Agent

Hvem er en agent?

Agenter er en uadskillelig del af enhver virksomhed. Agenter eller kunderepræsentanter er personer, der tager sig af kunder og yder en supportservice. De besvarer opkald, chats eller beskeder for at løse kundeforespørgsler om virksomhedens produkter eller tjenester.

Det er vigtigt at have respekt for kunderne. Kunderepræsentanter skal have en perfekt kombination af færdigheder, personlige egenskaber og brænde for produktet og jobbet.

Agenter med administratorroller kan også administrere andre brugere eller se en rapport. Med ejerrollen har de en tilgang til fakturaer og forretningsinformation.

Få mere at vide om Agenters i LiveAgent.

Forhåndsvisning af LiveAgent's Agenter

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på begrebet agent?

Agenten er den vigtigste komponent i kundeservicesoftware, fordi de giver medarbejderne kompetencer, når de styrer kundeservicen. En agent er en person, der løser problemer og støtter kunden, og på den måde, kan dit brand opnå bedre resultater. En agent, der fungerer som administrator, kan overvåge og konfigurere systemet.

Sådan tildeler du en agentrolle i LiveAgent

For at tildele nogen rollen som en agent i LiveAgent skal du gå til 'Konfiguration' og derefter vælge fanen 'Agenter'. I det næste trin skal du klikke på 'Opret en agent'. Giv agenten et navn, angiv e-mailadresse og køn. Til sidst skal du vælge en præcis rolle: Agent - gennemser billetterne og svarer på dem; eller Administrator - kan se anmodninger, besvare dem og administrere systemindstillinger; eller Ejer - kan administrere kontoen, fakturering og systemindstillinger samt se og svare på anmodninger. Derefter modtager agenten adgangskoden til deres konto via mail.

Hvilke kompetencer har en agent i LiveAgent?

Agenten er det vigtigste element i virksomhedens kundeservice. De har de nødvendige færdigheder til at yde den bedste kundeservice. Agenten understøtter og løser problemer, og hvis de fungerer som administrator, kan de overvåge og konfigurere systemet. Agenten bør have en grundig forståelse af virksomhedens forhold, der kan være af interesse for kunden (produkter, tjenester, salg, marketing osv.).

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo