Hvad er e-mail-billettering?
For kundesupport er e-mail den foretrukne måde for virksomheder. E-mail-supportpersonalet er ikke kun uddannet til at håndtere e-mails, men også til at spore, organisere, prioritere og tildele e-mails. Det er en ret svær opgave, som kan føre til dårlige supporttjenester.
Agenterne filtrerer de vigtige e-mails fra, så de vigtige kan løses som en prioritet. Sporing af billetternes status er også agenternes opgave, så alle billetter kan lukkes, efter at de er blevet løst. Nogle billetter skal muligvis tildeles en anden medarbejder, dette gøres også af de agenter, der arbejder i e-mail billetterings-afdelingen. Yderligere fordele kan opnås ved at bruge e-mail management software, der understøtter Outlook-migrering, Gmail-migrering samt til andre platforme.
E-mail billetterings-software kan automatisk oprette en billet for hver e-mail, virksomheden modtager, og tildele den til den relevante afdeling eller agent. Disse e-mail billetter inkluderer kundens kontaktoplysninger, oversigt over deres anmodning og eventuelle yderligere oplysninger, de har givet. For at spore status på deres anmodning eller modtage opdateringer kan kunden bruge billetnummeret. LiveAgent fungerer som et perfekt Outlook- og Google-alternativ og tilbyder multikanal-integrationer og yderligere helpdesk-funktioner såsom automatisering.
Expert note
E-mail billettering er afgørende for effektiv kommunikation med kunderne og sikrer nøjagtig og professionel billetbesvarelse.

LiveAgent tilbyder prisvindende kundeservice software med integrationer og en support portal. De har også en blog, Akademi og mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet. Kundeservice undersøgelser kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve, chat eller sociale medier. Der er fire hovedtyper af undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. Der er også fokus på kundeservice anmeldelser og virksomheder samt kundeservice værktøjer og oplevelse.
Artiklen omhandler vigtigheden af respons på feedback fra kunder i form af anmeldelser på Google eller Facebook, mails, chat eller telefon. En god respons kan styrke kundens værdi og loyale adfærd. Opdatering af færdigheder, teknologi og viden er også afgørende for fortsat positive tilbagemeldinger. Teksten introducerer desuden LiveAgent, en platform for kundeservice, og opfordrer til at tilmelde sig en demo.
Et billetteringssystem er et værktøj, der hjælper med at centralisere og organisere kundehenvendelser fra forskellige kanaler i en universel indbakke. LiveAgent tilbyder forskellige abonnementer til billetteringssoftwaren, som kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. LiveAgent's billet-software har også diverse funktioner, såsom hybrid billetstrøm, automatiseret billetdistribution og tidsregler.
EngageBay billetteringsanmeldelse
LiveAgent tilbyder et effektivt helpdesk-billetsystem med næsten 200 funktioner, herunder ubegrænsede skabeloner til hurtige svar på forespørgsler og billetfelter til indsamling og gemme data om kunder og deres forespørgsler, samt forskellige prissætningsniveauer og integrationer. Brug af LiveAgent fører til forbedret kundeservice, stigning i kundetilfredshed og salg, og forbedring af responstider og produktivitet. Produktet har også modtaget mange positive anmeldelser fra virksomheder, og det kan integreres i Shopify-butikker for at sælge gennem flere kanaler.