Hvad er SLA-overtrædelse?
Nogle virksomheder foretrækker eller er forpligtet til at have en bestemt serviceniveauaftale på plads. SLA’en sætter en bestemt tidsramme, inden for hvilken billetter skal besvares eller chats og opkald skal besvares. Hvis de ikke besvares eller afhentes inden for den angivne tidsramme, sker der en SLA-overtrædelse.
Hvis der forekommer for mange SLA-overtrædelser, bør en virksomhed genoverveje deres SLA-opsætninger og præferencer eller bør styrke deres arbejdsstyrke med flere agenter eller med bedre helpdesk-værktøjer.
Frequently Asked Questions
Hvad er SLA-overtrædelse?
SLA'en angiver den tidsramme, inden for hvilken billetter, chats og opkald skal modtages. Hvis klienterne ikke modtager et svar, eller opkaldet ikke besvares inden for den angivne tid, sker der en SLA-overtrædelse.
Hvordan undgår man SLA-overtrædelser?
For at undgå SLA-overtrædelser bør virksomheden først og fremmest være ærlig over for sin klient og ikke skjule dårlige nyheder. Derudover bør den interne konfiguration af systemet kontrolleres for påmindelser og eskaleringsprocedurer. Det er også værd at gennemgå, hvordan processerne fungerer.
Kan du overvåge SLA-overtrædelser i LiveAgent?
I LiveAgent kan du overvåge SLA-overtrædelser. Administratorer har adgang til dette, så de er i stand til at sikre, at agenter løser sager til tiden.
Expert’s note
SLA-overtrædelse sker, hvis billetter, chats eller opkald ikke besvares inden for den angivne tidsramme. Undgå det ved ærlighed om problemer og kontrollerede interne procedurer.
Hvorfor kan vi ikke bruge GOOGLE BARD i EU?
Google Bard er ikke tilgængelig i EU og EØS-området, hvilket kan skyldes EU's nuværende love og forordninger om privatliv og sikkerhed. EU-reguleringer omkring AI kan påvirke innovation og forretningsvækst, og det er vigtigt at skabe en afbalanceret regulering. EU-ledere bør anerkende fordelene ved AI-innovation og skabe passende reguleringer, der beskytter forbrugere og virksomheder samtidig med at fremme fortsat innovation og vækst.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel
At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.