Hvad er multibrand?
Multi-brand add-on giver dig mulighed for at administrere mere end ét brand på samme tid. Hvert brand er kendetegnet ved flere faktorer, som definerer dets identitet. Disse faktorer er e-mail-supportadresser, hjælpecenter, forskellige widgets og plugins. Sociale medieplatforme, som Facebook eller Twitter, hjælper dig også med at danne dit brand.
Se en video om multibrand
En multibrand strategi er en strategi, der anvendes af store virksomheder, der har flere eller “søster” brands. Hvert brand er ansvarlig for sin egen prissætning, produktlinjer, distributionskanaler, kunderelationer, markedsføring og forsyningskæde. LiveAgent helpdesk-software hjælper med at administrere en multifunktionel multibrandstrategi gennem dens produktdifferentierings og brandingstrategi-funktion. Helpdesk-softwaren giver også analyser til at spore produktydelse og kundeengagement for hvert brand. LiveAgent leverer kundeserviceintegration, der hjælper flere brands med at holde forbindelsen og sikre kundetilfredshed.
Topics
- multi-branding
- brand strategi
- markedsandel
Video summary
I denne video vil du lære hvad multi-branding er, hvordan og hvornår man bruger denne strategi, og hvordan den kan udnyttes til at dominere en kategori eller en marked. Multi-branding er en strategi, der bruges af etablerede mærker til at introducere et nyt brand inden for en bestemt kategori. Det nye brand er helt anderledes end det oprindelige brand og har sit eget unikke navn og identitet. Formålet med multi-branding strategien er at øge markedsandelen og appellere til specifikke målgrupper. Der er dog også risici og udfordringer forbundet med denne strategi, herunder mulighed for konkurrence mellem de to brands og behovet for effektiv brandstyring. Alligevel kan det være en potentiel mulighed for at øge salg og indtjening, hvis det gøres korrekt.
Frequently asked questions
Hvad betyder multibrand?
Multibrand er en add-on til kundeservicesoftware, der giver dig mulighed for at administrere og implementere kundeservice indenfor forskellige brands indenfor en virksomhed med ét system. Hvert brand er forskelligt og har forskellige funktioner, såsom helpdesk, support-mailadresser, widgets, plugins og sociale medieplatforme.
Hvad er fordelene ved at bruge multibrand?
Fordelene ved multibrand omfatter muligheden for at tilføje multibrand-support-mailadresser, muligheden for at oprette hjælpecentre, tilføje webwidgets, konfigurere telefonnumre og mest af alt understøtte flere brands på ét sted.
Er det muligt at bruge multibrand-funktionen i LiveAgent?
I LiveAgent har du mulighed for at bruge multibrand-funktionen. Det giver mulighed for multi-channel service og administration af forskellige brands på ét sted. Du kan nemt konfigurere alt.
Expert note
<p>Multibrand giver virksomheder mulighed for at administrere flere brands inden for samme system. Det inkluderer support-emails, hjælpecenter, widgets og sociale medier.</p>

Agent rapporter om arbejdstider, kanalrapport, SLA log rapport, tidsrapport, gamification i kundeservice, benchmarks og leaderboards, niveauer, belønninger og badges, kundeportalfunktioner, intern vidensbase, vidensbase, søgewidgets, forbud mod IPs, help desk sikkerhed, totrinsbekræftelse, GDPR, HTTPS-kryptering, password validator og password audit log.