Partnere
Hvad er 2Checkout?

2Checkout er en alt-i-en elektronisk betalingstjeneste og indtægtsgenereringsplatform, der kan maksimere din omsætning og gøre globalt digitalt salg til en lettere opgave at håndtere.
Du kan bruge den til at øge konverteringsfrekvensen, drive en abonnementsbaseret virksomhed og hjælpe dig med vanskelighederne og kompleksiteterne ved e-handel på en global skala som tilpassede betalingsmuligheder og tilbagevendende fakturering.
Prisen på 2Checkout inkluderer fleksible planer for enhver bruger baseret på antallet af vellykkede salg, din virksomhed håndterer. Eller du kan prøve det gratis uden kreditkortoplysninger.
Hvordan kan du bruge det?
2Checkout -integration til LiveAgent kan bruges til at se ordrer, fakturaer og refusioner. Alle disse oplysninger kan tilgås fra LiveAgent’s instrumentbræt uden at skifte mellem apps. For at få adgang til den skal du blot åbne en billet fra en af dine kunder og klikke på ikonet 2Checkout.
Dette kan vise sig at være nyttigt for din virksomhed på flere måder, f.eks. At forbedre kundeinteraktioner. Kundesupportteamene kan se ordrer i billetkommunikationen, så de har et bedre kendskab til problemerne, og de kan levere fremragende kundeservice.
Hvad er fordelene?
- Business software integration med help desk software
- Omnikanal billettering
- Skrivebordsfunktioner gør det muligt at holde styr på dine ordrer i billetoplysningerne
Sådan integreres 2Checkout med LiveAgent
Tag et kig på denne integrationsguide for at lære, hvordan du aktiverer 2Checkout -integration med LiveAgent. Integrationsprocessen er let og tager kun få minutter at gennemføre. Derefter kan du følge og administrere dine ordrer fra LiveAgent.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > System > Plugins. Find 2Checkout -integrationen i plugins listen, og klik på aktiver knappen. LiveAgent genstarter efter aktivering af pluginet.

- Efter genstart finder du det aktive 2Checkout -plugin på listen og klikker på tandhjulskonfigurations-knappen. Udfyld dit 2Checkout brugernavn/e-mail adresse, indtast din adgangskode, og overvej at kontrollere de to muligheder vedrørende ordrerne. Klik derefter på Gem, og du er færdig.

Når du er færdig, kan du klikke på en vilkårlig kunde billet i billettering indbakken og tjek deres ordrer. På den måde har du oplysningerne klar, når du kontakter nye eller eksisterende kunder. Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvad LiveAgent ellers kan gøre? Se vores turvideo.
Frequently asked questions
Hvorfor skal du integrere 2Checkout med LiveAgent?
Integrationen giver dig mulighed for at se og administrere 2Checkout -ordrer fra LiveAgents billetsystem uden at skifte mellem apps.
Hvordan kan du integrere 2Checkout med LiveAgent?
Hvis du allerede er logget ind på din LiveAgent konto, skal du klikke på Konfigurationer & gt; System > Plugins og aktiver 2Checkout integrationen.
Hvad er fordelene ved at integrere 2Checkout med LiveAgent?
Den største fordel er muligheden for at se og administrere 2Checkout ordrer fra LiveAgents billetvisning uden at skifte mellem apps. Dette lader kundesupportagenterne se ordrerne, mens de yder support.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Der er 6 grundlæggende typer af kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM-software til styring af kunderelationer og videnbasesoftware til udveksling af nøgleoplysninger. Kundekontakt software kan forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler og administrere kontakter og data sikkert. LiveAgent tilbyder kundetilfredsheds- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Kundesucces-software hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse, loyalitet og rentabilitet. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
Call center automatisering handler om at bruge software til at automatisere gentagne opgaver og forbedre kundeservice. LiveAgent tilbyder en avanceret kontaktcentersoftware, der understøtter både indgående og udgående opkald, intelligente automatiseringsfunktioner og forskellige kommunikationskanaler. Kundeserviceagenter kan effektivt håndtere forespørgsler med IVR, intelligent rutestyring af telefonopkald og tilbagekaldsfunktioner. Call center automatisering kan optimere virksomhedens driftseffektivitet og reducere omkostninger, mens det forbedrer kundetilfredsheden.