Prøveperiode

Service desk manager

Hvem er en service desk manager?

Service desk manager er en person, der overvåger en helpdesk-software. De garanterer, at supportydelser hurtigt vil blive leveret til kunder og besøgende på hjemmesiden. De er ansvarlige for at lede en kundesupportafdeling, og give tekniske råd. Managers kommunikerer også med kunder, fejlfinder problemer eller fastlægger tidsplan.

Service desk manager rollen har forskellige krav. De skal være fremragende kommunikator, motivator og coach. Et stort kendskab til softwaren eller programmerne er nødvendig. De skal være gode til at opbygge loyale relationer. En servicedesk manager er en multifunktionel rolle med forskellige behov.

Frequently asked questions

Hvem er en service desk manager?

Kundeservicechefen er nøglerollen for kundeserviceteamet. Denne person er ansvarlig for at føre tilsyn med de daglige aktiviteter i serviceafdelingen. Dette giver organisationen mulighed for at give brugere og virksomhedsteam den støtte, de har brug for.

 

Hvilke ansvarsområder har en service desk manager?

Ansvaret for kundeservicechefen omfatter styring af den daglige drift af servicedesk, styring af servicedesk-teamet, repræsentere holdet foran andre interessenter og støtte sit team i at udvikle og forbedre deres færdigheder.

 

Hvordan kan du indstille en service desk manager i LiveAgent-systemet?

LiveAgents kundeservicechef kan fungere som enten ejer eller administrator. Så har de mulighed for at overvåge deres teams aktiviteter og støtte dem på arbejdet.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo