Prøveperiode

Avelia

Hvad er Avelia?

I næsten 20 år har Avelia været en teleoperatør med speciale i virksomheder, der tilbyder dem skræddersyede løsninger tilpasset deres behov. Tæt på sine kunder, som de har privilegerede relationer med for at være deres one-stop shop, dækker Avelias løsninger hele teleområdet: fast telefoni, mobil, internet, fiber, sikkerhed, softphone osv. Et enkelt kontaktpunkt for alle teleløsninger betyder:

  • forsikringen om, at der tages hånd om filerne, og at ingen sender penge videre i tilfælde af et problem
  • visheden om at lave besparelser
  • muligheden for at vælge dit netværk i al gennemsigtighed (Avelia arbejder med alle operatører)

Avelia har omgivet sig med de bedste partnere til at klare udfordringerne i det næste årti: sikkerhed, SD WAN, telearbejde… Klik på dette link for at finde ud af mere om Avelia: https://www.avelia.fr/shop

Hvordan kan du bruge det?

Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Avelia et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens Avelia sørger for resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er alt hvad du behøver for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere.

Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?

Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, higer andre efter en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.

Med faldet af de traditionelle callcentre og udbredelsen af ​​callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.

Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?

LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk dirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.

Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer alt arbejdet og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. De skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (f.eks. tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rigtige person til jobbet.

Call center med IVR

Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at dirigere kunden til en af ​​dine kollegaer og spar dem tid.

Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Optagelse af telefonsamtaler kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.

Ønsker du mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.

Hvordan integrerer man Avelia VoIP med LiveAgent?

Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med Avelia som din VoIP-udbyder, så følg denne enkle guide.

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
  • Vælg Avelia fra listen over VoIP-udbydere.
Vælg Avelia som VoIP-udbyder i LiveAgent-opkaldsindstillinger
Vælg Avelia
  • Navngiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fjerne markeringen af ​​muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Konfigurer Avelia-nummeret i LiveAgent
Konfigurer Avelia telefonnummer

Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du foretrækker det, kan du tilføje flere Avelia-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.

Avelia telefonnummer er i LiveAgent og klar til at blive brugt i callcenteret
Avelia telefonnummer tilføjet

Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software

Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent-akademiet for at se flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportverdenen.

Er du nysgerrig efter, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se en vifte af ​​vores kundesupportsoftware.

Frequently asked questions

Hvad er Avelia?

Avelia er en VoIP-tjenesteudbyder med standardopkaldstjenester. Tag dig af opkaldsstyring, beskeder, konferenceopkald eller viderestilling af opkald med Avelia og LiveAgent.

Kan jeg integrere Avelia med LiveAgent?

Avelia er en af ​​Voice over Internet Protocol (VoIP)-tjenesteudbyderne, der er tilgængelige og understøttes af LiveAgent. Du kan konfigurere dit callcenter med Avelia som din største udbyder, hvis det er din præference.

Er Avelia integration gratis?

Du behøver ikke at betale ekstra med alt inklusive LiveAgent-planen, og du kan oprette et Avelia VoIP-drevet callcenter i LiveAgent med det samme.

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo