Prøveperiode

Aktivitetslog

Hvad er en aktivitetslog?

En aktivitetslog er en rapport over alle handlinger udført i en bestemt periode. En aktivitetslog, også kendt som en jobaktivitetslog, viser, hvordan nogen bruger deres tid på at arbejde. I LiveAgent viser en aktivitetslog alle oprettede eller redigerede billetter.

Dette giver administratoren/supervisoren en chance for at gennemgå hver agents arbejde. Det giver dem også en chance for at foreslå forbedringer til, hvordan man arbejder mere effektivt i LiveAgent.

Takket være aktivitetslogfiler kan agenter holde op med at fokusere på aktiviteter af lav værdi og administrere deres tid bedre. En aktivitetslog er også et fantastisk værktøj til at sikre, at medarbejderne er på rette spor med foreslåede virksomhedsplaner.

Hvorfor er aktivitetslogfiler vigtige?

At kunne identificere, hvem der er logget ind på din konto er afgørende for sikkerheden. Fordi virksomheder kommer i tæt kontakt med tonsvis af data dagligt, er det vigtigt at kunne identificere misbrug med det samme. Hvis der opstår misbrug, kan aktivitetslogs identificere den ansvarlige med det samme.

Aktivitetslogs viser også, at du har proaktive foranstaltninger på plads, hvis der opstår misbrug. Dette er vigtigt, hvis du har forretningspartnere eller interessenter, der er investeret i din virksomhed.

Revisionslogfiler er også vigtige, fordi de giver omfattende indsigt.

Lad os kaste et blik på et simpelt eksempel. Forestil dig, at en kunde klager over din kundeservice. At have indsigt fra aktivitetslogfiler kan hjælpe dig med at se nærmere på situationen. Når du har undersøgt det, kan du give feedback og lave en passende handlingsplan for at redde situationen.

Hvorfor burde du evaluere aktivitetsloggen? 

Gennemgang af dine medarbejderes arbejde er en vigtig del af at sikre maksimal effektivitet. LiveAgent tilbyder over 180 funktioner, som du kan bruge til at forbedre din kundeservice.

Aktivitetslogfiler kan give dig indsigt i, hvordan dine agenter bruger disse funktioner. For eksempel, hvis du ser, at en supportmedarbejder udfører en opgave, der nemt kan automatiseres manuelt, kan du fortælle dem om automatisering.

Således kan du gennem revisionsloggennemgange finde muligheder for at forbedre din kundeservice.

Ved at gennemgå revisionslogfiler kan du også spore din agents fremskridt hen imod opfyldelse af virksomhedens mål og parametre.

Fordele ved aktivitetsloggen/revisionsloggen:

  • straks identificere problemer, og undgå måneder med potentielle fejl
  • anerkendelse af kundesupportagenters kompetencer – gode/dårlige agenter
  • hjælper med at måle medarbejdernes Key Performance Indicators (KPI’er)
  • mulighed for at belønne de bedst ydende kundesupportagenter
  • mulighed for at erkende behovet for mere agentuddannelse

Hvor er aktivitetsloggen i LiveAgent?

Trin til at gå til din aktivitetslog:

Navigation til Aktivitetslog/Revisionslog i LiveAgent.
  1. Log ind på dinr LiveAgent konto
  2. Søg efter Konfigurationer
  3. Klik på Værktøjer
  4. Til sidst skal du åbne Revisionslog

Som tidligere nævnt kaldes aktivitetsloggen med andre ord for revisionsloggen.

Revisionslog/aktivitetslog i LiveAgent -eksempel.

Hvad viser din aktivitetslog i LiveAgent?

Aktivitetsloggen giver en komplet rapport om de handlinger, som kundesupportagenter udfører.

Den viser:

  • agentens navn
  • mængden af​​ tid agenten bruger på at arbejde på billetten
  • antallet af billetter, agenten arbejdede på
  • en kort beskrivelse af hver handling
  • specifikke agenttiltag/ændringer i hver billet
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er logaktivitet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Aktivitetsloggen er en registrering af din aktivitet, og hvordan du bruger din tid. Du kan køre en log over aktivitet i den virkelige verden, men også i den virtuelle verden. I organisationer og virksomheder er aktivitetsloggen primært brugt til at overvåge, hvordan medarbejdere eller bruger deres tid, mens de arbejder. Takket være dette er det muligt at vurdere, hvem og hvad der bruger en bestemt tid. Analysen af ​​sådanne data er med til at øge medarbejdernes produktivitet, forbedre tidsstyring og understøtte produktiviteten.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilke aktiviteter kan du logge på LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “I aktivitetsloggen i LiveAgent kan du se alle de aktiviteter, der er gennemført af kundesupportpersonalet. De indsamles i form af en rapport. De data, du finder der, er: – hvor meget tid agenten brugte på at arbejde på én billet – hvor mange billetter kunden har arbejdet med – beskrivelse af hver aktivitet – alle ændringer og aktiviteter udført af agenten på den pågældende billet ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan finder du din aktivitetslog i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvis du vil finde din aktivitet, kan du henvise til revisionsloggen, som er et kronologisk sæt af optegnelser. Den indeholder alle de handlinger, der er blevet udført af teknisk supportpersonale. Du kan finde aktivitetsloggen på din LiveAgent-konto. 1. Log ind på din LiveAgent-konto først. 2. Find konfigurationen 3. Klik på Værktøjer 4. Åbn til sidst revisionsloggen (det vil sige aktivitetsloggen). ” } }] }

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er logaktivitet?

Aktivitetsloggen er en registrering af din aktivitet, og hvordan du bruger din tid. Du kan køre en log over aktivitet i den virkelige verden, men også i den virtuelle verden. I organisationer og virksomheder bruges aktivitetsloggen primært til at overvåge, hvordan medarbejdere eller bruger deres tid, mens de arbejder. Takket være dette er det muligt at vurdere, hvem og hvad der bruger en bestemt tid. Analysen af ​​sådanne data hjælper med at øge medarbejdernes produktivitet, forbedre tidsstyring og understøtter produktiviteten.

Hvilke aktiviteter kan du logge på LiveAgent?

I aktivitetsloggen i LiveAgent kan du se alle de aktiviteter, der er gennemført af kundesupportpersonalet. De indsamles i form af en rapport. De data du finder der er: – hvor meget tid agenten brugte på at arbejde på én billet – hvor mange billetter kunden har arbejdet med – beskrivelse af hver aktivitet – alle ændringer og aktiviteter udført af agenten på den pågældende billet

Hvordan finder du din aktivitetslog i LiveAgent?

Hvis du vil finde din aktivitet, kan du henvise til revisionsloggen, som er et kronologisk sæt poster. Den indeholder alle de handlinger, der er blevet truffet af teknisk supportpersonale. Du kan finde aktivitetsloggen på din LiveAgent-konto. 1. Log ind på din LiveAgent-konto først. 2. Find konfigurationen 3. Klik på Værktøjer 4. Åbn til sidst revisionsloggen (det vil sige aktivitetsloggen).

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo