Prøveperiode

Team leader

Hvem er en teamleder?

En teamleder er en person, der er ansvarlig for et team. I kundeservice leder teamledere normalt teams på 5-10 agenter. De er ansvarlige for de daglige opgaver og sørger for, at deres team forbliver fokuseret, og kunderne forbliver tilfredse.

Teamleder i LiveAgent er normalt tildelt rollen Admin for at have adgang til rapporter, opsætninger og konfigurationer.

Frequently asked questions

Hvem er en teamleder?

En teamleder er en person, der yder støtte til et team af agenter, deler sin viden, tager sig af teamets udvikling, komforten i deres arbejde og overvåger deres aktiviteter. De er også den person, der leder teamets præstationer og prioriterer teamets opgaver. 

 

Hvad er en teamleders ansvar?

Teamlederen skal primært støtte teamet i dets arbejde. De bør give træning i at nå mål og udvikle de nødvendige færdigheder til at arbejde i en specifik stilling i et team. De bør udvikle teamets styrker og støtte til at rette op på svagheder. De definerer teamets mål og evaluerer dets fremskridt. De bør også løse konflikter. De bør også organisere fælles møder og andre teaminitiativer.

 

Er det muligt at vælge en teamleder i LiveAgent-software?

I LiveAgent kan teamlederen udpeges som administrator. De har så adgang til alle agentbilletter.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo