Skab en positiv CX, der får dine kunder til at tale.
Forøg første svarprocenter med automatiseret billet routing.
Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.
At være i stand til hurtigt og effektivt at kommunikere med andre markedsdeltagere er et væsentligt aspekt af en erhvervsdrivendes liv. Kvaliteten af virksomhedens kundesupport er en af de vigtigste prioriteter for handlende og er en af de førende faktorer i fastholdelse.
Byg et fællesskab af handlende og mæglere ved hjælp af LiveAgent, den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.
LiveAgent sørger for, at ikke et øjeblik går til spilde. En fuldt integreret helpdesk-software muliggør strømlinet kommunikation for at lære og diskutere alt relateret til handel og marked. Verdenen af handel og udveksling hviler aldrig. Når den ene del af verden går i dvale, er den anden lige ved at vågne op til de nye muligheder. Derfor er tid essensen i handelsverdenen. At være ledig kan resultere i betydelige tab i omsætning.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Udvid en invitation til mere strømlinet kommunikation med et personligt præg, og mal et billede af en virksomhed, der virkelig bekymrer sig i en branche, der aldrig sover.
Hold dig opdateret med alle dine handels- og byttemarkedskrav under ét tag. At handle med erfarne forhandlere er udfordrende. Informer dine handelspartnere med et hjerteslag eller reager lynhurtigt på diverse sociale begivenheder, uanset kommunikationskanalen. Med over 180 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer kan du forstå dine forhandleres krav og den bedst mulige kundeservice døgnet rundt. For ikke at nævne 40+ sprogs integration og tilpasning af specielle bogstaver og bogstavaccenter for at overvinde sprogbarrieren og komfortabelt handle globalt, uanset markedssprog.
Konsolider alle dine kommunikationskanaler i én samlet indbakke, der er tilgængelig for alle ved hjælp af LiveAgents support billetsystem. Enhver e-mail, chat, opkald eller opslag på sociale medier, du modtager, forvandles til billetter til bedre styring og overvågning. Sig farvel til overanstrengt kundesupport. Tildel den optimale belastning af billetter til individuelle agenter eller afdelinger ved at sætte klare regler og SLA for billetdistribution og optimale tidsbegrænsede forhold. Sorter problemerne for din kunde i en kort tidsramme. Fra små problemer til komplekse, intet går ubemærket hen på grund af det pålidelige billetsystem.
Implementering af live chat kan ændre dynamikken i dit arbejdsforhold med dine kunder markant. Vis dine færdigheder og viden frem i realtid, mens du bevarer en professionel tilgang. Med en integreret funktion med flere chats, der foregår samtidigt, vil du ikke lade dine kunder blive hængende. Højdepunktet er, at uanset hvor mange chats der er live samtidigt, er det stadig mere omkostningseffektivt end at bruge en telefontjeneste. Bonussen er en forbedret gennemsnitlig svartid.
Etabler en stærk tilstedeværelse på sociale medier med LiveAgent. Forbind med dine forex-følgere gennem flere sociale medieplatforme. LiveAgents tillader enkel og effektiv integration af store sociale medieplatforme som Facebook, Twitter og Instagram. Uden behov for at skifte mellem konti, vil du være i stand til at overvåge og svare på alle dine følgeres kommentarer og beskeder og engagere dig med nye potentielle forhandlere for at tilføje til dit online-fællesskab.
Forhandlere, der har kort tid, kan få øjeblikkelige svar på alle deres spørgsmål ved hjælp af vores tilpassede vidensbase og FAQ-platforme. Ved at bruge den indbyggede WYSIWYG-editor vil du være i stand til at style dine artiklers indhold og struktur i overensstemmelse med dine markedspræferencer
Modtager du en stor mængde henvendelser gennem dine kommunikationskanaler? Er det svært at sortere alle beskederne? Tags hjælper dig med at blive bedre organiseret og effektiv. Du kan manuelt eller automatisk tildele et ubegrænset antal forskellige tags til specifikke billetter og derefter anvende filtre for en hurtigere søgning. Du kan derefter køre en rapport i LiveAgent for bestemte tags og ændre din planlagte forretningsstrategi baseret på resultatet af rapporten. Tags giver dig en anden mulighed for at tilpasse din arbejdsplads efter dine præferencer.
Med LiveAgent behøver du ikke spilde værdifuld tid. I stedet kan du fokusere alle dine bestræbelser på at yde komplet og opmærksom kundesupport til hver enkelt kunde. Sammenlign vores omnichannel-løsning med de alternative markedsudbydere.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og opdag den positive virkning af implementeringen af helpdesk-software på regnskab & juridisk industri
Har med glæde brugt softwaren i et stykke tid nu. LiveAgent har også hjulpet os med at øge vores brugeres tilfredshed og omsætning. Nem at bruge: Brugergrænsefladen er intuitiv og super nem at lære selv for ikke tech-nørder. Vi er i stand til at bruge det på mange af vores hjemmesider med hver deres egen KB, fora og deling af ideer/forslag. Havde brug for et system, der var nemt at bruge og med mulighed for at oprette forbindelse til flere kanaler.
Den finansielle industri udvikler sig i et hastigt tempo. For at imødekomme alle dine kundekrav skal du investere i en softwareplan, der ikke bryder din virksomheds budget.
Most Popular
Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Helpdesk-software kan bruges af forex-virksomheder til at administrere deres kundeservice. For eksempel kan helpdesk-software hjælpe forex-virksomheder med at organisere indgående og udgående opkald, e-mails, chats, anmodninger om sociale medier og mere.
LiveAgent giver følgende fordele for forex-virksomheder: forbedret arbejdsgang, forbedret kundeoplevelse, teamkommunikation, kundetilfredshed og reduceret churn rate.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer