Hvad er komplimenter?
Klager og komplimenter er en fantastisk måde at forklare følelser om virksomhed, produkter eller tjenester. Komplimenter er det modsatte af klager. At modtage komplimenter fra kunder er motiverende for kundesupportmedarbejdere, ledere, og det viser, at kunden var virkelig tilfreds. Men det er nødvendigt at blive ved med at opdatere færdigheder, teknologi, viden.

Frequently asked questions
Hvad er komplimenter?
Komplimenter er kunderos, som en virksomhed kan modtage, når kunden er tilfreds, for eksempel med kundeservice. Hvis din service er i top, er der en chance for, at kunderne vil efterlade ros. Dette er den bedste feedback fra dine kunder.
Hvordan kan kunder give komplimenter?
Kunder kan have flere måder at give komplimenter på. Afhængigt af de kommunikationskanaler virksomheden driver, kan kunden f.eks. lægge en anmeldelse på Google eller på Facebook, skrive en mail direkte til kundeservice, skrive i en chat eller på telefon.
Hvordan burde en kundeservicemedarbejder reagere på komplimenter?
Gode svar på komplimenter er primært takket være klienten. Dette er det første skridt til at gøre kunden endnu mere værdsat. Du kan også overveje, om vi vil tilbyde en sådan kunde en rabat, en gave eller en permanent værdi.