Hvad er mobiltelefon hjælp?
Hvis kunder har nogle problemer eller spørgsmål, kan de kontakte virksomhedens kundesupport gennem forskellige kanaler. Hvis de har brug for support til iOS eller Android app, kan de bruge mobiltelefon hjælp. Her løses de mest almindelige problemer, spørgsmål og forespørgsler.

Frequently asked questions
Hvordan definerer du mobiltelefon hjælp?
Mobiltelefon hjælp er assistance via mobilkanaler. Hvis kunder har et problem eller spørgsmål vedrørende applikationens funktion, kan de bare kontakte kundeservice ved hjælp af en mobilenhed. Mobilsupport er nødvendig, fordi brugen af mobile enheder er stigende i forhold til at bruge desktop.
Burde din virksomhed yde mobiltelefon hjælp?
Din virksomhed skal helt klart yde mobilsupport. Modtagere bruger flere og flere mobile enheder, så det er ekstremt vigtigt at tilbyde hjælp gennem de mobile applikationer, der er tilgængelige på mobile enheder. Takket være dette udvikler du kundeservice og bringer den til et højere niveau, hvilket øger kundetilfredsheden og dermed har betydning for konverteringen.
Tilbyder LiveAgent mobiltelefon hjælp?
LiveAgent tilbyder en Android-app, der giver dig mulighed for at holde kontakten med folk, der besøger dit websted uden for dit kontor. På den måde har du mulighed for at kontakte dine kunder, hvor som helst og tilbyde dem konstant support.
Expert note
<p>Mobilsupport er afgørende i dagens mobilorienterede verden. Giv dine kunder adgang til mobiltelefon hjælp for at forbedre deres oplevelse.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.