Hvem er en help center leder?
Help center manager, den såkaldte admin i LiveAgent, er en help center rolle. som giver agenter fulde rettigheder til enhver handling vedrørende help center. Light-agenter kan ikke have administratorrettigheder.
Frequently asked questions
Hvem er help center lederen?
Help Center lederen er den person, der administrerer kundesupportteamet. I LiveAgent kaldes denne rolle Administrator. Takket være dette har lederen fulde rettigheder til aktiviteter relateret til help center, så de kan lede deres team.
Hvilket ansvar har help center lederen?
Help Center lederen administrerer kundeserviceteamet, understøtter deres aktiviteter og sikrer, at servicen er på højeste niveau. De tænker også på medarbejdernes udvikling og opsummerer deres aktiviteter.
Kan du tilføje en help center leder i LiveAgent?
Help Center lederen kan have administratorrettigheder i LiveAgent. Dette giver dem mulighed for at have alle de tilladelser, de har brug for til at administrere deres team. De har adgang til alle billetter, alle kunder og overblik over alle agenters aktiviteter. Takket være dette kan de effektivt lede teamet og overvåge deres aktiviteter.
Expert note
<p>En help center leder administrerer kundeserviceteamet, sikrer servicen er på højeste niveau og tænker på medarbejderes udvikling for at opsummere deres aktiviteter.</p>

LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
Dåsesvar og tidsregler i LiveAgent hjælper agenterne med at besvare kundespørgsmål hurtigt og effektivt, hvilket sparer tid og forbedrer supportoplevelsen.