Hvad er tidsopløsning?
Tidsopløsning betyder, at en billet blev løst i henhold til en tidsgrænse angivet i SLA’en. At løse billetter til tiden er vigtigt for at bevare kundernes tilfredshed. Alle agenter skal altid forsøge at løse deres billetter så hurtigt som muligt.
Det modsatte af tidsopløsning er en forfalden billet. Det betyder, at den ikke blev løst inden for den tid, der var angivet i SLA’en. Forfaldne billetter kan have negativ indflydelse på din virksomhed og bør undgås.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder tidsopløsning?
Tidsopløsning, også kendt som den gennemsnitlige tid til løsning eller løsningstid, er den gennemsnitlige tid, som kundeserviceteamet har brug for til at løse en sag efter dens åbning. Normalt målt i åbningstider, så når du beregner tidsopløsning, skal du ikke tage højde for det tidspunkt, hvor dit serviceteam er uden for åbningstiden.
Er tidsopløsning vigtig?
Tidsopløsning er direkte relateret til kundetilfredshed, og derfor er det en vigtig indikator. Jo hurtigere teamet er i stand til at løse kundeproblemer, jo højere er deres tilfredshedsniveau. Hvis en sag tager lang tid at løse, bliver kunderne nervøse og utilfredse.
Hvor kan du tjekke opløsningstid i LiveAgent?
Du kan tjekke tidsopløsningen i LiveAgent-rapporter. Det er værd at følge denne indikator og forsøge at holde den på det bedst mulige niveau.
Expert note
Tidsopløsning er den gennemsnitlige tid det tager for dit kundeserviceteam at løse en sag efter dens åbning. Det er vigtigt for kundetilfredshed.

Hvorfor kunder bliver vrede på kundeservicemedarbejdere
Videos - Why Customers Get Upset With Customer Service Representatives
Teksten beskriver LivAgent-tjenesten og dens funktioner, herunder prissætning, integrationer og tilbagemeldinger fra kunder. Teksten indeholder også oplysninger om virksomheden og dens samarbejdspartnere samt en demonstration og kontaktformular. Derudover indeholder teksten reference til en cookiepolitik og muligheden for at chatte med en repræsentant.