Hvad er en online chat-app?
Chatting appser softwareværktøjer, der gør det muligt for brugere at sende og modtage beskeder online. Nutidens form for applikation er indbygget i enhver smartphone, den er tilgængelig for alle, og den er meget populær og er en favorit. Brugere kan kommunikere med andre brugere over internettet, og det er en realtidstransmission af tekst-, lyd- eller videobeskeder. Hver online chat software tilbyder mange forskellige funktioner og egenskaber.
Online appchat-værktøjer bruges meget inden for kundeservice for deres bekvemmelighed og nem kommunikation. Faktisk foretrækker mange kunder denne kommunikationsmetode frem for telefonopkald og e-mails.
Frequently asked questions
Hvad er definitionen af en online chat-app?
Et online chatprogram er et program, der giver dig mulighed for at føre en samtale uden for din browser. Det giver dig mulighed for at chatte i realtid, det kan også have en fildelingsmulighed såvel som en videochatmulighed.
Hvilke typer af online chat-app er der?
Online chatapplikationen kan være tekst, det kan være videochat, eller det kan tillade opkald. Applikationen kan også kombinere alle tre kommunikationsmåder. Eksempler på populære applikationer omfatter Messenger, WhatsApp og Telegram.
Kan du bruge en online chat-app i LiveAgent?
Der er en online chatapplikation i LiveAgent. Applikationen er tilgængelig til Android og iOS. Kundeserviceteamet kan også være tilgængeligt uden for kontoret. På den må kan virksomheden få en fordel i forhold til konkurrenterne.
Expert note
<p>En online chat app er et softwareværktøj, der tillader brugere at kommunikere i realtid via internettet ved hjælp af tekst-, lyd- eller video-beskeder. Meget anvendt i kundesupport.</p>

LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
LiveAgent tilbyder en omfattende guide til at opsætte chatinvitationer og chatknapper for at forbedre kundesupport og øge salgskonverteringsrater.
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
LiveAgent er alt-i-en hjælpdesk-software, der strømliner kommunikation og samler kundeforespørgsler på tværs af kanaler for at forbedre kundesupport. Det tilbyder også automatiserede funktioner og brugerdefinerbar grænseflade.
Live chat video kan være en effektiv måde at forbedre kundeservicen på ved at tilbyde øjeblikkelig feedback, et personligt præg, tids- og omkostningsbesparelser samt øget produktivitet. Det kan også give en konkurrencefordel ved at forbedre kundeservice, øge brandbevidstheden og forbedre medarbejdertilfredsheden. For at bruge live chat video med kunder skal du installere en live chat video-widget og træne dine kundesupportrepræsentanter.