Hvad er en light agent?
Light agent er en begrænset agentrolle, som du kan tildele til et begrænset antal af dine agenter. Light agenter har kun tilladelse til at udføre visse handlinger, såsom at se billetter og rapporter, kun oprette emner i agent forum eller tilføje private kommentarer til billetter i deres grupper. Light agenter har dog ikke lov til at redigere billetter eller blive tildelt dem.
Denne rolle er ikke tilgængelig i LiveAgent
Frequently Asked Questions
Hvad er en light agent?
Light agent er en agent med begrænsede beføjelser. De kan blive informeret om billetter og kan hjælpe, hvis det er nødvendigt, ved at tilføje private kommentarer til billetten. Kommentarerne fra sådanne agenter er private.
Hvilken rolle har en light agent?
Light agent er en begrænset agentrolle, der kan tildeles et begrænset antal agenter. De kan kun udføre bestemte aktiviteter og har frem for alt en understøttende funktion. De kan dog ikke redigere billetterne, og de kan heller ikke tildeles billetterne.
Kan du finde light agenter i LiveAgent?
The light agent rollen er ikke tilgængelig i LiveAgent. De roller, du kan bruge, er agent-, administrator- og ejerroller.
Expert’s note
En light agent er en begrænset agentrolle med tilladelse til visse handlinger, men uden mulighed for at redigere eller blive tildelt billetter.
LiveAgent tilbyder priser, funktioner og integrationer for VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige. Kundeserviceagenter skal have fremragende kommunikationsevner og teknisk dygtighed. LiveAgent er en ultimativ helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat.
LiveAgent offers various features like call center devices, extensions, signature, agent panel theme, performance reports, and migration service for popular helpdesk software. Adding agents to your helpdesk account is advisable for efficient customer service. A customer service agent requires excellent communication skills, technical proficiency, and the ability to handle stressful situations. LiveAgent allows you to invite an unlimited number of agents into your help desk. Additionally, you can delete agents by clicking on the waste bin button. Agents can handle customer queries, including chats, phone calls, and messages from various channels.
Agentanvendelse er a vigtig KPI for call centeres produktivitet. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesraten ved at strømline arbejdsgangen. Det er vigtigt at overvåge også gennemsnitlig håndteringstid og kontakt pr. agent pr. måned. Agentanvendelse er forskellig fra agentbelægning, da det kun tager højde for tiden brugt på telefonopkald. Det er vigtigt at beregne agentanvendelsen nøjagtigt for at sætte realistiske mål. Mindre callcentre har lavere agentanvendelsesrater på grund af mindre kontaktvolumen. Det er vigtigt at være forsigtig med at overanstrenge personalet og forårsage agentudbrændthed. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesgraden og øge kundetilfredsheden.