Multibrand

Hvad er multibrand?

Multi-brand add-on giver dig mulighed for at administrere mere end ét brand på samme tid. Hvert brand er kendetegnet ved flere faktorer, som definerer dets identitet. Disse faktorer er e-mail-supportadresser, hjælpecenter, forskellige widgets og plugins. Sociale medieplatforme, som Facebook eller Twitter, hjælper dig også med at danne dit brand.

Frequently asked questions

Hvad betyder multibrand?

Multibrand er en add-on til kundeservicesoftware, der giver dig mulighed for at administrere og implementere kundeservice indenfor forskellige brands indenfor en virksomhed med ét system. Hvert brand er forskelligt og har forskellige funktioner, såsom helpdesk, support-mailadresser, widgets, plugins og sociale medieplatforme.

 

Hvad er fordelene ved at bruge multibrand?

Fordelene ved multibrand omfatter muligheden for at tilføje multibrand-support-mailadresser, muligheden for at oprette hjælpecentre, tilføje webwidgets, konfigurere telefonnumre og mest af alt understøtte flere brands på ét sted.

 

Er det muligt at bruge multibrand-funktionen i LiveAgent?

I LiveAgent har du mulighed for at bruge multibrand-funktionen. Det giver mulighed for multi-channel service og administration af forskellige brands på ét sted. Du kan nemt konfigurere alt.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo