Hvem er samarbejdspartnere?
I LiveAgent er der mange typer agenter og roller. Samarbejdspartner er en speciel type agent med en anden tilladelse i LiveAgent.
Samarbejdspartnere er næsten identiske med en normal fuld agent, men der er nogle forskelle. Samarbejdspartnere er ikke i stand til at kommunikere med kunder. De er i stand til at kommunikere internt med andre kunderepræsentanter, tilføje og slette deres egne vedhæftede filer eller blot se en kundeinfo. De opretter ofte interne kommentarer for at løse kundeproblemer og forespørgsler.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder begrebet "samarbejdspartnere"?
Samarbejdspartnere er personer, der arbejder sammen med andre på et bestemt projekt eller formål. Samarbejdspartneren er en speciel type agent, der ikke kan kontakte kunder. Beskæftiger sig normalt med interne problemer.
Hvordan indstiller man samarbejdspartnere i LiveAgent?
Opsætning af samarbejdspartnere i LiveAgent er ligesom at tildele andre roller. Dette kan gøres af administratoren i LiveAgent-panelet ved at indtaste konfigurationen.
Hvordan får man adgang til en liste over samarbejdspartnere i LiveAgent?
For at få adgang til listen over samarbejdspartnere skal du tildeles en rolle i systemet. For at tildele en rolle i systemet skal du gå til "Konfiguration" og derefter vælge "Agenter". I det næste trin skal du klikke på "opret en agent" og vælge en rolle for den: det kan være agent, administrator eller ejer.
Expert’s note
Lær mere om samarbejdspartnere i LiveAgent helpdesk-softwaren og deres rolle, når de arbejder på et projekt eller en specifik opgave
LiveAgent tilbyder priser, funktioner og integrationer for VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige. Kundeserviceagenter skal have fremragende kommunikationsevner og teknisk dygtighed. LiveAgent er en ultimativ helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat.
LiveAgent offers various features like call center devices, extensions, signature, agent panel theme, performance reports, and migration service for popular helpdesk software. Adding agents to your helpdesk account is advisable for efficient customer service. A customer service agent requires excellent communication skills, technical proficiency, and the ability to handle stressful situations. LiveAgent allows you to invite an unlimited number of agents into your help desk. Additionally, you can delete agents by clicking on the waste bin button. Agents can handle customer queries, including chats, phone calls, and messages from various channels.