Hvad er e-mail-billettering?
Til kundesupport er e-mail den foretrukne måde at kommunikere på. Supportpersonalet er ikke kun uddannet til at håndtere e-mails, men også til at spore, organisere, prioritere og tildele dem. Det er en ret hård opgave, som kan føre til dårlige supporttjenester, hvis de udføres forkert.
Hvordan booster man kundesupport med e-mail billetteringssoftware?
Agenterne filtrerer de vigtige e-mails fra, så de vigtige kan løses som en prioritet. Sporing af deres status er også agenternes opgave, så alle billetter kan lukkes, efter at de er blevet løst. Nogle billetter skal muligvis tildeles en anden medarbejder, dette gøres også af de agenter, der arbejder i e-mail billetteringsafdelingen. Yderligere fordele kan opnås ved at bruge e-mail-administrationssoftware, der understøtter Outlook-migrering, Gmail-migrering såvel som til andre platforme.
E-mail billetteringssoftware er et billetværktøj, der automatisk kan oprette en billet for hver e-mail, virksomheden modtager, og tildele den til den relevante afdeling eller agent. Disse e-mail billetter inkluderer kundens kontaktoplysninger, sammendrag af deres anmodning og eventuelle yderligere oplysninger, de har givet. For at spore status på deres anmodning eller modtage opdateringer, kan kunden bruge billetnummeret. LiveAgent fungerer som et perfekt Outlook- og Google-alternativ, der tilbyder multikanal-integrationer og yderligere helpdesk-funktioner.
Expert note
<p>E-mail billettering er afgørende for effektiv kommunikation med kunderne og sikrer nøjagtig og professionel billetbesvarelse.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.