Hvem er en rettighedserhverver?
Når du tildeler en billet til en kunderepræsentant, kaldes denne kunderepræsentant også for en rettighedserhverver. Så denne agent tildeles en billet, og er så ansvarlig for den. Rettighedserhververe bruges til at henvise til den tildelte kunderepræsentant i automatisering, rapporter og mere. Det er også nemmere at finde information ved at filtrere samtaler efter rettighedserhververe. Se billetter, der kun er tildelt den pågældende agent.
Frequently asked questions
Hvad betyder begrebet rettighedserhverver?
Udtrykket rettighedserhverver betegner en person, til hvem noget er overdraget i henhold til kontrakten. I LiveAgent er det agenten, der er tildelt en given kunde og er ansvarlig for en bestemt billet. Dette gør også ansvaret for automatisering og rapportering klart, og gør det nemmere at finde en person ved at filtrere.
Hvad er tilladelserne for en rettighedserhverver?
Rettighedserhververen er fuldt ud ansvarlig for den billet, som han er tilknyttet til, så han kan kontakte klienten, samt oprette rapporter og handle inden for den billet, han er ansvarlig for.
Hvordan får man adgang til listen over rettighedserhververe i LiveAgent?
Administratoren og ejeren har adgang til listen over tildelinger i LiveAgent. Takket være dette kan de filtrere efter specifikke rettighedserhververe og modtage præcise oplysninger om de billetter, de håndterer.
Expert note
<p>Rettighedserhverver refererer til en person, der er tildelt noget i henhold til en kontrakt. I LiveAgent er det agenten, der har ansvaret for en given kunde og billet, inklusiv automatisering og rapportering.</p>

At reducere opkaldshåndteringstiden i callcentre kan opnås ved at give agenter passende værktøjer og adgang til vidensressourcer. Dette hjælper kunder med at finde svar selv og forbedrer agenternes hastighed og kundeoplevelse. Opkaldshåndteringstid er et metric brugt i call center til at måle produktivitet og effektivitet.