Partnere
Følg venligst den trinvise vejledning, der er beskrevet nedenfor for at aktivere dit Highrise-plugin.
- Først skal du have en aktiv Highrise-konto.
- Hvis du har det, skal du aktivere Highrise-plugin’et i sektionen LiveAgent-plugins. (Konfiguration > System > Plugins)
- Tryk på konfigurer og kopier din Highrise-kontoer API og URL.
- Bekræft, og så er du klar!
Hvad er Highrise?
Highrise er et cloud-based CRM-værktøj skabt af 37signals. CRM – Customer Relationship Management, er en metode til at interagere med dine nuværende og fremtidige kunder. Målet med CRM er at engagere flere kunder og fastholde dine nuværende ved altid at være forberedt, når du kommunikerer med dem. Du kan også holde styr på deres nuværende problemer eller de problemer, de har stødt på tidligere.
Hvordan fungerer det?
Det kan være tidskrævende at opbevare dine kunders data i to separate grænseflader. Derfor integrerede vi Highrise direkte i LiveAgent. Highrise hjælper dig med at holde styr på tidligere interaktioner og/eller problemer med dine kontakter, og LiveAgent giver dig mulighed for at give dem kvalitetshjælp – desk-kundeservice. Aktiver Highrise og begynd at administrere Highrise-data i LiveAgent (og omvendt).
Eksempel:
Lad os sige, at hr. Marsellus Wallace indsender en billet. Du kender allerede Marsellus og holder styr på hans tidligere interaktioner i Highrise. Din supportmedarbejder vil være i stand til at se alle disse oplysninger i LiveAgent, og vil derfor give det mest præcise og hurtigste svar. Derudover kan agenter tilføje noter direkte i LiveAgent, som også vises i Highrise.
Frequently asked questions
Hvad er Highrise?
Highrise er et kraftfuldt Customer Relationship Management-system, der hjælper dig med at administrere og se data, din virksomhed har om kunderne. Ved at forbinde Highrise med LiveAgent kan du udnytte CRM lige fra din billet og effektivt hjælpe dine kunder fra én grænseflade.
Hvordan kan du integrere Highrise?
Log ind på din LiveAgent-konto > klik på Konfigurationer > System > Plugins. Aktiver Highrise. Indsæt URL og API-nøgle fra Highrise > og BRUG!
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.
LiveAgent tilbyder en evig gratis konto, hvor du kan oprette dig på under 60 sekunder. Du kan vælge et navn til din LiveAgents underdomæne og modtage produktopdateringer og andre tilbud. Ved at tilmelde dig accepterer du T&C og Privatlivspolitik. LiveAgent tilbyder også priser, funktioner, integrationer og support. Quality Unit, LLC ejer alle rettigheder forbeholdes.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.