Prøveperiode
Utallige måder at forbedre med
ét værktøj

Øg salget med hjælp fra LiveAgent.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

I stilstand? Øg salget med LiveAgent!

Kundetilfredshed er tæt forbundet med fastholdelse, loyalitet og salg. Hvis du vil øge salget, er det bedste, du kan gøre, at skabe en kundecentreret kultur i din virksomhed.

Jo mere du stræber efter at tilfredsstille dine kunder, jo bedre vil din virksomhed præstere med hensyn til omsætning . Hvordan? Læs videre for at finde ud af det!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Bedste strategier til at øge salget

Øget salg handler om at fokusere på dine kunder. Sørg for, at din virksomhed er:

Øg salget  a>Giver værdi til kunderne

Øg salgetReducering af kundeindsats

Øg salget Leverer hurtigt, personlig service

Øg salget med de rigtige værktøjer

Med en helpdesk-software som LiveAgent vil forbedring af din kundeservice, fastholdelse, loyalitet og salg være et stykke kage. Hvorfor?

LiveAgent tilbyder over 180 avancerede helpdesk-funktioner og over 100 integrationer, der vil hjælpe dig med at yde den bedst mulige service.

Right tools to increase sales

Hvorfor skal du fokusere på at forbedre kundeservicen for at øge salget?

Definition of good customer service

God service ønskes og forventes

Kunder forventer upåklagelig service. Hvis virksomhederne ikke leverer det, forlader kunderne dem. Faktisk taber amerikanske virksomheder mere end $62 billion årligt på grund af dårlig kundesrvice.

Bad service spreads like a wildfire

Negative anmeldelser spredte sig som en steppebrand

Amerikanere fortæller i gennemsnit 15 personer om en dårlig serviceoplevelse, kontra de 11 personer, de fortæller om en god oplevelse.

Empower customers with self-service

Det handler om at reducere kundeindsatsen

74 % af folk vil sandsynligvis skifte mærke, hvis de finder købsprocessen for vanskelig.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Det er dyrt at skaffe nye kunder

Det er alt fra 5 til 25 gange dyrere til anskaffe en ny kunde, end det er at beholde en nuværende.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

badges

LiveAgent-funktioner, der hjælper med at øge salget

Email ticketing

Billetsystem med hybride billetstrømme

Med LiveAgent vil dine e-mails, chats, opkald, omtaler på sociale medier og billetter fra andre kanaler ende i én universel indbakke.

Intern og ekstern live chat i realtid

Live chat-support er en nøgleingrediens til at øge salget, da det hjælper virksomheder med at konvertere besøgende på webstedet til betalende kunder.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuelt indbygget callcenter

Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-kanal helpdesk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til et enkelt sted.

Support på sociale medier

Integrer dine profiler på sociale medier i LiveAgent, og svar på kommentarer, private beskeder eller tweets direkte fra din konto.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Automatisering & konserverede svar

Brug automatiseringsregler og standardsvar til at fremskynde hverdagslige opgaver. Spar op til 15 timer hver uge med LiveAgents automatiseringsfunktioner.

Education icon

Videnbase opbygger

Byg flere interne og eksterne vidensbaser som en del af din selvbetjeningsløsning. Opret ofte stillede spørgsmål, fora, feedback- og forslagsbokse og mere.

Web icon

Dashboard for dataanalyse og rapportering

Se, hvem der interagerer med din virksomhed, og overvåg den service, de modtager. Se brug, statistik, evaluer effektivitetsrapporter, og lær af kundetilfredshedsvurderinger.

Grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Hvad gør LiveAgent til det rigtige værktøj til at øge salget?

Most reviewed and number 1

Mest anmeldt og #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2020.

Preferred by 21k businesses

Foretrukket af 21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Pakket med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 100+ integrationer og endeløse tilpasninger, værktøjet tilpasser sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Cloudbaseret og sikkert

Fuldt skybaseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.

Hvad venter du på? Øg salget fra i dag!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er en god stigning i salget?

En god stigning i salget afhænger i høj grad af din virksomheds størrelse. Men generelt er en salgsstigning på 5 til 10 % ret godt.

Hvordan kan LiveAgent hjælpe dig med at øge salget?

LiveAgents kundeservicesoftware hjælper virksomheder med at øge salget ved at yde fremragende kundesupport. Da agenter arbejder fra én grænseflade, kan de omgående besvare alle kundeforespørgsler. Derfor kan de reducere unødvendig ventetid.

Hvad er andre forretningsmæssige fordele ved LiveAgent?

LiveAgents helpdesk-løsning øger kundetilfredshed, kundefastholdelse, sparer tid og reducerer omkostninger forbundet med kundesupport.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo