Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din valutaforretning.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4&gange;

Boost fortalervirksomhed

Skab en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24%

Skær ned på svartider

Forøg første svarprocenter med automatiseret billet routing.

37%

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af ​​supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk software til forex business

At være i stand til hurtigt og effektivt at kommunikere med andre markedsdeltagere er et væsentligt aspekt af en erhvervsdrivendes liv. Kvaliteten af ​​virksomhedens kundesupport er en af ​​de vigtigste prioriteter for handlende og er en af ​​de førende faktorer i fastholdelse.

Byg et fællesskab af handlende og mæglere ved hjælp af LiveAgent, den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.

 

LiveAgent sørger for, at ikke et øjeblik går til spilde. En fuldt integreret helpdesk-software muliggør strømlinet kommunikation for at lære og diskutere alt relateret til handel og marked. Verdenen af ​​handel og udveksling hviler aldrig. Når den ene del af verden går i dvale, er den anden lige ved at vågne op til de nye muligheder. Derfor er tid essensen i handelsverdenen. At være ledig kan resultere i betydelige tab i omsætning.

Oplev LiveAgent - den mest avancerede
kommunikationssoftware til Forex-virksomhed

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Hvordan kan forexindustrien drage fordel af helpdesk-software?

Udvid en invitation til mere strømlinet kommunikation med et personligt præg, og mal et billede af en virksomhed, der virkelig bekymrer sig i en branche, der aldrig sover. 

Omnikanals support

Hold dig opdateret med alle dine handels- og byttemarkedskrav under ét tag. At handle med erfarne forhandlere er udfordrende. Informer dine handelspartnere med et hjerteslag eller reager lynhurtigt på diverse sociale begivenheder, uanset kommunikationskanalen. Med over 180 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer kan du forstå dine forhandleres krav og den bedst mulige kundeservice døgnet rundt. For ikke at nævne 40+ sprogs integration og tilpasning af specielle bogstaver og bogstavaccenter for at overvinde sprogbarrieren og komfortabelt handle globalt, uanset markedssprog.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Software til billettering

Konsolider alle dine kommunikationskanaler i én samlet indbakke, der er tilgængelig for alle ved hjælp af LiveAgents support billetsystem. Enhver e-mail, chat, opkald eller opslag på sociale medier, du modtager, forvandles til billetter til bedre styring og overvågning. Sig farvel til overanstrengt kundesupport. Tildel den optimale belastning af billetter til individuelle agenter eller afdelinger ved at sætte klare regler og SLA for billetdistribution og optimale tidsbegrænsede forhold. Sorter problemerne for din kunde i en kort tidsramme. Fra små problemer til komplekse, intet går ubemærket hen på grund af det pålidelige billetsystem.

Live-chat

Implementering af live chat kan ændre dynamikken i dit arbejdsforhold med dine kunder markant. Vis dine færdigheder og viden frem i realtid, mens du bevarer en professionel tilgang. Med en integreret funktion med flere chats, der foregår samtidigt, vil du ikke lade dine kunder blive hængende. Højdepunktet er, at uanset hvor mange chats der er live samtidigt, er det stadig mere omkostningseffektivt end at bruge en telefontjeneste. Bonussen er en forbedret gennemsnitlig svartid.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Sociale medie integration

Etabler en stærk tilstedeværelse på sociale medier med LiveAgent. Forbind med dine forex-følgere gennem flere sociale medieplatforme. LiveAgents tillader enkel og effektiv integration af store sociale medieplatforme som Facebook, Twitter og Instagram. Uden behov for at skifte mellem konti, vil du være i stand til at overvåge og svare på alle dine følgeres kommentarer og beskeder og engagere dig med nye potentielle forhandlere for at tilføje til dit online-fællesskab. 

Vidensbase og FAQ

Forhandlere, der har kort tid, kan få øjeblikkelige svar på alle deres spørgsmål ved hjælp af vores tilpassede vidensbase og FAQ-platforme. Ved at bruge den indbyggede WYSIWYG-editor vil du være i stand til at style dine artiklers indhold og struktur i overensstemmelse med dine markedspræferencer

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tags og rapporter

Modtager du en stor mængde henvendelser gennem dine kommunikationskanaler? Er det svært at sortere alle beskederne? Tags hjælper dig med at blive bedre organiseret og effektiv. Du kan manuelt eller automatisk tildele et ubegrænset antal forskellige tags til specifikke billetter og derefter anvende filtre for en hurtigere søgning. Du kan derefter køre en rapport i LiveAgent for bestemte tags og ændre din planlagte forretningsstrategi baseret på resultatet af rapporten. Tags giver dig en anden mulighed for at tilpasse din arbejdsplads efter dine præferencer.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Er du træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Med LiveAgent behøver du ikke spilde værdifuld tid. I stedet kan du fokusere alle dine bestræbelser på at yde komplet og opmærksom kundesupport til hver enkelt kunde. Sammenlign vores omnichannel-løsning med de alternative markedsudbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og opdag den positive virkning af implementeringen af ​​helpdesk-software på regnskab & juridisk industri

Superb software, der kan bruges som et multikanal kontaktcenter

Har med glæde brugt softwaren i et stykke tid nu. LiveAgent har også hjulpet os med at øge vores brugeres tilfredshed og omsætning. Nem at bruge: Brugergrænsefladen er intuitiv og super nem at lære selv for ikke tech-nørder. Vi er i stand til at bruge det på mange af vores hjemmesider med hver deres egen KB, fora og deling af ideer/forslag. Havde brug for et system, der var nemt at bruge og med mulighed for at oprette forbindelse til flere kanaler.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Founder – CEO
Finansielle tjenesteydelser
 

Helpdesk-softwareløsning til overkommelige priser

Den finansielle industri udvikler sig i et hastigt tempo. For at imødekomme alle dine kundekrav skal du investere i en softwareplan, der ikke bryder din virksomheds budget.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor skal forex-virksomheder have helpdesk-software?

Helpdesk-software kan bruges af forex-virksomheder til at administrere deres kundeservice. For eksempel kan helpdesk-software hjælpe forex-virksomheder med at organisere indgående og udgående opkald, e-mails, chats, anmodninger om sociale medier og mere.

Hvorfor skal forex-virksomheder vælge LiveAgent?

LiveAgent giver følgende fordele for forex-virksomheder: forbedret arbejdsgang, forbedret kundeoplevelse, teamkommunikation, kundetilfredshed og reduceret churn rate.

Related Articles to Forex
LiveAgent tilbyder en gratis migrering af dine data fra Kayako til LiveAgent. Tag et kig på detaljerne og få din gratis migrering i dag.

Flytter du fra Kayako?

Denne tekst beskriver en software, der er bedømt positivt af brugere på Capterra, og som tilbyder forskellige funktioner såsom advarsler og eskaleringer, automatisk billet routing og et centraliseret instrumentpanel til call center management. Softwaren tilbyder også styring af arbejdsstrømme, selvbetjeningsportaler og måling af ydelse. Prisen for softwaren er $15/måned/agent. Brugervenlighed og kundesupport er også blevet rost af brugerne på Capterra.

Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

Forskellige sundhedsinstitutioner stoler på LiveAgent som deres go-to-løsning, når det kommer til at yde kundesupport. Prøv det og se hvorfor.

Helpdesk software til fitness industrien

Sundhedsvirksomheder kan drage fordel af LiveAgent helpdesk-software, da det giver bedre kundesupport, øger salget, øger effektiviteten og produktiviteten af personalet og giver det højeste niveau af kundetilfredshed. LiveAgent har også en brugervenlig grænseflade og hjælpsomme personale.

Liveagent er den mest anmeldte og #1-vurderede helpdesk-software til smb i 2019 og 2020. Slut dig til virksomheder som huawei, bmw, yamaha, o2 og oxford university for at yde support i verdensklasse til dine kunder. Liveagent er gratis for evigt, eller vælg en af ​​vores tre betalte planer.

Migrere fra Zendesk til LiveAgent?

LiveAgent is a highly rated helpdesk software used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University to provide top-notch customer support. They offer various subscription plans, including a free trial without the need for a credit card. LiveAgent provides API keys, live chat buttons, and WhatsApp support for large businesses. They also offer help with data migration from other helpdesk solutions. LiveAgent has over 175 useful tools, 40 integrations, and excellent customer service with 24/7 support from agents. They support 43 different translations and language-customizable widgets and have helped organizations of all types and sizes.

Helpdesk-software til Regnskab & Juridisk industri

The key to running a successful business is to keep customers happy and satisfied, and one way to achieve this is by delivering excellent customer support. LiveAgent is a tool that focuses on customers and can have a positive impact on your business. By combining good customer support with happy customers, positive news about your business will spread both online and offline. Over 21,000 companies can attest to the effectiveness of LiveAgent's helpdesk software, as evidenced by their success stories and testimonials. One satisfied customer, RTIwala Services, praised LiveAgent for its affordable prices and reliable support.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo