Tidsopløsning

Hvad er tidsopløsning?

Tidsopløsning betyder, at en billet blev løst i henhold til en tidsgrænse angivet i SLA’en. At løse billetter til tiden er vigtigt for at bevare kundernes tilfredshed. Alle agenter skal altid forsøge at løse deres billetter så hurtigt som muligt.

Det modsatte af tidsopløsning er en forfalden billet. Det betyder, at den ikke blev løst inden for den tid, der var angivet i SLA’en. Forfaldne billetter kan have negativ indflydelse på din virksomhed og bør undgås.

Frequently asked questions

Hvad betyder tidsopløsning?

Tidsopløsning, også kendt som den gennemsnitlige tid til løsning eller løsningstid, er den gennemsnitlige tid, som kundeserviceteamet har brug for til at løse en sag efter dens åbning. Normalt målt i åbningstider, så når du beregner tidsopløsning, skal du ikke tage højde for det tidspunkt, hvor dit serviceteam er uden for åbningstiden.

 

Er tidsopløsning vigtig?

Tidsopløsning er direkte relateret til kundetilfredshed, og derfor er det en vigtig indikator. Jo hurtigere teamet er i stand til at løse kundeproblemer, jo højere er deres tilfredshedsniveau. Hvis en sag tager lang tid at løse, bliver kunderne nervøse og utilfredse.

 

Hvor kan du tjekke opløsningstid i LiveAgent?

Du kan tjekke tidsopløsningen i LiveAgent-rapporter. Det er værd at følge denne indikator og forsøge at holde den på det bedst mulige niveau.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo