E-mail billettering

Hvad er e-mail-billettering?

For kundesupport er e-mail den mest foretrukne måde for virksomheder. E-mail-supportpersonalet er ikke kun uddannet til at håndtere e-mails, men også til at spore, organisere, prioritere og tildele e-mails. Det er en ret svær opgave, som kan føre til dårlige supporttjenester.

Agenterne filtrerer de vigtige e-mails fra, så de vigtige kan løses som en prioritet. Sporing af billetternes status er også agenternes opgave, så alle billetter kan lukkes, efter at de er blevet løst. Nogle billetter skal muligvis tildeles en anden medarbejder, dette gøres også af de agenter, der arbejder i e-mail billetterings-afdelingen.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo