevelse i ejendomsbranchen ved at bruge live-chat. Med ingen opsætningsgebyr og kundeservice 24/7 kan du give dine kunder en personlig og hurtig supportoplevelse, der øger deres tilfredshed og konversionsrater. Lær mere om, hvordan live-chat kan støtte ejendomsbranchen og få indsigt i træning af dine ejendomsmæglere til online kommunikation.
Lysten til at eje dit eget hjem eller anden type for ejendom er indbygget i mennesket. Størstedelen af befolkningen har købt eller vil købe deres nye ejendom fra en certificeret ejendomsmæglerfirma eller mægler.
Det svarer til et stort antal værdifulde muligheder. Men de dage, hvor det var nok at have en tiltalende visning af ejendomme på dit bureaus vindue, er tilsyneladende langt væk. Men selvfølgelig, er det stadig nødvendigt at have det, men en stor del af køberne skifter deres opmærksom til online.
Det at købe produkter online kan være svært. Den primære grund er, at du ikke kan se produktet i virkeligheden, før du tager en beslutning.
Det er endnu mere stressfuldt at købe en ejendom på denne måde. Du vil gerne være i stand til at interagere, kontrollere hvert værelse, læse kontrakten og generelt få dine spørgsmål og bekymringer besvaret af ejendomsmægleren hurtigst muligt.
Telefonen er en rigtig god måde at gøre dette, men live-chat er en endnu mere praktisk og produktiv mulighed for online kommunikation.
Er du klar til at lægge den første byggesten til din kundeservicesucces?
Lad os starte arbejdet.
Start online support på den rigtige måde og giv en positiv oplevelse til dine online klienter, der leder efter deres nye hjem.
Den såkaldte vindueshopping var en mulighed for en potentiel køber til at kontrollere ejendommene på et ejendomsmæglers display.
Chancen for at fange opmærksomheden fra udsigten blev også re-designet online. Det er blevet observeret, at det tager mellem 5-10 minutter, for at fange et perspektivs opmærksomhed.
Planlagt og stratetisk placeret proaktiv chat invitationer på sider der regelmæssig generere høje trafik tal, for eksempel, en pris- eller produkt side.
Selvom live-chat primært er et aktivt værktøj for chatting i realtid, tilbyder det også en funktion udenfor arbejdstidskommunikation, og det er kontakt blanketter. Som med andre funktioner, er kontakt blanketter helt brugerdefineret.
Grundet adskillige grunde, er det nogle gange ikke muligt at planlægge en visning af ejendommen. Men med vores tilføjet funktion af video chat, kan dine ejendomsmæglere tilbyde en virtuel rundtur til deres potentielle købere. LiveAgents video chat er browser-baseret og er en del af din konto-plan, du behøver ingen tredjepartsprogrammer for at køre det. Enten opret eller vælg en video chat knap fra vores vores galleri og placér det på hjemmesiden, og du kan nyde en ansigt-til-ansigt samtale i realtid.
Live-chat kan i ejendomsmæglerbranchen nemt bruges til at dele profit, da den overvåger konverteringsraten og derved meget præcist belønner mæglerne med provision.
Det er en mere omkostningseffektiv metode til at yde online assistance til potentielle husejere, kundeemner og faste kunder end telefon- eller e-mail-support. Den væsentlige forskel er, at det ikke er nødvendigt at administrere live-chat-samtaler i større antal.
En enkelt mægler kan holde styr på flere chats på samme tid. De hurtige og aktuelle svar er uvurderlige tidsbesparelser. Vedhæftning af vitale dokumenter giver kunderne en idé om, hvilke juridiske og økonomiske krav der kræves for at købe en ejendom.
Succesfuld live-chat interaktion ville ikke eksistere uden øvede og erfarent personale. De er et essentielt komponent indenfor kundeoplevelser og konversionsrater.
Onlinekommunikation er forskellig fra den sædvanlige interaktion, som ejendomsmæglere tidligere har været vant til. Hvis du ønsker at tilbyde en meget personlig og menneskelig live-chat-tjeneste, er der specifikke retningslinjer for dine ejendomsmæglere at følge.
Ejendomsmæglere agerer konsulenter, som guider investorerne i deres søgen efter en ejendom, så at have en praktisk træning og etikette på plads, er nødvendigt.
Derfor vil du være i stand til at træffe en beslutning om, hvilken af dine ejendomsmæglere der skal håndtere din chattjeneste. Sagen er, at ikke alle er egnet til det, og nogle kan være mere tilbøjelig til fejl end andre.
Husk altid det gamle ordsprog: Kunderne husker tjenesten meget længere, end de husker prisen.
Lauren Freedman – Ejendomsmægler
Live-chat og dets features er alle en del af vores omnikanal help-desk software.
Indbygget integration gjort rigtigt. Simpelt kopier og indsæt en kortHTML kode på din LiveAgent konto, og chatknappen vises på din eller din klients hjemmeside, forberedt på enhver indgående chatanmodning. En ekstra fordel er integration med tredje-part software eller en app.
Databeskyttelse, kontosikkerhed og privatlivets fred er vigtige emner for alle, der administrerer og driver deres forretning online. LiveAgent er ikke anderledes. Her er nogle af de top sikkerheds features.
Hvis du vil vide mere, læs LiveAgents sikkerhedspolitikker.
Hvis du vil lære mere, skal du gå over til vores Vidensbase for mere information.
Stadig ikke sikker på om live-chat er det rigtige værktøj for dig?
Start din 14-dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort oplysninger nødvendigt.
8 Bedste Live Chatsoftware til Små Virksomheder Sammenlignet 2024
Bilka lancerede en ny kampagne for at tiltrække flere kunder. Kampagnen fokuserer på at tilbyde gode tilbud og rabatter på populære varer. Målet er at styrke Bilka's position som en af de førende detailhandlere i Danmark. --END OF TEXT Summary: Bilka's new marketing campaign aims to attract more customers by offering great deals and discounts on popular items, strengthening its position as a leading retailer in Denmark.
LiveAgent har fået positive anmeldelser fra virksomheder, der bruger det til at forbedre kundeservice og øge konverteringsrater. Det tilbyder omkostningseffektive løsninger og en række funktioner, herunder chatbots og mobiloptimering. Med en høj kundetilfredshed og en god pris er det et populært valg for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kundeservice.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.