Hvad er en light agent?
Light agent er en begrænset agentrolle, som du kan tildele til et begrænset antal af dine agenter. Light agenter har kun tilladelse til at udføre visse handlinger, såsom at se billetter og rapporter, kun oprette emner i agent forum eller tilføje private kommentarer til billetter i deres grupper. Light agenter har dog ikke lov til at redigere billetter eller blive tildelt dem.
Denne rolle er ikke tilgængelig i LiveAgent
Frequently asked questions
Hvad er en light agent?
Light agent er en agent med begrænsede beføjelser. De kan blive informeret om billetter og kan hjælpe, hvis det er nødvendigt, ved at tilføje private kommentarer til billetten. Kommentarerne fra sådanne agenter er private.
Hvilken rolle har en light agent?
Light agent er en begrænset agentrolle, der kan tildeles et begrænset antal agenter. De kan kun udføre bestemte aktiviteter og har frem for alt en understøttende funktion. De kan dog ikke redigere billetterne, og de kan heller ikke tildeles billetterne.
Kan du finde light agenter i LiveAgent?
The light agent rollen er ikke tilgængelig i LiveAgent. De roller, du kan bruge, er agent-, administrator- og ejerroller.
Expert note
<p>En light agent er en begrænset agentrolle med tilladelse til visse handlinger, men uden mulighed for at redigere eller blive tildelt billetter.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.