Kundeservice e-mail

Hvad er en kundeservice-e-mail?

Kundeservice e-mail er en type kommunikationskanal. Kommunikation via kundeservice e-mail sker ikke i realtid. Der er ikke behov for, at begge sider er til stede for at starte kommunikation. Beskeder kommer næsten øjeblikkeligt til modtageren.

Gennem kundeservice e-mail forsøger kunderepræsentanter at fejlfinde enhver kundes problemer, de har med produkter eller tjenester. Det er også et vigtigt forretningsværktøj. Hver e-mail skal have et personlige præg.

Frequently asked questions

Hvad er kundeservice e-mail?

Kundeservice e-mail er en måde at skrive til kunder på. Deres mål er at løse et specifikt kundeproblem. Det er vigtigt, at e-mail-adressen til kundeservice er let tilgængelig for enhver kunde, og at svaret modtages inden for maksimalt 24 timer.

Kan du sende kundeservice-e-mail ved hjælp af LiveAgent?

LiveAgent tilbyder selvfølgelig muligheden for at sende e-mails. Det er en af de grundlæggende kommunikationsformer mellem kunde og kundeservice. Sørg for, at din service via denne kanal er så effektiv som muligt, og send meningsfulde beskeder, der løser problemet.

Hvor finder man kundeservice-e-mail-skabeloner i LiveAgent?

Hos LiveAgent findes skabeloner til e-mails ved at gå til 'Konfiguration'. Derefter skal du vælge fanen 'E-mail'. Der finder du de tilgængelige skabeloner ved at vælge Agentskabeloner.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo