Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stresser sociale medier dig?

Sit back & tag det roligt, da LiveAgent omdanner alle meddelelser til billetter.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Social
Social media support software

Support til sociale medier inde i din helpdesk

LiveAgent er en omni-channel help-desk software, der samler alle dine kundeinteraktioner fra flere sociale netværk og organiserer dem ét sted på en logisk måde. Ved at bruge LiveAgent til kundeservice giver det dig mulighed for at fokusere på de vigtigste forretningsopgaver, samtidig med at du opretholder høj kundetilfredshed.

Social media support by Understøttelse af sociale medier fra LiveAgent er hurtig, effektiv og omkostningseffektiv. Prøv det i dag.

Lad LiveAgent håndtere dine sociale mediebeskeder

Bliver du ofte distraheret af sociale mediebeskeder fra dine kundeemner og kunder? Den tid er forbi. Tilslut alle dine sociale mediekanaler til LiveAgent, og nyd godt af den avancerede automatisering. Med en ubegrænset historik og samlede meddelelser får du et fuldstændigt billede af hver person, du nogensinde taler med.

Hvad er inkluderet?

Facebook

Vores Facebook- integration eliminerer behovet for at overvåge flere enheder, sociale mediekonti og deling af loginoplysninger. Alle medarbejdere kan svare på billetter fra din universelle indbakke, så det er ikke nødvendigt at være afhængig af en Facebook-side-administrator.

Det er let at udnytte din Facebook-integration. Du skal blot forbinde din Facebook -virksomhedsside (eller sider!) med dit LiveAgent-dashboard og komme i gang. Eventuelle kommentarer til dine sociale indlæg eller omtale af din side bliver automatisk konverteret til billetter, som du kan svare på og derefter arkivere. Som følge deraf, kan det hjælpe dig med at opbygge et loyalt onlinesamfund ved at øge kundeengagement.  

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

LiveAgent’s Facebook Messenger integration giver dig mulighed for at chatte i realtid med dine kunder. Når din Facebook-side modtager en direkte besked, omdannes den øjeblikkeligt til en billet og skubbes ind i LiveAgent-dashboard. Du kan nemt svare, sende vedhæftede filer eller endda trykke på knappen “Like” knappen.

Twitter

LiveAgent’s Twitter integration giver dig mulighed for at overvåge alle @mentions på din side eller alle #hashtag efter eget valg.

Du skal blot forbinde din Twitter-konto med dit LiveAgent-dashboard og vælge, hvilke hashtags og omtaler du vil overvåge. Alle overvågede hashtags og omtaler omdannes automatisk til billetter og kan automatisk tildeles den afdeling, du vælger. LiveAgent henter automatisk alle tweets med dine overvågede søgeord, og du kan begynde at svare på dem fra dit dashboard.

Instagram

LiveAgent’s Instagram integration giver dig mulighed for at se og besvare indlæg, du har blev mærket eller nævnt i, samt svare på eventuelle kommentarer til dine sociale medieindlæg. Derudover har du med LiveAgents universelle indbakke alle dine billetter under ét tag, så det er ikke nødvendigt at overvåge flere enheder eller konti. På den måde sparer LiveAgent medarbejderne for tid, forbedrer deres svartider på forespørgsler og øger medarbejderproduktiviteten på samme tid. Prøv det i dagog opret en stærk tilstedeværelse på de sociale medier med det samme.

Viber

LiveAgent’s Viber integration giver dig mulighed for at modtage og besvare Viber-beskeder i din universelle indbakke. Se hvordan det fungerer i vores demovideo!

Nyttige funktioner til at fremskynde din understøttelse af sociale medier

Du behøver ikke at bruge timer på sociale medier for at svare dine kunder rettidigt.

Hver privat besked fra sociale mediekanaler ender samme sted som e -mails, chats og opkald.

Vælg mellem hundredvis af betingelser og forhold for at automatisere din arbejdsgang og processer.

Brug specifikke tags eller separate afdelinger til at administrere dine sociale mediekanaler.

Forøg din produktivitet ved at bruge dåsebeskeder, tilføje vedhæftede filer og indsætte noter.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Software til rimelige priser

Vi har brugt andre metoder end det andet software på markedet. Vi tilbyder visse kanaler som tilføjelser, hvilket sparer dig for nogle penge, især hvis du har et stort antal medarbejdere. Betal kun for det, du bruger, med vores gennemsigtige priser.

Har en konkurrencefordel

Ved at strømline din sociale kundeservice til help desk-software opnår du en fordel i forhold til dine konkurrenter. Kunder vil kunne kontakte dig med lethed uden at skulle finde ud af, hvilken kanal på sociale medier der er hurtigst og mest sandsynligt at få svar på.

Husk på, at gode gamle e-mails gradvist erstattes af real-time live chat, callcenter software og sociale mediebeskeder. Med LiveAgent kan du give øjeblikkelige svar. Investering i kundeservicesoftware hjælper dig med at levere hurtig, praktisk og problemfri kundesupport. 

Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Øg kundefastholdelse

Virksomheder kan forbedre kundens fastholdelse gennem forskellige marketingstrategier, herunder gavegivning, undersøgelser og rabatter.

Den mest glemte strategi for sociale medier er dog at levere enestående kundeservice. Det er næppe nogen hemmelighed. Glade kunder vender tilbage.

For at opnå fremragende kundesupport skal du først udstyre dit kundesupportteam med et ordentligt værktøj til styring af sociale medier.

LiveAgent samler alle omtaler og meddelelser i en enkelt platform, som gør det muligt for dine kundeservicemedarbejdere at være mere effektive og produktive. Som følge deraf, forbedrer du kundens engagement og dermed også kundefastholdelsen.

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og anmeldelser for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.

Brug os på enhver måde, du vil

LLiveAgent tilpasser sig din virksomheds størrelse og branche. Vi har hjulpet organisationer af alle typer og størrelser. Tjek hvad de har at sige om brugen af ​​vores software.

Business pages

Forretningsløsninger

Start-ups & Virksomheder

Enterprise

Regering

Edu & NGO

Industry Solutions

Industriløsninger

E-handel & Services

Rejser & Overnatning

Marketing & Telco

Underholdning

Grunde til, at du skal bruge
social kundeservicesoftware

Har du nogensinde undret dig over, hvorfor virksomheder begyndte at kommunikere med deres kunder via social kundeservicesoftware i stedet for at gøre det direkte på sociale medier? Det er fordi de var trætte af sociale medier, der overvåger forskellige enheder, dele loginoplysninger og skifte faneblade! Har du det ligesom dem?

 

Smiley face icon

Overser det store billede

Ved du ikke, hvad din tidligere samtale med en kunde handlede om, fordi den var på en anden kanal? LiveAgent holder styr på det.

Clock icon

Mister værdifuld tid

Skifter du for ofte mellem forskellige typer software? Lad LiveAgent gøre det for dig.

 

Web icon

Svært at håndtere

Administrerer du flere profiler på forskellige sociale netværk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ét dashboard.

 

Hvad er kundeservice på sociale medier?

Kundeservice på sociale medier er en relativ ny software-niche. Hovedformålet er at samle hvert budskab og omtale af dit brand på forskellige sociale netværk i ét system, hvorfra du kan kommunikere med dit publikum.

Den største fordel er, at da det er en del af omnichannel help desk-systemet giver det dig mulighed for at se kundeinteraktioner fra andre kundesupportkanaler samme sted. Derudover bliver hver besked samlet i den universelle indbakke og derefter omdannet til fælles billetter med hybrid billetstrømmen.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Hvordan vælger man et socialt støttesystem?

Hvis du har besluttet at begynde at støtte dit sociale mediepublikum uden for bestemte netværk, vil du måske nedskrive alle kravene til systemet. I den første runde bør du tjekke, om du vil flytte din e-mail-kommunikation til det samme sted, hvor du modtager beskeder fra de sociale medier.

Derefter kan du overveje at tilbyde live chat-support og tilføje et indgående callcenter eller yde selvbetjeningssupport via en vidensbase. Sidst men ikke mindst vil du måske have en platform som en kundeportal, hvor brugerne kan finde alle deres anmodninger, indsende spørgsmål til et forum, foreslå forbedringer og give feedback.

Tøv ikke, prøv LiveAgent i dag

LiveAgent er det mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software for SMB i 2021. Der er en grund til det. Vi leverer help-desk software i verdensklasse, der skaber en problemfri oplevelse for både dit kundeserviceteam og kunder. Prøv LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode, eller prøv vores gratis version af LiveAgent. Kom endelig herhen. 

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Sociale medier understøtter sammenligning

Hvis du leder efter det bedste helpdesk-system med understøttelse af sociale medier, er sammenligning af forskellige alternativer et must. Multi-channel help desk indeholder meget mere end bare sociale medier. Selvom du måske ikke har brug for alle funktioner, er det vigtigt at have mulighed for at tilføje bestemte kanaler, mens din virksomhed vokser.

Hvad siger tallene om understøttelse af sociale medier?

ticketing email ticketing

Support til sociale medier

65% of af personer mellem 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. Microsoft

Speed o meter

Responstid

48% af forbrugerne forventer svar på spørgsmål og klager på sociale medier inden for 24 timer. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts

Problemfri oplevelse

Over 50% af virksomheder rapporterer, at en af ​​de mest kritiske kundespørgsmål er “at levere en problemfri kundeoplevelse på tværs af flere kanaler.” Incite Group​

call center cloud based call center software

Digital i forhold til Tale

57% af kunderne vil hellere kontakte virksomheder via digitale medier som f.eks. e-mail eller sociale medier frem for at bruge talebaseret kundesupport. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Brand loyalitet kommer fra god service

Venlige medarbejdere eller kundeservicemedarbejdere er det, der giver en mindeværdig oplevelse, der får forbrugerne til at holde sig til et brand, for 73% af kunderne.

Det kan være let at give den oplevelse, hvis du ved hvad det indebærer. IfølgeShep Hyken, ekspert i kundeservice, bør kundesupportrepræsentanter svare rettidigt, på en personlig måde og aldrig glemme at stille ekstra spørgsmål. For eksempel, hvis en kunde beder dig om at løse deres problem hurtigt, skal du spørge dem, hvor hurtigt, for at opfylde deres forventninger.

Husk, loyale kunder øger ROI, fordi de har en tendens til at købe mere.

Alle støttekanaler under ét tag

LiveAgents kundeservicesoftware til sociale medier integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er kundeservice på sociale medier?

Kundeservice på sociale medier leverer kundeservice til kunder eller potentielle kunder via sociale medieplatforme som Facebook, Instagram eller Twitter. Kundeservice på sociale medier inkluderer besvarelse af direkte beskeder, kommentarer og mentions inden for en 24-timers periode.

Hvordan bruges sociale medier som et værktøj til kundeservice?

Den bedste måde at bruge sociale medier som et værktøj til kundeservice, er at behandle dine sociale mediekanaler som en officiel billet fra en kunde. Giv hurtige, ærlige, søde og vidende svar på beskeder, kommentarer eller nævner.

Hvad er kundeservicesoftware på sociale medier?

Kundeservicesoftware til sociale medier er en del af help desk -løsningen. Det gør det muligt for dine kunderepræsentanter at besvare kundehenvendelser straks fra en grænseflade. Som et resultat behøver de ikke at skifte mellem platforme for at svare. Softwaren kan forhindre kunders frustration og utilfredshed, da du aldrig mister overblikket over kundehenvendelser. At være nærværende og reagere hurtigt er vigtigt for at opbygge kundeforhold på SoMe-platforme. Med denne kundeserviceløsning på sociale medier kan du opbygge kundeloyalitet effektivt og virkningsfuldt med det samme.

Hvorfor er LiveAgent ideel til kundeservice på sociale medier?

LiveAgent opretter forbindelse til flere sociale medieplatforme. For eksempel, hver gang du får en kommentar eller en omtale på et indlæg fra Instagram, modtager du en billet inde i LiveAgent. Det samme gælder Twitter. Desuden kan du forbinde Viber og Facebook.

Hvorfor er sociale medier vigtige for kundeservice?

Sociale medier er vigtige for kundeservice, fordi det gør det muligt for virksomheder at interagere med deres publikum. Virksomheder kan nemt opdatere deres kunder om kommende begivenheder, salg eller ændringer. På samme måde kan kunderne kontakte virksomheder med spørgsmål, kommentarer eller bekymringer. Hvis kundespørgsmål ikke bliver besvaret, ttøver kunderne ikke med at bruge et andet firma.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo