Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatisk tilbagekald

Hvad er en automatisk tilbagekald?

Et automatisk tilbagekald er en telefonopkaldssystemfunktion, som opkaldere kan bruge til at tilmelde sig et tilbagekald, når det nummer, de har ringet til, er optaget. Den automatiske tilbagekaldsfunktion instruerer telefonsystemet i at gemme og genopkalde opkaldsnummeret, når linjen bliver tilgængelig igen.

Tilbagekaldsmuligheden er et fælles træk ved et IVR -system, og det sikrer, at kunderne kan nyde et automatisk tilbagekald frem for at blive holdt på hold. Mange callcenter-software tilbyder den automatiske tilbagekaldsfunktion, da den giver en bedre måde at nyde bekvem callcenter-kommunikation.

LiveAgent callcenter -software giver den automatiske tilbagekaldsfunktion som en del af sin callcenter-softwareløsning. Ved at vælge LiveAgent automatisk callback-software kan du nemt forbedre kundetilfredsheden og reducere ventetider.

kundeservice automatiseret tilbagekald

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Hvordan fungerer automatiske tilbagekald?

Funktionen er en del af en IVR-menu (Interactive Voice Response). Menupunkterne præsenteres for de, der ringer op, når de ringer til dit nummer. Menuen kan f.eks. Bede opkaldere om at “trykke på 1 for salg” eller “trykke på 3 for at få en tilbagekaldsanmodning.”

Hvis dine opkaldere vælger tilbagekaldsmuligheden, gemmes deres nummer og placeres i en kø af systemet, og opkaldet afsluttes øjeblikkeligt. Når den, der ringer op, når toppen af køen, ringer systemet automatisk til deres nummer og forbinder dem med en supportagent.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hvad er automatiske tilbagekaldsinstruktioner?

Automatiske opkaldsinstruktioner er de indbyggede edb-kommandoer, som opkaldere bruger til at navigere i travle telefonlinjer og anmode om tilbagekald. Nedenfor er en kort guide til, hvordan du følger instruktioner til automatisk tilbagekald.

  • Når du ringer op, når din urskive afgiver et optaget signal, skal du trykke på den udpegede knap for automatisk opkald, når du har hørt IVR-menulisten
  • Efter at have trykket på knappen, afsluttes opkaldet
  • Hvis du har lagt på, før du trykker på knappen, skal du genopkalde nummeret, lytte til instruktionerne og trykke på den forudindstillede mulighed for et tilbagekald
  • Når linjen er tilgængelig, modtager du et tilbagekald
  • Besvar telefonen, og tal med callcenter-operatøren

Modsat, hvis du vil annullere en tilbagekaldsanmodning, kan du gøre følgende:

  • Lyt til IVR instruktionerne
  • Tryk på den angivne knap for at fortryde en automatisk opkaldsanmodning
  • Vent på en bekræftelsestone og læg på

Hvorfor er det vigtigt for callcenter-softwaren at have en avanceret callback-funktion?

Ifølge Harvard Business Review opbygger automatiske tilbagekald loyalitet og reducerer kundernes indsats. Denne funktion opbygger imidlertid ikke bare loyalitet; det giver callcentret nogle væsentlige fordele.

Her er nogle af grundene til, at tilbagekaldsfunktionen er afgørende for callcenter-software:

  • Tilbagekaldsfunktionen forbedrer kundetilfredshed og kundeoplevelse
  • Callcentre udnytter callback-funktionen for at reducere den gennemsnitlige ventetid
  • Tilbagekaldsfunktionen angiver, at et callcenter værdsætter kundens tid

De fleste callcentre opfatter automatiske opkaldsfunktioner som en innovation for kundeoplevelse. For yderligere at forbedre værdien, der tilbydes af tilbagekaldsfunktioner, kan callcentre anmode om feedback fra kunder og give en bedre kundeoplevelse.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Sådan testes, om funktionen fungerer

Efter implementering af den automatiske tilbagekaldssoftware til din IVR kan du kontrollere, om dit IVR -script fungerer ved at prøve følgende handlinger i LiveAgent.

  1. Log ind på din LiveAgent-konto
  2. Ring til det telefonnummer, der er knyttet til din LiveAgent-konto. Sørg for, at nummeret har et aktivt IVR-script på plads
  3. Lyt til IVR-menuen på flere niveauer
  4. Følg opkaldsanvisningerne fra IVR -menuen, og klik på den angivne opkaldsknap. F.eks. Kan IVR-menuen kræve, at du trykker på 4 for et tilbagekald
  5. Vær opmærksom på, hvordan opkaldet falder fra den, der ringer op
  6. Bemærk, at opkaldet ringer i agentgrænsefladen og kan besvares eller sendes til køen
  7. Besvar opkaldet fra agentgrænsefladen
  8. LiveAgent genopretter automatisk opkaldsnummeret. Vent, mens denne proces finder sted
  9. Som opkaldende skal du vente på dit automatiske opkald og besvare opkaldet, når det kommer ind

Hvis du har udført alle disse trin, kan du være sikker på, at din tilbagekaldsfunktion fungerer perfekt og er klar til øjeblikkelig brug.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en automatisk tilbagekald?

En automatisk tilbagekald er en telefon -IVR -funktion, der gør det muligt for opkaldere at få et opkald tilbage senere i stedet for at holde på vent i lang tid. Det hjælper normalt kunder med at tilbagekalde en optaget eller utilgængelig callcenterlinje. Den automatiske tilbagekaldsfunktion sætter den, der ringer op, i en kø og foretager et øjeblikkeligt opkald, når det opkaldte nummer bliver tilgængeligt.

Hvordan fungerer automatiske tilbagekald?

Automatiske tilbagekald fungerer ved at integrere med en IVR -menu. Når de er integreret, kan opkaldere få beskeder om at trykke på bestemte knapper for at aktivere den automatiske tilbagekaldsfunktion. Når anmodningen om automatisk tilbagekald er foretaget, afsluttes opkaldet med det samme. Så for eksempel genopretter LiveAgent -softwaren linjen, når opkaldsnummeret er øverst i tilbagekaldskøen.

Hvad er automatiske tilbagekaldsinstruktioner?

Automatiske tilbagekaldsinstruktioner er softwarekommandoer eller -processer, hvormed opkaldere eller agenter kan starte og svare på anmodninger om tilbagekald. Disse instruktioner involverer normalt at trykke på de udpegede knapper på telefonen og følge opkaldsringe for at afgøre, hvornår der automatisk kan foretages et tilbagekald.

Hvorfor er det vigtigt for callcenter-softwaren at have en avanceret callback -funktion?

Det er nødvendigt, at callcenter-software inkluderer en avanceret tilbagekaldsfunktion af mange forskellige årsager. 

  • Tilbagekaldsfunktioner giver kunderne mulighed for at nyde en bedre oplevelse og support
  • Callback functions also prove to the callers that their time is valuable
  • Automatiske tilbagekald er nyttige til at sikre, at callcenteragenter giver opkaldere rolige, personlige og grundige svar på bekvemme tidspunkter

Hvordan kan du teste, om funktionen fungerer?

Du kan afgøre, om din tilbagekaldsfunktion fungerer ved at logge ind på dit callcenter -software og køre et testopkald.

  • Ring til den linje, der er knyttet til din tilbagekaldskonto, og lyt til IVR -menuen
  • Følg kommandoprompten til opkaldsnummeret, og vent på, at opkaldet afsluttes

  • Bagefter modtager den, der ringer, et opkald, når det er deres tur i opkaldskøen

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo