Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alt-i-en kundetilfredshedssoftware

Skil dig ud ved at levere hurtig, personlig og kyndig support på hver kanal.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Kundetilfredshedssoftware til tilfredse kunder

Tilfredse kunder er mere loyale, mere tilbøjelige til at købe igen, mere villige til at anbefale dit brand, mere rentable for din virksomhed – og har lavere omkostninger til opbevaring. Måling af kundeservicetilfredshed er blevet obligatorisk for de fleste virksomheder i disse dage, da det giver dig værdifuld information om din serviceydelse. 

When LiveAgent’s reporting capabilities integrate with one of the leading customer satisfaction software solutions,  you can take your customer service satisfaction to the next level. Easily get customer feedback on your LiveAgent conversations, track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers to continually improve your service.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

Star icon

Positiv mund til mund støtte

Glade kunder skaber tilslutninger gennem mund til mund gratis! Efter en positiv oplevelse med en virksomhed ville 69% af kunderne anbefale virksomheden til andre, og 50% ville bruge virksomheden hyppigere.(NewVoiceMedia)

Union icon

Kundetilfredshed bygger loyalitet

Kundetilfredshed bygger tillid til dit brand. En stigning på 10 % i en virksomheds kundetilfredshedsscore fører til en stigning i tilliden fra kunderne på 12 %. (Kundeserviceinstituttet)

Flower money icon

Anskaffelse koster mere end fastholdelse

Kunderhvervelse koster mere end fastholdelse. At skaffe en ny kunde er alt fra 5 til 25 gange dyrere end at fastholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Hvad er kundetilfredshedssoftware?

Kundetilfredshedssoftware er et værktøj, der giver virksomheder mulighed for nemt at indsamle, organisere og administrere kundefeedback, måle kundetilfredshed og identificere utilfredse kunder. Disse applikationer kan omfatte analyser, undersøgelsesstyring, indsamling af feedback, klagesporing, opkaldsrapporteringsfunktioner og andre funktioner. Udover at give dig et handlekraftigt indblik i, hvor glade dine kunder er med din virksomhed eller med den kundeserviceoplevelse, du giver, kan kundetilfredshedssoftware også hjælpe dig med at evaluere dine supportmedarbejdere baseret på den feedback, de modtager.

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

business and finance (1)

Kundetilfredshed skaber overskud

Høj kundetilfredshed giver mere overskud. Tilfredse kunder, der oplevede en positiv oplevelse med en virksomhed, bruger 140 % mere end dem, der havde en dårlig oplevelse. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Højere livstidsværdi for tilfredse kunder

Tilfredse kunder har en højere livstidsværdi. En kundeoplevelsespromotor har en livstidsværdi for en virksomhed, der er 600 til 1.400% mere end en fortalers. (Bain & Company)

Måling af kundeservicetilfredshed er afgørende

På nutidens hyperkonkurrencedygtige markedsplads garanterer det at skabe et godt produkt ikke succes, medmindre du bakker det op med fremragende service. Kvaliteten af ​​kundeservice, din virksomhed yder, påvirker direkte den samlede kundetilfredshed med dit brand. Hvis du ikke måler kundeservicetilfredshed, vil du aldrig vide, hvor glade (eller utilfredse) dine kunder er med kvaliteten af ​​den serviceoplevelse, din organisation leverer. 

undraw report mx0a

Skab en bedre serviceoplevelse med LiveAgents kundetilfredshedssoftware

LiveAgents kundeserviceplatform er en kompleks multikanalløsning. De funktioner, der sætter dig i stand til at måle kundeservicetilfredshed, er blot en lille del af, hvad softwaren er i stand til. Den er spækket med over 179 funktioner der kan hjælpe dig med at strømline din kundekommunikation, forbedre din kundesupport og forbedre dine kundeservicetilfredshedsvurderinger.

Alt-i-én løsning til alle dine supportbehov

Eliminer behovet for at skifte mellem forskellige værktøjer. LiveAgent kombinerer:

  • – Kraftige billetfunktioner med smart billetdistribution
  • – Et indbygget callcenter, der understøtter tale- og videoopkald
  • – Live chat med proaktive triggere og overvågning af besøgende i realtid
  • – Selvbetjeningsportal med vidensbase, ofte stillede spørgsmål og fora
  • – Integrationer med store sociale platforme som Facebook, Twitter og Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Lever omnikanals serviceoplevelse

Nutidens forbrugere har en tendens til at bruge flere kommunikationskanaler til at forbinde med brands og forventer en problemfri oplevelse på tværs af dem alle. Med LiveAgents software kan du nemt administrere alle dine kundeinteraktioner fra et enkelt sted og give en ensartet omnikanals serviceoplevelse uanset de kanaler, kunderne bruger.

Forbedre dit supportteams effektivitet

En bred vifte af funktioner (inklusive automatiseret billet-routing, SLA-administration, standardsvar, teamsamarbejdsfunktioner samt øjeblikkelig adgang til omfattende kundeinformation og tidligere interaktioner) gør dit team i stand til at yde en hurtig, yderst effektiv og personlig support – alt sammen bidragende til øget kundetilfredshedsvurderinger.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Gå ud over at måle kundetilfredshed

Mål din overordnede kundeserviceydelse og identificer områder for forbedring. LiveAgent tilbyder robuste analyse- og rapporteringsfunktioner, der giver dig mulighed for at spore adskillige servicemålinger og KPI’er, generere forskellige rapporter såsom kanalbrug, agentydelse og tilgængelighed, SLA-overholdelse, tidsregistreringsrapporter og mere.

Hvorfor LiveAgent er den rigtige kundetilfredshedssoftware til din virksomhed

Stars

Udvalgt af 21.000 virksomheder

LiveAgent er betroet af over 21.000 virksomheder rundt om i verden på tværs af forskellige brancher.

Person icon

Fleksibel & kan tilpasses

Softwaren er fleksibel, let skalerbar og kan tilpasses efter dine behov.

Money Bag

Gennemsigtig & fair prissætning

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer. Lige 4 forskellige planer med fair priser at vælge imellem – inklusive en gratis.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er kundetilfredshedssoftware?

Kundetilfredshedssoftware er et system, der hjælper din virksomhed med at skabe langsigtede kunderelationer. Som et resultat kan din virksomhed opnå højere omsætning, god CX og brandbevidsthed.

Hvad er den bedste måde at måle kundetilfredshed på?

Den mest optimale måde at måle eller spore din kundetilfredshed på er gennem csat-undersøgelser, især efter kundeinteraktioner via e-mail eller live chat. Før du opretter en csat-undersøgelse, skal du sikre dig, at dine spørgsmål er rettet mod dine forretningsbehov/mål. Giv kunden mulighed for at give deres mening til kende, men gør det ikke obligatorisk. Hvis du har brug for at besvare alle spørgsmålene, før du indsender, vil du få færre data, der kan hjælpe dig med at forbedre dig. Det kan være lidt tidskrævende at lave en vellykket csat-undersøgelse, men det er den bedste måde at måle kundetilfredshed på.

Hvorfor er det vigtigere end nogensinde at spore kundetilfredshed?

Nå, lad os tage et kig på et eksempel. Hvis kunderne er tilfredse, vender de ofte tilbage og/eller spreder god omtale. Som et resultat kan de blive brandfortalere, hvilket skaber organisk brandbevidsthed, hvilket fører til højere profit. Dette eksempel viser, hvor stor en konkurrencedygtig differentierende kundetilfredshed er i dag.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo