Hvem er samarbejdspartnere?
I LiveAgent er der mange typer agenter og roller. Samarbejdspartner er en speciel type agent med en anden tilladelse i LiveAgent.
Samarbejdspartnere er næsten identiske med en normal fuld agent, men der er nogle forskelle. Samarbejdspartnere er ikke i stand til at kommunikere med kunder. De er i stand til at kommunikere internt med andre kunderepræsentanter, tilføje og slette deres egne vedhæftede filer eller blot se en kundeinfo. De opretter ofte interne kommentarer for at løse kundeproblemer og forespørgsler.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder begrebet "samarbejdspartnere"?
Samarbejdspartnere er personer, der arbejder sammen med andre på et bestemt projekt eller formål. Samarbejdspartneren er en speciel type agent, der ikke kan kontakte kunder. Beskæftiger sig normalt med interne problemer.
Hvordan indstiller man samarbejdspartnere i LiveAgent?
Opsætning af samarbejdspartnere i LiveAgent er ligesom at tildele andre roller. Dette kan gøres af administratoren i LiveAgent-panelet ved at indtaste konfigurationen.
Hvordan får man adgang til en liste over samarbejdspartnere i LiveAgent?
For at få adgang til listen over samarbejdspartnere skal du tildeles en rolle i systemet. For at tildele en rolle i systemet skal du gå til "Konfiguration" og derefter vælge "Agenter". I det næste trin skal du klikke på "opret en agent" og vælge en rolle for den: det kan være agent, administrator eller ejer.
Expert note
Lær mere om samarbejdspartnere i LiveAgent helpdesk-softwaren og deres rolle, når de arbejder på et projekt eller en specifik opgave

Teksten beskriver LivAgent-tjenesten og dens funktioner, herunder prissætning, integrationer og tilbagemeldinger fra kunder. Teksten indeholder også oplysninger om virksomheden og dens samarbejdspartnere samt en demonstration og kontaktformular. Derudover indeholder teksten reference til en cookiepolitik og muligheden for at chatte med en repræsentant.