Partnere
CloudTalk kan meget nemt integreres i LiveAgent og kræver ingen programmering.
Det eneste du skal bruge er din API URL og API-nøgle, som du kan finde direkte i LiveAgent-grænsefladen (indstillinger -> API). Lad derefter CloudTalk gøre resten.

Hvad er Cloudtalk?
CloudTalk er et virksomhedstelefonsystem bygget til salgsteam, der kan ringe hurtigere og lukke flere aftaler, samt til kundeserviceteams for at give en problemfri kundeoplevelse per telefonen. CloudTalk byder på telefonopkald, automatisk opkald, opkaldsscripts, IVR, smart routing, SMS samt andre 75 call centerfunktioner.
Hvordan kan du bruge det?
Ønsker du fuld adgang til kundeinteraktion kombineret med opkaldshistorik, har vi den perfekte løsning. Integrer din LiveAgent-løsning med CloudTalk for at se alle oplysninger om opkald og billetter på ét sted – CloudTalk-grænsefladen. Når kunden ringer, vises kundekortet (som åbner i det sekund, du tager telefonen) kontaktoplysninger, opkaldshistorik, noter og billetter relateret til den, der ringer op. Dine agenter kan derfor tilbyde en mere omfattende og hurtigere kundeservice.
Merværdien for LiveAgent-brugere er synkroniseringen af alle kundeopkald fra CloudTalk. Når opkaldet afsluttes, sendes de relevante oplysninger til LiveAgent og matches med kundens billet. Du vil se navnet på agenten, opkaldets længde, ventetid og navnet på det firma, som telefonopkaldet blev foretaget fra. Hvert opkald er også knyttet til en optagelse, der er tilgængelig når som helst du har brug for det.
Frequently asked questions
Hvad er fordelene ved at bruge Cloudtalk med LiveAgent?
Behøver ikke at skifte mellem grænseflader, alle oplysninger på ét sted, tidseffektiv, bedre kundetilfredshed.
Hvordan kan du integrere Cloudtalk med LiveAgent?
Log ind på din LiveAgent > gå til Konfigurationer > System > API. Opret API og kopier det. Log ind på Cloudtalk > gå til Konto > Integrationer > LiveAgent. Indsæt API'en, og gem foretrukne arbejdsgangsindstillinger > aktiver og brug!
LiveAgent call center software anmeldelse
LiveAgent er et call center-software med en ren og organiseret grænseflade. Det tilbyder muligheder for at tilpasse knapper og afdelingsruting, og indeholder også funktioner som indstilling af afviklingsperiode. Der er også mulighed for at optage både indgående og udgående opkald automatisk. LiveAgent giver også brugeren en brugerdefineret knapmulighed, hvilket er perfekt for virksomheder, der ønsker at alt matcher med deres specifikke branddesign.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent tilbyder en række programmer og tjenester, herunder VoIP-partnere og tilknyttede programmer. Virksomheden har også en blog med akademikere, skabeloner og webinars. Der er også en skriveprøveomkostningsberegner. Kontakt os for yderligere oplysninger og en demo. LiveAgent bruger cookies på deres hjemmeside og kræver accept, før du kan bruge livechat eller sende en kontaktformular.
LiveAgent is a company that offers support solutions and communication tools for businesses with customizable chat options. They offer various features and integrations, and their prices and certifications can be found on their website. They also provide a demo and a free trial period, with setup and installation through their dashboard. Additionally, the website uses cookies. LiveAgent offers real-time chat for better customer service and conversions, and their chat tool allows for personalized responses for improved customer relations. They also have customer reviews, a blog, and a cost calculator on their website. Plan a one-on-one conversation to discover how LiveAgent can help your business.