Helpdesk billetterings-system

Hvad er et helpdesk billetterings-system?

Det er software til dine kundesupportagenter. Det hjælper dem med at kommunikere med kunder gennem én grænseflade. Så hvis din virksomhed bruger mange platforme, ville dette være en perfekt løsning. Når din kunde henvender sig, kan du løse problemet hurtigt i kundeservicesoftwaren, såsom LiveAgent. 

LiveAgent dashboard

Hvorfor skal du bruge et helpdesk billetterings-system?

Den vigtigste opgave for en kundeservicemedarbejder er at skabe langsigtede og loyale forhold til kunderne. Én måde at gøre det er ved at bruge et helpdesk billetterings-system. Det inkluderer alle væsentlige komponenter for at sikre hurtige løsninger på kundeproblemer. En kundeservicesoftware-administrator kan oprette regler og SLA’er. Disse ville opdele kunderne i de rigtige afdelinger, indstille bestemte tider og meget mere! Dette hjælper med at automatisere processerne i din kundeserviceafdeling.

Hvorfor skal du bruge et helpdesk billetterings-system? - App - Uploads - 2019 - 09 - Departments.png
Afdelinger

Fordele:

  • Konkurrencefordel
  • Kundetilfredshed
  • Kundeservicemedarbejders tilfredshed
  • Øget salg
  • Kundefastholdelse
  • Kunde loyalitet
  • Øgede indtægter
  • Organiserede data
  • Bedre adgang til kundeservice

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Hvordan fungerer helpdesk billetterings-systemet?

Et billetterings-system modtager en serviceanmodning, som derefter automatisk omdannes til en billet. Anmodningen kan være fra Live Chat, E-mail, Opkald, Sociale medier eller en anden platform.

Derefter administrerer og løser kunderepræsentanterne billetten. Agenten kan se alle kundedata i billetten. De kan derfor hurtigt hjælpe kunden.

Billetterings-systems eksempel - LiveAgent

Hvad er nøglefunktionerne i et effektivt helpdesk billetterings-system?

  • Vidensbase: Giver dig mulighed for at oprette indhold/artikler til dine kunder. I dag foretrækker kunderne at finde information på hjemmesiden. At have gør-det-selv-artikler forbedrer således din kundeserviceeffektivitet. Disse artikler kan også være til agenter, hvilket betyder, at de ikke ses af kunderne.
  • Automatiseringer; såsom SLA’er (Service-level agreements). SLA’erne er en vigtig indstilling under nøglefunktion, for effektivt at reagere på dine kunder. For eksempel; du kan indstille et bestemt tidspunkt for første svar. Hvis ingen besvarer billetten inden for tidsrammen, vil den blive overført til forfalden.
  • Tags: Denne funktion giver dig mulighed for at oprette brugertilpassede arbejdsgange og rapporter. Desuden giver det dig mulighed for at bruge det i Regler, Tidsregler, og SLA’er.
  • Agentrapporter: Hvis du gerne vil holde styr på din agents præstationer, vil denne nøglefunktion vise dig alle de vigtige målinger. For eksempel; besvarede billetter, belønninger, opkald, åben gennemsnitstid og meget mere. Hvis du gerne vil kende alle agent- rapporteringsmåleenheder, kan du læse Agentrapport.
  • Interne billetter/bemærkninger: Denne funktion er effektiv for agenter. For det første gør det dine agenter i stand til at kommunikere internt gennem billetter. Det løser problemer hurtigere og nemmere. For det andet kan du tildele en billet til en anden agent. For eksempel hvis du skal eskalere eller sende til en anden afdeling. For det tredje kan denne funktion også oprette en bemærkning til dig selv. Fordelen er, at alle interne billetter/bemærkninger ikke er synlige for kunderne. Dette muliggør smidig og hurtig kommunikation.
  • Universal indbakke: Det giver dig og dine agenter mulighed for at se billetter fra én grænseflade. Såsom fra e-mail, Twitter, Slack, forumindlæg, Facebook, LiveChat, opkald og mange flere.

Andre yderligere funktioner, der er værd at kende:

  • Multi-kanal kommunikation med kunder
  • Kundedata organiseret i én grænseflade
  • Sammenlægning af samtaler/billetter
  • Dåse- og foruddefinerede beskeder
  • Mobil helpdesk-app for hurtigt at løse billetter, hvor som helst
  • Flersproget billetsystem
  • Eksportér billetter til PDF/HTML-formater eller CSV-fil
  • E-mailvideresendelse

For at få flere oplysninger, se venligst vores Funktioner.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på et helpdesk billetterings-system?

Helpdesk billetterings-system er et system, der giver mulighed for effektiv løsning af kundeproblemer ved at automatisere processen med at behandle klager og administrere anmodninger. Takket være dette har virksomheden mulighed for at tilbyde multi-kanal assistance til sine kunder. Dette gør det meget nemmere for agenter, der har strukturerede samtaler med kunder ét sted.

Hvilke funktioner skal ethvert helpdesk billetterings-system have?

Et godt helpdesk billetterings-system bør primært have billetautomatisering. Dette giver dig mulighed for at multitaske. En anden løsning er information om SLA-status, som forekommer, når medarbejderen første gang støder på en specifik billet og vil vurdere prioriteringen. En anden vigtig ting er de tags, der giver dig mulighed for nemt at organisere dine billetter. En anden nyttig funktion er muligheden for at konfigurere billetskabeloner, som yderligere kan hjælpe dig med at svare på anmodninger. Den funktion, der absolut letter driften, er billet binding. Så vi ved, om kunden har kontaktet os før, og om de havde et lignende problem eller fandt en løsning.

Tilbyder LiveAgent helpdesk billetterings-system?

LiveAgent tilbyder et helpdesk billetterings-system. Med den kan du få adgang til e-mails, chats, omtaler i sociale medier og andre kanaler ét sted. På den anden side har du takket være automatisering en chance for at forbedre driften, gøre det lettere at prioritere opgaver og analysere effektiviteten af ​​kundeserviceaktiviteter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo