Hvad er billet livscyklus?
En billet kan gennemgå forskellige faser gennem sin livscyklus. Når en billet først kommer ind, er dens status typisk Ny. Når en agent besvarer billetten, ændres dens status til Besvaret. Hvis en kunde svarer tilbage på den samme billet, ændres dens status til Åben. Herefter kan en agent enten besvare billetten igen (og samme proces fortsætter) eller blot løse billetten, og status vil blive ændret til Løst.
Der er også mulighed for, gennem hele billettens livscyklus, at blive udsat til senere, markeres som spam, slettes eller fjernes.
Alle handlinger forbundet med billet er markeret med et tidsstempel i billettråden. Det kan være meget nyttigt at holde styr på disse tidsstempler, især hvis du har brug for at få adgang til din online billethistorik. Derfor er det vigtigt at vælge en billetsupportsoftware, der tilbyder detaljeret billetsporing og -rapportering.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en billets livscyklus?
Billettens livscyklus er alle de faser, som hver billet, der når kundeservice, gennemgår. Når billetten vises for første gang, får den status "Ny", og de følgende livscyklusfaser er "Åben", "Besvaret", "Løst" og "Udskudt".
Hvorfor skal du analysere billetters livscyklusser?
Analysen af billettens livscyklus gør det muligt at afgøre, hvilken type billetter der optræder oftest, om de er svære at løse eller muliggør et hurtigt svar.
Kan du tjekke en billets livscyklus i LiveAgent?
I LiveAgent, kan du tjekke billetters livscyklus. Vores billetværktøj giver dig mulighed for nemt at spore billetters livscyklus, du kan se den kronologiske rækkefølge af alle handlinger for en specifik billet. Hver handling er markeret med et tidsstempel, der giver dig en klar tidslinje for billettens fremskridt.
LiveAgent er en anmeldt hjælpdesk-software til SMV'er, der tilbyder forskellige planer og funktioner tilpasset virksomhedernes behov og størrelse, med priser fra $9 per måned. Få 7 dages gratis prøveperiode inklusiv ubegrænset billethistorik, e-mailadresser og kontaktformularer. Andre populære live chat-løsninger inkluderer Podium og Zendesk, der begge har deres fordele og ulemper. LiveAgent har også et affiliate-program med regler og betingelser for godkendelse og betaling af provision. Migrér dine data fra HappyFox til LiveAgent for at yde verdensklasse kundesupport som store virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.