Hvad er en online chat-app?
Chatting appser softwareværktøjer, der gør det muligt for brugere at sende og modtage beskeder online. Nutidens form for applikation er indbygget i enhver smartphone, den er tilgængelig for alle, og den er meget populær og er en favorit. Brugere kan kommunikere med andre brugere over internettet, og det er en realtidstransmission af tekst-, lyd- eller videobeskeder. Hver online chat software tilbyder mange forskellige funktioner og egenskaber.
Online appchat-værktøjer bruges meget inden for kundeservice for deres bekvemmelighed og nem kommunikation. Faktisk foretrækker mange kunder denne kommunikationsmetode frem for telefonopkald og e-mails.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen af en online chat-app?
Et online chatprogram er et program, der giver dig mulighed for at føre en samtale uden for din browser. Det giver dig mulighed for at chatte i realtid, det kan også have en fildelingsmulighed såvel som en videochatmulighed.
Hvilke typer af online chat-app er der?
Online chatapplikationen kan være tekst, det kan være videochat, eller det kan tillade opkald. Applikationen kan også kombinere alle tre kommunikationsmåder. Eksempler på populære applikationer omfatter Messenger, WhatsApp og Telegram.
Kan du bruge en online chat-app i LiveAgent?
Der er en online chatapplikation i LiveAgent. Applikationen er tilgængelig til Android og iOS. Kundeserviceteamet kan også være tilgængeligt uden for kontoret. På den må kan virksomheden få en fordel i forhold til konkurrenterne.
Expert’s note
En online chat app er et softwareværktøj, der tillader brugere at kommunikere i realtid via internettet ved hjælp af tekst-, lyd- eller video-beskeder. Meget anvendt i kundesupport.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
LiveAgent-webinarer giver dybdegående forklaringer af live chat-funktioner, herunder chatinvitationer, widget-tilpasning og chatundersøgelser. De tilbyder trin-for-trin vejledning til korrekt opsætning af live chat.
LiveAgent tilbyder omnichannel teknisk supportværktøjer, herunder e-mail, chat, opkald, videoopkald og sociale medier. Deres helpdesk-software hjælper med at øge tilfredsheden og produktiviteten. Abonner på nyhedsbrevet for opdateringer. Planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent er en multikanals helpdesk-software med funktioner som filtrering, billetadministration, sikkerhed og integrationer. Det tilbyder også funktioner som agentkollisionsdetektion, automatiseret billetdistribution, dåsebeskeder og brugerdefinerede roller. LiveAgent kan også integreres med andre applikationer som e-handel, Zapier og e-mail marketing. Med dens omfattende billetadministration og kundeservicerapporter, kan det hjælpe virksomheder med at håndtere kundeforespørgsler effektivt.
Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten. Live chat er afgørende for at reducere ventetiden og forbedre kundeoplevelsen. Det kan også øge konverteringer og give konkurrencefordel. Live chat-funktioner som chat samtidigt med flere kunder og chatfeedback er nyttige for virksomheder. LiveAgent tilbyder en 14-dages gratis prøveperiode for at forbedre kundesupport.