Help center manager

Hvem er en help center leder?

Help center manager, den såkaldte admin i LiveAgent, er en help center rolle. som giver agenter fulde rettigheder til enhver handling vedrørende help center. Light-agenter kan ikke have administratorrettigheder.

Frequently asked questions

Hvem er help center lederen?

Help Center lederen er den person, der administrerer kundesupportteamet. I LiveAgent kaldes denne rolle Administrator. Takket være dette har lederen fulde rettigheder til aktiviteter relateret til help center, så de kan lede deres team.

Hvilket ansvar har help center lederen?

Help Center lederen administrerer kundeserviceteamet, understøtter deres aktiviteter og sikrer, at servicen er på højeste niveau. De tænker også på medarbejdernes udvikling og opsummerer deres aktiviteter.

Kan du tilføje en help center leder i LiveAgent?

Help Center lederen kan have administratorrettigheder i LiveAgent. Dette giver dem mulighed for at have alle de tilladelser, de har brug for til at administrere deres team. De har adgang til alle billetter, alle kunder og overblik over alle agenters aktiviteter. Takket være dette kan de effektivt lede teamet og overvåge deres aktiviteter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo