Mersalg

Hvad er mersalg?

Mersalg er et marketingstrick, der narrer kunden til at købe produkter med ekstremt høje priser. Det narrer dem til at vælge dyre pakker og abonnere på ‘dyre’ pakker.

Bortset fra det kan mersalg også defineres i menneskelige ressourcer. Det kan hjælpe forbrugerne med at løse deres fælles problemer på en enkelt platform. For eksempel står en kunde over for et problem med sin nuværende pakke, og så tilbyder du dem en dyrere pakke, der helt eliminerer kundens bekymringer.

Du informerer kunden om, at deres tid og ressourcer vil blive sparet, hvis de køber den dyre pakke, de behøver ikke at kontakte kundeservice igen og igen.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på mersalg?

Mersalg er et marketingtrick, der får kunden til at købe de dyre muligheder, som virksomheden tilbyder. Dette får dem til at vælge dyre pakker og abonnere på "dyre" pakker.

 

Hvad er den grundlæggende betydning af mersalg?

Mersalg er baseret på, at sælgeren inviterer kunden til at købe dyre varer, opgraderinger eller andre tilføjelser for at generere flere indtægter.

& nbsp;

Mersalg i forhold til cross-selling?

Mersalg er en praksis, hvor en virksomhed forsøger at motivere kunderne til at købe et dyrere produkt. Cross-selling er derimod en lignende teknik, men her foreslår sælgeren at købe yderligere produkter.

& nbsp;

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo