Hvad er en kundedatabase?
Gem alle dine oplysninger og data om kunder i en kundedatabase i LiveAgent. Du kan gemme grundlæggende kontaktoplysninger som telefonnummer, e-mail, firmaadresse eller sprogpræferencer og meget mere. Find ud af, hvad virksomheder anmoder om, og gem disse oplysninger. Du kan også se tidligere supportsamtaler i denne database.
Frequently Asked Questions
Hvad er en kundedatabase?
Kundedatabasen er stedet i LiveAgent, hvor du kan gemme alle dine oplysninger og kundedata. Det kan være basisinformationer, såsom telefonnummer, e-mailadresse, men også mere detaljerede og individualiserede.
Er det vigtigt for din virksomhed at have en kundedatabase?
Det er vigtigt for din virksomhed at have en kundebase, da den viser oplysninger om de personer, der interagerer med din virksomhed, så de bliver interesserede i de tjenester, du leverer, eller de produkter, du tilbyder. På den måde, kan du for eksempel definere din målgruppe tydeligere.
Hvordan organiserer man en kundedatabase?
Hvordan du organiserer din kundebase afhænger af dig. Du kan kun indsamle grundlæggende kontaktoplysninger der, dvs. navn og efternavn, e-mail, telefonnummer, adresse, sprog. Men du kan også samle mere detaljerede oplysninger, du måske vil finde nyttige.
Expert’s note
En kundedatabase i LiveAgent kan hjælpe dig med at gemme alle kundedata og -oplysninger på en organiseret måde, så du kan forbedre kundeoplevelsen.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.