Hvad er kundeservice anmeldelser?
Hvis en kunde foretager et køb, eller har brug for hjælp til et allerede købt produkt, kan de kontakte kundeservice. Kundeservice er der for at hjælpe kunderne. Det er op til kunden, hvor god eller dårlig en anmeldelse vil være. Hvis de beslutter sig for at skrive en anmeldelse for kundeservice, kan det hjælpe andre potentielle købere med at købe et produkt fra det pågældende firma.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundeservice anmeldelser?
En kundeservice anmeldelse er kundens mening om kundeservice. Den indeholder deres positive og negative erfaringer med den samlede kundeservice (kontakt med agenten, købsproces, afsendelse af produkter). Anmeldelser er meget nyttige til at udvikle kundeservice, men også til at udvikle andre aktiviteter af brand.
Er kundeservice anmeldelser vigtige for en virksomhed?
Kundeservice anmeldelser er ekstremt vigtige for en virksomhed. De påvirker både eksisterende kunders og potentielle kunders efterfølgende købsbeslutninger. Derudover får du information om, hvordan kundeservicen er i din virksomhed – om den passer til dine kunder eller ej, hvad dens mangler er og hvilke fordele den har. Online anmeldelser giver virksomheden troværdighed. Takket være dette er det synligt i søgemaskiner.
Hvordan beder man kunder om kundeservice anmeldelser?
Der er mange måder at bede kunder om kundeservice anmeldelser. Vi kan bede dem om at gøre det, når vi er færdige med at løse deres problemer (i enhver kommunikationskanal - e-mail, sociale medier eller telefon). En anden mulighed er at sende en anmodning om feedback via SMS, e-mail, fansideindlæg eller privat besked. Anmodningen kan også ske telefonisk. Husk at angive, hvorfor det er vigtigt for din virksomhed, og at dine kunders stemme betyder mest for dig.
Expert’s note
Kundeservice anmeldelser er vigtige, da de giver kunderne en stemme. Bed dine kunder om feedback via e-mail, SMS eller sociale medier for at forbedre din virksomheds troværdighed.
Effektiv kundeservice handler om at opbygge langsigtede relationer, lytte til kunder og bruge kundeservicesoftware som LiveAgent. Virksomheder som Google, Chick-fil-A, IKEA og Amazon viser eksempler på fremragende kundeservice gennem investering i medarbejdere og skabelse af en god kundeoplevelse. Manglende kompetence, proaktivitet og tilgængelighed er almindelige kundeservicefejl, der kan påvirke virksomhedens overskud.
En dedikeret hub til dine kunder
Agent -billetformularer giver kunderne mulighed for at kontakte supportteamet via kundeportalen og gemme kundedata via CRM systemet. Det forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser. En kundeportal reducerer omkostninger og giver 24/7 adgang til oplysninger. Kundeserviceportalsoftware giver kunder adgang til billetstatus, produktinformation og selvbetjeningsværktøjer. LiveAgent tilbyder også intern videnstyring.Over 30.000 virksomheder bruger LiveAgent's funktionsrige selvbetjeningsportal, der kan tilpasses til dit brand.