Hvad er tilladelser?
Med brugen af tilladelser kan du administrere den adgang, dine agenter og teammedlemmer har. Giv dem kun tilladelse til handlinger, der er vigtige for deres job, mens du begrænser deres indflydelse på områder, der ikke har noget med deres arbejde at gøre. Tilladelser distribueres sammen med roller.
Frequently Asked Questions
Hvad er tilladelser?
Tilladelser giver dig mulighed for at administrere dit teams adgang. Du kan give dem de relevante tilladelser. De tildeles direkte til specifikke roller.
Hvad bruges tilladelser til?
Tilladelser giver dig mulighed for at udføre specifikke opgaver i systemet. Afhængigt af hvilken rolle du spiller i systemet, er det dine rettigheder. Nogle roller kan have begrænsede tilladelser, mens andre kan have ubegrænsede tilladelser.
Hvordan kan du få adgang til tilladelser i LiveAgent?
Tilladelserne i LiveAgent er tæt forbundet med de roller, der kan tildeles på systemet. Agenten har de mest begrænsede rettigheder, administratoren har de bredeste, og ejeren har adgang til faktureringsfunktioner ud over administratorrettigheder
Expert note
Tilladelser giver dig mulighed for at administrere adgangen til forskellige funktioner i systemet, afhængigt af rollen. Det er vigtigt at tildele passende tilladelser for at sikre opgaverne udføres effektivt.

LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder priser, funktioner og integrationer for deres VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til virksomheder, der ønsker at strømline kundesupport og forbedre kommunikationen på forskellige kanaler.
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
Appen LiveAgent forbedrer kundesupport med chat, videoopkald og kontaktformularer og tilbyder en bedre kundeoplevelse. Prøv det gratis i dag.