Hvad er 2Checkout?

2Checkout er en alt-i-en elektronisk betalingstjeneste og indtægtsgenereringsplatform, der kan maksimere din omsætning og gøre globalt digitalt salg til en lettere opgave at håndtere.
Du kan bruge den til at øge konverteringsfrekvensen, drive en abonnementsbaseret virksomhed og hjælpe dig med vanskelighederne og kompleksiteterne ved e-handel på en global skala som tilpassede betalingsmuligheder og tilbagevendende fakturering.
Prisen på 2Checkout inkluderer fleksible planer for enhver bruger baseret på antallet af vellykkede salg, din virksomhed håndterer. Eller du kan prøve det gratis uden kreditkortoplysninger.
Hvordan kan du bruge det?
2Checkout -integration til LiveAgent kan bruges til at se ordrer, fakturaer og refusioner. Alle disse oplysninger kan tilgås fra LiveAgent’s instrumentbræt uden at skifte mellem apps. For at få adgang til den skal du blot åbne en billet fra en af dine kunder og klikke på ikonet 2Checkout.
Dette kan vise sig at være nyttigt for din virksomhed på flere måder, f.eks. At forbedre kundeinteraktioner. Kundesupportteamene kan se ordrer i billetkommunikationen, så de har et bedre kendskab til problemerne, og de kan levere fremragende kundeservice.
Hvad er fordelene?
- Business software integration med help desk software
- Omnikanal billettering
- Skrivebordsfunktioner gør det muligt at holde styr på dine ordrer i billetoplysningerne
Sådan integreres 2Checkout med LiveAgent
Tag et kig på denne integrationsguide for at lære, hvordan du aktiverer 2Checkout -integration med LiveAgent. Integrationsprocessen er let og tager kun få minutter at gennemføre. Derefter kan du følge og administrere dine ordrer fra LiveAgent.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > System > Plugins. Find 2Checkout -integrationen i plugins listen, og klik på aktiver knappen. LiveAgent genstarter efter aktivering af pluginet.

- Efter genstart finder du det aktive 2Checkout -plugin på listen og klikker på tandhjulskonfigurations-knappen. Udfyld dit 2Checkout brugernavn/e-mail adresse, indtast din adgangskode, og overvej at kontrollere de to muligheder vedrørende ordrerne. Klik derefter på Gem, og du er færdig.

Når du er færdig, kan du klikke på en vilkårlig kunde billet i billettering indbakken og tjek deres ordrer. På den måde har du oplysningerne klar, når du kontakter nye eller eksisterende kunder. Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvad LiveAgent ellers kan gøre? Se vores turvideo.
Frequently asked questions
Hvorfor skal du integrere 2Checkout med LiveAgent?
Integrationen giver dig mulighed for at se og administrere 2Checkout -ordrer fra LiveAgents billetsystem uden at skifte mellem apps.
Hvordan kan du integrere 2Checkout med LiveAgent?
Hvis du allerede er logget ind på din LiveAgent konto, skal du klikke på Konfigurationer & gt; System > Plugins og aktiver 2Checkout integrationen.
Hvad er fordelene ved at integrere 2Checkout med LiveAgent?
Den største fordel er muligheden for at se og administrere 2Checkout ordrer fra LiveAgents billetvisning uden at skifte mellem apps. Dette lader kundesupportagenterne se ordrerne, mens de yder support.
- FAQ Software - LiveAgent
- Hvad er en funktion til 2-trinsbekræftelse? (+Gratis prøveversion) | LiveAgent
- Kundesuccessoftware 2021 (gratis prøveperiode) | LiveAgent
- Help Desk & Live Chat Software til Forex Industry
- Udgående callcenter software - LiveAgent
- Vidensbase software - LiveAgent
- Reducer indkøbsvognens opgivelsesprocent - LiveAgent
- Hvad er en billetfunktion (+ gratis prøveperiode) | LiveAgent