Kundeservice arbejdsleder

Hvad er en kundeservice arbejdsleder?

Kundeservice arbejdsledere er det personale, der uddelegerer opgaver og overvåger agenternes arbejde. De er også ansvarlige for uddannelse og ansættelse af agenterne og sørger for, at de mennesker, der kommer ind i virksomheden, bliver et aktiv for den.

En kundeservice arbejdsleder skal sikre sig, at den leverede kundeservice er op til mærket og ikke mangler væsentlige ting, som kunden måtte have brug for. De skal sikre, at kunden ikke bliver skuffet efter at have kontaktet kundeserviceagenten. Kunden skal være tilfreds, og det er noget, vejlederen skal sørge for.

Frequently asked questions

Hvem er en kundeservice arbejdsleder?

Kundeservice arbejdsleder er en person, der er ansvarlig for at overvåge kundeservice og at den fungerer effektivt. Kan være ansvarlig for supervision af servicerepræsentanter eller hele teamet. En vigtig rolle for Kundeservice arbejdsleder er også oprettelsen af ​​kundeserviceregler og -procedurer.

Hvilke evner skal en kundeservice arbejdsleder have?

Kundeservice arbejdslederen bør have flere vigtige færdigheder - både bløde og hårde. Skal kunne bruge kommunikationsmidler med forskellige mennesker. De bør også være tålmodige og empatiske, takket være hvilken de kan føle huden på både klienten og medarbejderen. De bør også udvise diplomatiske færdigheder, der vil hjælpe med problemløsning, såvel som tekniske færdigheder. Det er også ekstremt vigtigt for dem at have omfattende viden om de produkter og tjenester, en given organisation tilbyder.

Kan du tilføje kundeservice arbejdsleder i LiveAgent?

Du kan ikke tilføje rollen kundeservice arbejdsleder til LiveAgent, men du kan give personen med denne rolle en vigtigere rolle i systemet (som administrator eller ejer). Takket være dette vil de have bred adgang til data fra individuelle agenter, kunder og relevante rapporter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo