Hvad er en kundedatabase?
Gem alle dine oplysninger og data om kunder i en kundedatabase i LiveAgent. Du kan gemme grundlæggende kontaktoplysninger som telefonnummer, e-mail, firmaadresse eller sprogpræferencer og meget mere. Find ud af, hvad virksomheder anmoder om, og gem disse oplysninger. Du kan også se tidligere supportsamtaler i denne database.


Frequently asked questions
Hvad er en kundedatabase?
Kundedatabasen er stedet i LiveAgent, hvor du kan gemme alle dine oplysninger og kundedata. Det kan være basisinformationer, såsom telefonnummer, e-mailadresse, men også mere detaljerede og individualiserede.
Er det vigtigt for din virksomhed at have en kundedatabase?
Det er vigtigt for din virksomhed at have en kundebase, da den viser oplysninger om de personer, der interagerer med din virksomhed, så de bliver interesserede i de tjenester, du leverer, eller de produkter, du tilbyder. På den måde, kan du for eksempel definere din målgruppe tydeligere.
Hvordan organiserer man en kundedatabase?
Hvordan du organiserer din kundebase afhænger af dig. Du kan kun indsamle grundlæggende kontaktoplysninger der, dvs. navn og efternavn, e-mail, telefonnummer, adresse, sprog. Men du kan også samle mere detaljerede oplysninger, du måske vil finde nyttige.
Expert note
<p>En kundedatabase i LiveAgent kan hjælpe dig med at gemme alle kundedata og -oplysninger på en organiseret måde, så du kan forbedre kundeoplevelsen.</p>

Sådan opsætter og opretter du kontakter i LiveAgent
Gem dine kunders oplysninger ét sted med LiveAgents kontaktstyringsfunktion og tilpas din service baseret på deres præferencer. Opnå bedre kundesupport og forbedret salg.
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
LiveAgent iOS-app tilbyder virksomheds- og supportløsninger med chat, videoopkald og kontaktformularer for at forbedre kundesupport. Planlæg en demo i dag.