Live web chat

Hvad er live web chat?

Live web chat er en form for webbaseret kommunikation, der foregår i realtid. Folk, der bruger live webchat, kan udveksle tekstbeskeder, billeder, videoer, links, GIF’er og emojis.

Hvad er live web chat?

Hvordan kan jeg få live chat på min hjemmeside?

Live web chat kræver ingen yderligere chat software for at blive brugt, og derfor behøver brugerne ikke at spilde tid med at installere nogen form for software til at begynde at chatte. Live webchat er nem at bruge og tilgængelig for alle. Men for at få live chat på dit websted, skal du investere i live chat-software. For at lære mere om fordelene ved at bruge live chat-software, tjek tjek dette link.

Hvordan opretter jeg en live chat?

Hvis du vil gøre det muligt for besøgende på dit websted at begynde at chatte med dine supportmedarbejdere, skal du placere en live chat knap/widget på din hjemmeside. Se disse trin-for-trin instruktioner vejledninger for at komme i gang.

Hvorfor er live chat vigtig?

De fleste virksomheder bruger i disse dage live webchat som en kanal til øjeblikkelig kommunikation med kunder, fordi det er en hurtig, effektiv og omkostningseffektiv metode til at omdanne besøgende på webstedet til betalende kunder.

Hvad er fordelene ved live chat?

Ikke alene elsker virksomheder at bruge live webchat, men kunderne gør det også! Kunder elsker at bruge live chat, fordi de generelt vil få deres spørgsmål besvaret meget hurtigere, end hvis de ringede eller mailede din virksomhed. Derfor er den største fordel ved live chat hastighed og effektivitet i kundeservice. Hvis du har brug for yderligere hjælp til at forbedre din kundeservice, kan du overveje at investere i help desk software.

Frequently asked questions

Hvad betyder live web chat?

Webchat er software, der giver besøgende på en virksomheds hjemmeside mulighed for hurtigt at kommunikere med supportteamet. Det er praktisk for både en virksomhed, der nemt kan implementere en chat på deres hjemmeside, og for kunder. Du behøver ikke bruge ekstra software, der kan downloades for at aktivere en live webchat – alt sker på hjemmesiden, så en webbrowser er nok.

 

Hvilke slags live web chat findes der?

Der er tre hovedtyper af live webchat. Den første er den informative chat, som er den mest grundlæggende type. Dens opgave er at give information og besvare spørgsmål fra besøgende på webstedet. Den anden type er en salgschat, hvor kunden kan få en produktanbefaling. Agenter bør da have viden og salgsevner. Den sidste type chat er kundeservice, dvs. den er baseret på at hjælpe kunder med deres problemer i forbindelse med køb af produktet, eller med selve produktet og servicen.

 

Kan du bruge live web chat ved hjælp af LiveAgent?

Med LiveAgent kan du bruge live internetchat. Takket være dette kan kunder kontakte agenter i realtid og få svar på deres spørgsmål. LiveAgents live chat er nemt konfigurerbar og har også mulighed for at uploade filer, der giver kunden mulighed for bedre at visualisere problemet.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo