Partnere
Teletek er en svensk operatør, der tilbyder cloud-baserede telefoncentraler med mobile MEX lokalnumre. LiveAgent tilbyder Teletek VoIP-integration gratis for alle LiveAgent-abonnenter.


Hvordan integrerer man Teletek?
Det er vigtigt at påpege, at Teletek allerede er indbygget i LiveAgent. Så hvis du allerede har dit Teletek VoIP-nummer, så log ind på LiveAgent og gå til Numre, hvor du vil indsætte de nødvendige legitimationsoplysninger .

Fordele ved Teletek VoIP:
- øget produktivitet
- forbedret kundeoplevelse
- lettere tilgængelighed
- omkostningseffektivitet
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently asked questions
Hvad er Teletek?
Teletek er en VoIP-udbyder, der har været operationel siden 2008 i hele Europa.
Hvor meget koster Teletek VoIP-nummeret?
Da priserne kan ændre sig, foreslår vi, at du går til Teletek-webstedet for at få nøjagtige, ajourførte prisoplysninger. Med hensyn til Teletek-integrationen i LiveAgent, er der ingen ekstra gebyrer.
Hvorfor er en Teletek-integration i LiveAgent gavnlig for din virksomhed?
Det er en fordel at implementere et Teletek VoIP-nummer, fordi det er en omkostningseffektiv måde at være tilgængelig fra hvor som helst med en bred vifte af enheder for dine kunder.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
LiveAgent call center software anmeldelse
LiveAgent er et call center-software med en ren og organiseret grænseflade. Det tilbyder muligheder for at tilpasse knapper og afdelingsruting, og indeholder også funktioner som indstilling af afviklingsperiode. Der er også mulighed for at optage både indgående og udgående opkald automatisk. LiveAgent giver også brugeren en brugerdefineret knapmulighed, hvilket er perfekt for virksomheder, der ønsker at alt matcher med deres specifikke branddesign.